A
ap
Vieras
odotamme kellarissa siksi kun en uskalla jättää sitäkonetta sinne yksin pyörimään, vanha talo, vanhat sähköt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en herää lasta aiemmin, se herättää minut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:odotamme kellarissa siksi kun en uskalla jättää sitäkonetta sinne yksin pyörimään, vanha talo, vanhat sähköt.
Alkuperäinen kirjoittaja outoa kyllä:meillä 3kerroksinen talo, pyykkihuolto kans kellarissa, en kyllä ikinä odottele siellä kun kone pesee, eikä se niin vaarallista ole jos niitä pyykkejä ei ihan just sillä minutilla ota sieltä koneesta ulos kun se on ohjelmansa lopettanut.
ajatella, että me vietetään 8h päivästä töissä, silti pestään päivittäin pyykkiä,tiskataan,ulkoillaaan väh.2h kaupassa käydään 4kertaa viikossa ja lapsiakin on kaksi kappaletta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin sitä mä mietin millon ehdin peseen pyykit ja tekeen ruuat kun työt alkaa. Silloin ainakin lapsi saa ulkoilla tarhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin sitä mä mietin millon ehdin peseen pyykit ja tekeen ruuat kun työt alkaa. Silloin ainakin lapsi saa ulkoilla tarhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en herää lasta aiemmin, se herättää minut.
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin sitä mä mietin millon ehdin peseen pyykit ja tekeen ruuat kun työt alkaa. Silloin ainakin lapsi saa ulkoilla tarhassa.
No et varmaan ikinä, kun sun elämä on noin vaikeeta. Sullahan menee sitte joka ilta kellarissa 1,5h pesukonetta vahdatessa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä en suosittele jättää koneita kyl päälle et ite lähtee johku pois.
tai siis mua ainakin ahdistaa ajatus et tiskari ois päällä jos oisin pois kotoa ja jos se syttyi palaa tai heittäs vedet lattioille tms.
mut en tiiä,kai mä oon jäävi sanoo kun ei ole suurperhettä vaan vaan noi kaks muksuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin sitä mä mietin millon ehdin peseen pyykit ja tekeen ruuat kun työt alkaa. Silloin ainakin lapsi saa ulkoilla tarhassa.
No et varmaan ikinä, kun sun elämä on noin vaikeeta. Sullahan menee sitte joka ilta kellarissa 1,5h pesukonetta vahdatessa.
Lapsi vois itten päiväkodissa kertoa kuinka äiti vie hänet joka ilta kellariin leikkimään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lapsi menee illalla nukkumaan n.20:30-21. Mutta jos menen illalla pesemään pyykit missä välissä ehdin sitten palstalle?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lapsi menee illalla nukkumaan n.20:30-21. Mutta jos menen illalla pesemään pyykit missä välissä ehdin sitten palstalle?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ompas teitä helppo puijata. Oon yks melko vakkari palstalta nyt vain harmaana ja kyllä me ulkoillaan vaikkei ehkä ihan jokapäivä pitkiä aikoja. Varsinkin näin kesällä tulee kyllä kans melkein asuttua pihalla. Ja siellä kellarissa mä oikeasti ompelen sen ajan kun se kone pyörii.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ompas teitä helppo puijata. Oon yks melko vakkari palstalta nyt vain harmaana ja kyllä me ulkoillaan vaikkei ehkä ihan jokapäivä pitkiä aikoja. Varsinkin näin kesällä tulee kyllä kans melkein asuttua pihalla. Ja siellä kellarissa mä oikeasti ompelen sen ajan kun se kone pyörii.
Heh, ihan hauska juttu. Mut kyllä tässä aika pian alettiin provoa huutelemaan.