V
vieras
Vieras
Hei oikeesti istu alas ja relaa...ei voi olla ihmisen elämä noin aikataulutettu!! Tee asiat helpommalla tavalla ni on hyvä mieli koko perheellä!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:pesen pyykkiä viikossa n.3-4päivänä, en tiedä sitä vain kertyy, kestovaipat selittää vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on pesukone kellarissa ja en uskalla jättää sitä yksin sinne pyörimään jos sattuu jotain, samoin kun en uskala jättää ruokaa uuniin että menisin ulos siksi aikaa. Käydään ruokakaupassa n.jokatoinen tai kolmas päivä ja jos cittarissa tms niin kierretään siellä muutenkin, menee aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jos aamupala 9. kun se on syöty, pesut hoidettu ja pyykit katson yleensä valmiiksi sillävälin kun lapsi syö ja sitten kellariin peseen e pyykit menee n.1tunti kello on tässä vaiheessa yleensä jo 11 sitten saa kiiruulla alkaa tekeen ruokaa jos semmonen päivä kun pitää sekin tehdä että on valmis 12.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ruokaa teen aina niin että sitä riittää vielä toiseksikin tai kolmanneksikin päiväksi eli 2-3kertaa teen ruuan viikossa yleensä (siis ma-pe) ja ne päivät kun ei ole ruuanlaittoa menee pyykinpesussa yleensä.
Ja menemme kaikki kauppaan miksi emme menisi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi kone ei pyöri illalla sen jälkeen kun lapsi jo nukkuu?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jos aamupala 9. kun se on syöty, pesut hoidettu ja pyykit katson yleensä valmiiksi sillävälin kun lapsi syö ja sitten kellariin peseen e pyykit menee n.1tunti kello on tässä vaiheessa yleensä jo 11 sitten saa kiiruulla alkaa tekeen ruokaa jos semmonen päivä kun pitää sekin tehdä että on valmis 12.
Alkuperäinen kirjoittaja outo:Aamupala 9-10 väliin kun heräillään. Sitten joko pyykinpesua tai ruuan laittoa, ruoka 12. Sitten ipana unille, herää n.14-15 välipala, mies tulee kotiin, käydään ruokakaupassa ja sitten onkin jo iltapuuro... joskus jätän pyykinpesun että ehditään jonkun kaverin kans puistoon aamulla 10jälk. ja jos ei oo kauppareissua tai muuta niin sitten ollaan kotipihassa koko perhe tai mies lapsen kanssa...ollaanko me vähän outoja?
Kaupassa käydään kyllä toisinaan kävellen lapsikin jaksaa sinne kävelle tai istuu rattaissa. ikää 1v8kk.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä en suosittele jättää koneita kyl päälle et ite lähtee johku pois.
tai siis mua ainakin ahdistaa ajatus et tiskari ois päällä jos oisin pois kotoa ja jos se syttyi palaa tai heittäs vedet lattioille tms.
mut en tiiä,kai mä oon jäävi sanoo kun ei ole suurperhettä vaan vaan noi kaks muksuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Teen aika perus ruokia, perunoita/makaronia tai riisiä ja joku kastike tai jotain laatikkoa. olen huono tekemään ruokaa ja opettelen vasta sitä, siksi ehkä siinäkin kestää kauemmin kuin muilla kun pitää lukea ohjetta samalla. ja kyllä odotan siellä kellarissa kun kone pyörii.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Teen aika perus ruokia, perunoita/makaronia tai riisiä ja joku kastike tai jotain laatikkoa. olen huono tekemään ruokaa ja opettelen vasta sitä, siksi ehkä siinäkin kestää kauemmin kuin muilla kun pitää lukea ohjetta samalla. ja kyllä odotan siellä kellarissa kun kone pyörii.