Me ei ehditä ulkoileen ikinä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo

Vieras
Aamupala 9-10 väliin kun heräillään. Sitten joko pyykinpesua tai ruuan laittoa, ruoka 12. Sitten ipana unille, herää n.14-15 välipala, mies tulee kotiin, käydään ruokakaupassa ja sitten onkin jo iltapuuro... joskus jätän pyykinpesun että ehditään jonkun kaverin kans puistoon aamulla 10jälk. ja jos ei oo kauppareissua tai muuta niin sitten ollaan kotipihassa koko perhe tai mies lapsen kanssa...ollaanko me vähän outoja?
Kaupassa käydään kyllä toisinaan kävellen lapsikin jaksaa sinne kävelle tai istuu rattaissa. ikää 1v8kk.
 
Ei meillä tullut kahden taaperon kanssa kuin 2 koneellista pyykkiä päivittäin, ei käyty kaupassa kuin kerran viikossa ja ruokaa tehtiin korkeintaan joka toinen päivä. Sitä voi tietty itse kukin päätttä, miten aikansa käyttää.
 
meillä vähän sama juttu. enkä kyllä viitsi jättää pesukonetta yksinään pyörimään kun lähdetään kotoa pois.
ulkoilut jää aina tosi lyhyiksi pätkiksi sit kun sinne keretään :/ meillä kanssa lapset nukkuu pitkään, enkä niitä kyllä viitsi alkaa herättelemäänkänn.
 
Meillä on pesukone kellarissa ja en uskalla jättää sitä yksin sinne pyörimään jos sattuu jotain, samoin kun en uskala jättää ruokaa uuniin että menisin ulos siksi aikaa. Käydään ruokakaupassa n.jokatoinen tai kolmas päivä ja jos cittarissa tms niin kierretään siellä muutenkin, menee aikaa.
 
täytyy lasten päästä ulos päivällä ainakin kerran,tee edellisenä iltana ni paljon ruokaa että riittää ku lämmität sen seuraavan päivänä lounaaksi ja pese pyykit ku nukkuu päikkäreitä tai sen jälkeen,ulos meette heti aamupalan jälkeen ja ruuaksi kotiin tai meette puistoon ja lapsi syö siellä
 
niin ja en tosiaan herätä lasta aamulla 7 siksi että ehdittäisiin pihalle, se rassu joutuu vielä elämässään tottumaan aikaisiin aamu herätyksiin. nukkukoot nyt kun vielä saa ja itsekkin tykkään kun saa nukkua myöhään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on pesukone kellarissa ja en uskalla jättää sitä yksin sinne pyörimään jos sattuu jotain, samoin kun en uskala jättää ruokaa uuniin että menisin ulos siksi aikaa. Käydään ruokakaupassa n.jokatoinen tai kolmas päivä ja jos cittarissa tms niin kierretään siellä muutenkin, menee aikaa.

Voi hyvänen aika.. Ei mekään ikinä päästäs mihkään jos tarvis olla sisällä, et pyykkikone, tiskikone ja kuivausrumpu käy..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on pesukone kellarissa ja en uskalla jättää sitä yksin sinne pyörimään jos sattuu jotain, samoin kun en uskala jättää ruokaa uuniin että menisin ulos siksi aikaa. Käydään ruokakaupassa n.jokatoinen tai kolmas päivä ja jos cittarissa tms niin kierretään siellä muutenkin, menee aikaa.

kyllähän te sitten joka toinen päivä ainakin pääsette ulos. Se on ihan hyvä määrä se.
 
ruokaa teen aina niin että sitä riittää vielä toiseksikin tai kolmanneksikin päiväksi eli 2-3kertaa teen ruuan viikossa yleensä (siis ma-pe) ja ne päivät kun ei ole ruuanlaittoa menee pyykinpesussa yleensä.
Ja menemme kaikki kauppaan miksi emme menisi?
 
Meillä melkein aina on edellisen päivän ruokaa lounaalla ja oikeesti se kone pyörii kyllä itse vaikka onkin kellarissa :)Tai laita jo aamulla pyöriin tai vasta päiväuni aikaan ja sitähän voi välillä käydä kattoon jos ootte kotipihassa...
 
:) meillä herätään klo 8,syödään 3h välein,pyykkiä ei todellakaan tarvi pestä joka päivä,kaupassakin käydään 1krt/vko,ruokaa tehdään joka päivä.kyllä me ainakin ehditään ulkoilla monessakin välissä...
 
laitan tiskit kun lapset syö aamupalaa, itse syön nopeammin tai en ollenkaan. kone jää päälle kun lähdetään ulos, lounaaksi syödään edellisen päivän ruokaa, joka vain lämmitetään.
 
Mulla ei kyllä pää kestäisi olla koko päivää sisällä ja taitaisivat lapsetkin hyppiä seinille. Meillä lounaaksi syödään edellispäivän tähteitä tai jotain aiemmin ylijäänyttä pakastimesta. Pyykit pesen yleensä vasta iltasella. Kaupassa käymme yleensä arkisin pari kertaa viikossa rattailla/fillareilla ja samallahan siinäkin saa ulkoilua. Viikonloppuna käyn yksin autolla tekemässä isomman varaston täydennyksen. Meillä ei kauppaan mennä koskaan koko perheen voimin, toinen vanhemmistahan voisi sinä aikana vaikka ulkoilla jos ette muulloin ehdi. Lapset 4v. ja 1v.

Meidän päivärytmi.
-herätys klo 6
-aamupala klo 7
-ulos klo 9-11
- klo 11.30 lounas
- päikkärit klo 12-14
- ulos klo 15-17
-päivällinen klo 17
-kyklpy ja iltapuuro klo 18.30
-unille 1v klo 19 ja 4v klo 20
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on pesukone kellarissa ja en uskalla jättää sitä yksin sinne pyörimään jos sattuu jotain, samoin kun en uskala jättää ruokaa uuniin että menisin ulos siksi aikaa. Käydään ruokakaupassa n.jokatoinen tai kolmas päivä ja jos cittarissa tms niin kierretään siellä muutenkin, menee aikaa.

Siis ootko sä siellä kellarissa sen ajan, ku kone pyörii? Mäkään en jätä konetta pyörimään tyhjään taloon enkä ruokaa uuniin, jos ollaan poissa.

Mitä jos täyttäisit koneen illalla ja mies laittaisi sen aamulla päälle ku lähtee töihin?
 

Similar threads

Yhteistyössä