O
outo
Vieras
Aamupala 9-10 väliin kun heräillään. Sitten joko pyykinpesua tai ruuan laittoa, ruoka 12. Sitten ipana unille, herää n.14-15 välipala, mies tulee kotiin, käydään ruokakaupassa ja sitten onkin jo iltapuuro... joskus jätän pyykinpesun että ehditään jonkun kaverin kans puistoon aamulla 10jälk. ja jos ei oo kauppareissua tai muuta niin sitten ollaan kotipihassa koko perhe tai mies lapsen kanssa...ollaanko me vähän outoja?
Kaupassa käydään kyllä toisinaan kävellen lapsikin jaksaa sinne kävelle tai istuu rattaissa. ikää 1v8kk.
Kaupassa käydään kyllä toisinaan kävellen lapsikin jaksaa sinne kävelle tai istuu rattaissa. ikää 1v8kk.