Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Ihania masuja. :heart:

Mulla ei todellakaan tähän pinoon tule vauvamasua, sillä mun masu kasvanut vasta 20+ viikoilla... Ihmettelenkin sitä suuresti, sillä olen tosi lyhyt enkä kai mikään kauheen pulska(160cm ja 53kg), ettei se ainakaan pituuteen voi kasvaa. Mulla on synnyttämään mennessä ollut maha samaa luokkaa kun usealla tässä listassa raskauden puolivälissä. Ihmiset kun kysyy, et oletkohan sattumoisin raskaana (silleen hieman nolosti) niin laskettuun aikaan on max 1kk... Ja silti kaikki olleet 3200-3500g kun ovat syntyneet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Deluxxe:


Tuossa 17+6



Ja tässä 19+2. Näyttää tuo masun koko vaihtelevan kokoajan, ensimmäisessä kuvassa näyttää isommalta kuin toisessa kuvassa =)
Hei etkös sä joskus ollu kirjottelemassa vauvakuume mutta ei vielä pinossa?
Muistankohan oikein...?

Tuli tuosta kuvasta mieleen että voihan olla että alussa on ollu turvotusta joka on sitten hävinny ja sitten toisekseen tuossa ekassa kuvassa näyttäs olevan tiukempi paita päällä...
Ihana masu jo :D
 
Menpä vaikka sivulle www.aijaa.com ja sieltä lataat kuvan ohjeiden mukaisesti. Kun kuva on latautunut kopiot linkin missä lukee "pieni kuva" ja liität osoitteen viestiisi. Voit linkittämäsi osoitteen alle kirjoittaa vaikka kuva tekstin...
 

Yhteistyössä