Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Alkuperäinen kirjoittaja geri:
Tämä on kyllä siellä vanhassakin pinossa... Ensi viikonloppuna pitäisi taas päivitellä, ollaan räpsitty parin viikon välein. Esikoinen siellä kasvaa :)


Ihania!!! Mä muistan , kun itemeni noilla viikoilla ja otti masukuvia, oiekin pinnistelisitä massua ulospäin ylpeänä, että mullapas on, mullapas onkinvauva massussa :heart:
 
Marrasmamma79 - Huh siinä on kokoa 11 viikoille,ihan kiinnostuksella kysyn,missä vaiheessa päivää tuo kuva on otettu,ja oletko mitannut masun ympärystä,noin isoa masua en ole nähnyt vielä tuossa vaiheessa,olihan mullakin ajoissa iso mutta ei ihan noin iso hih.

Paljon oli sööttejä masukuvia kaikilla,kiva seurailla,täytyy varmaan taas ottaa uusia kuvia itsekkin kun viikot poksahtelee sunnuntaina hih.

Annu & touhustiina 15+2
 
onpas isoja massuja, itellä ihan minimaalinen noihin verrattuna.
kolmatta ootellaan.
mut eikähän se mullakin esiin pomppaa :D
tosin ihan hyvä jos kesällä ei ole mikään jättimaha, varsinkin jos tulee kuuma kesä.

rv 17+4
 
Sööttejä massukuvia.

Tässä kuva mun masustani,jos sen masun kasvu nyt loppuisi sitten hih,mulla oli Noran odotuksessakin jättimäinen mutta ei kasvanut tätä tahtia silti,uskoisin nyt kuitenkin että se tasaantuu tässä sitten.Kuva on siis 15+4

Painoa ei tule paljoa mitään mutta masu kasvaa.... onko muillakin näin?



Pöppiäinen82 & touhustiina 15+4

p.s Olen entinen annu82,jouduin vaihtaan nimimerkkiä kun en päässyt sillä kirjautumaan.
 

Yhteistyössä