Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Ihana kattoo masu kuvia.. kohta varmaan sitten itsekkin saa tänne laittaa kuvia..Vielä taitaa kuitenkin mennä sinne turvotuksen puolelle tää masu... Tosi pian on kyllä aiemmistakin alkanut näkyyn masu että jospa se alkais aikanaan näkyä tässäkin raskaudessa! :D
 
Ihania masuja =) . Meitillä ei näy oikeestaan vielä mitään, viikkoja 11+2. Voipi olla että kohtu taaksepäin joten eiköhän se sieltä joskus näkösälle tule. Tasaisesti olen levinnyt joka puolelta joten ei sitä mahaakaan siinä sitten huomaa.
Laittakeehan lisää
 
Viikot senkun pompsahtaa,ihanaa :heart: Todella ihania masukuvia tullut taas.Ja lisää vaan.Tässä minun pikku pötsini :heart:

6+0 Turvotustahan se vaan on :ashamed:


Hei,mitenkä työ saatte laitettua nuo kuvat noin pieniksi,mulla tulee sillä pienimmällä koolla aina noin iso aijaa.comissa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sannya:
Hei,mitenkä työ saatte laitettua nuo kuvat noin pieniksi,mulla tulee sillä pienimmällä koolla aina noin iso aijaa.comissa :|

Sun pitää aijaa.comissa valita se BBCODE 1: Pieni kuva. Sillä ainakin minä saan pienen kuvan joka sit suurenee kun sitä näpäyttää.
 

Yhteistyössä