Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Mä päivitin profiiliini kuvan 11+3 eli 2 vko edellisestä. Pienen pientä eroa havaittavissa. Suurempi kiristys on housuissa.

sahranami sulla ei kyllä huomaa vielä mitään vaikka olet noin hoikka, on nää jänskiä nää erot :)

haavemamma73 + nökerö RV 11+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jive-:
Ei vieläkään mahaa mulla... Rv 18 kuitenkin jo huomenna. Tunnen sentään liikkeitä päivittäin, joten joku siellä on! :)

Mäkin olin ihan tosi myöhänen masun kasvattaja :) vasta rv25 jälkeen alkoi jotain näkyy, et ulkopuolinenkin saattoi säkällä tajuta. Ja nyt rv34 monet sanoo, että "ootpas sä pieni!" , eli sama tahti jatkuu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jive-:
Ei vieläkään mahaa mulla... Rv 18 kuitenkin jo huomenna. Tunnen sentään liikkeitä päivittäin, joten joku siellä on! :)
Sama täällä, tänään viikoja täynnä 18+4, ja pieni pömppö on joka näyttää enemmänkin turvotukselta kuin vauvamahalta. Ja kuitenkin kolmas jo tulossa, edellinen raskaus alkoi näkyä viikolla 15 jo ihan ulkopuolisille.
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=2437963.jpg

minun pallo rv12+3
turvotusta lienee tuossa aika paljon mukana,vaikka aamusta iltaan tuommonen onkin,syönnin jälkeen tuplaten.
toinen lapsi siis tulossa,esikoisesta tais tuommonen maha olla tyyliin rv20 :xmas:
 
Ihania masuja ^_^ Mustasukkaiseksi melkein jo muutun kun ei itsellä ala näkymään ollenkaan vaikka ei varmaan kaueesti 8+5 viikolla näykkään, mutta kun ei oo minkäänlaista pötsiä, yhdessä keskustelussa jo mun kans samoilla viikoilla olevilla on jo vauvamasua ja myöskin mua pienemmillä viikoilla olevilla xD :( masentaa xD :D haha!
 
Me mennään Haavemamman kanssa samoissa lukemissa, joten voidaan vertailla. :) Päivitin tämänpäiväisen (14+6) tilanteen profiiliin. Kolmas tulossa. Ei ihan vielä tarvi mammahousuja kaivaa kaapista...

Mutta Sahranami vie kyllä voiton kaikista täysin litteällä kaksoismasullaan! No, eiköhän nämä kaikki mahat jossain vaiheessa pullahda esiin. :D
 
Kössi, oletpas itsekin vielä hoikassa kuosissa! Kyllä se kasvuspurtti sieltä vielä tulee, yhtenä aamuna vaan herää jonkun toisen (ison) naisen kropassa. :LOL:
Itselleni kävi niin, että 13+4 oli vielä vähän hoikempi kuin tuo edellinen kuva. Sitten rv15 masu alkoi yhtäkkiä kasvaa. Ja kasvaa. Ja kasvaa - ja rv16 kasvoi jo ihan silmissä! Tänään rv 16+2 lääkäri sanoi, että kohdun koko vastaa rv22 yksösraskaudessa ja se näkyy jo uloskinpäin... Laitanpa tänne uuden otoksen, kun saan näpättyä. :wave:
 

Yhteistyössä