Martina Seiskan blogissaan: Suhdekriisi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Pitkaan yhdessa olleet :D Kuinka kauan tunsivat ennen maistraattivihkimista? Vuodesta 2007 ei ole minusta kovin pitka aika ;)

On se noilla julkkiksilla jo aika pitkä aika. Jotenkin en ole uskonut tuohon liittoon lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Käsittäkää puolestani kaikin mokomin niin väärin kuin haluatte, minä kirjoitan jatkossakin siten kuin kirjoitan.

Luulisi edes sinun kirjoittavan "sivistyneesti ja neutraalisti" kun sitä tyyliä minulle kauppaat mutta neutraalius kyllä omista teksteistäsi hyvinkin kaukana.

Esimerkiksi väitteesi, että minä TOIVOISIN pahinta. Hyvä esimerkki siitä että sinä et kirjoita asiallisesti etkä kiihkottomasti vaan tulkitset minua miten SINUA ITSEÄSI huvittaa, Eli siis sinulle näyttää olevan minun teksteissäni tärkeämpää se, mitä sinä ajattelet minun rivien välissä ajattelevan kuin se, mitä minä oikeasti ajattelen.

Hieman patologiselta mielenkiinnolta minua kohtaan kuullostaa tuokin jos luetutat minun tekstejäni useilla ihmisillä. Etkö luota omaan arvostelukykyysi kun muiden tukea tarvitset? Onko sinulla useamminkin tapana ottaa joku yksittäinen kirjoittelija palstalla silmätikuksesi ja yritä joukkovoimaan vedoten vaientaa hänet hiljaiseksi kun ei tyyppi miellytä? Olitko koulukiusaaja vai koulukiusattu?

Ei tämä sinuun liity mitenkään :)
Tämä ketju vaan kiertää muutamassa paikassa johtuen siitä että kuten yleensäkin Martinaan liittyvät ketjut, on tämäkin täynnä enemmän ja vähemmän negatiivisia kommentteja häntä kohtaan.
Yleinen vitsi jo se miten kaksplussalla Martinaan suhtaudutaan :D Koski ketju sitten Martinan keikkoja, häitä, vauvaa, vauvanhoitoa tai mitä tahansa aina sama virsi.
Ja pistipä heillekkin silmiin sinun kommenttisi (ennen kuin niistä erikseen mainitsin) koska sinä sen erotilaston esiin vedit. Se jos mikä manaa pahinta.

Manaa pahinta?

Eiköhän nuo avioerot tässä maassa tapahdu täysin ilman minkäänsortin manauksia tai loitsuja!

Ja minähän tuolla aiemmin NIMENOMAAN KIRJOITIN, että veikkaan heidän päätyvän eroon tilastojen perusteella ja henkilökohtaisen näkemykseni perusteella. Mutta: LISÄSIN MYÖS ETTÄ TOIVOTTAVASTI OLEN VÄÄRÄSSÄ.

Pitää olla joko tyhmä ja/tai lukutaidoton tai pelkästään PAHANSUOPA minua kohtaan, jos väittää minun toivoneen tälle julkkisparille eroa.

Mikä sinua oikeasti risoo? Mitä purat minuun tässä ketjussa?

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Hieman patologiselta mielenkiinnolta minua kohtaan kuullostaa tuokin jos luetutat minun tekstejäni useilla ihmisillä. Etkö luota omaan arvostelukykyysi kun muiden tukea tarvitset? Onko sinulla useamminkin tapana ottaa joku yksittäinen kirjoittelija palstalla silmätikuksesi ja yritä joukkovoimaan vedoten vaientaa hänet hiljaiseksi kun ei tyyppi miellytä? Olitko koulukiusaaja vai koulukiusattu?

Muuten jos et sattunut huomaamaan niin käymme tässä keskustelua kuten keskustelupalstalla on tapana, ei taida riittää ihan perusteluksi sille minkä (metsään meneen) diagnoosin minusta teit. Käsittääkseni on normaalia että jos joku kirjoittaa kommentin joka mielestäni ei ole oikein esitän vastaväitteen ja näin keskustelu etenee. Mikä nyt sitten on patologista mielenkiintoa ketäkin kohtaan.

Miksi vastaat ihmisille keskustelupalstalla jos seuraavassa viestissä syytät heitä siitä että he vastaavat sinulle? Pitäisikö vain antaa mielipiteidesi olla ja kohauttaa olkiaan "yksi hullu lisää maailmassa"-tyyliin? Pöh, keskustelupalstat ovat keskusteluja varten, eivät sitä että yksi esittää mielipiteitä ja toiset eivät reagoi. Mielipiteiden vaihtaminen palstoilla on sen paras anti.

Kun kerta keskustelupalstojen ja keskustelujen lainalaisuudet yleisemminkin näyttävät olevan sinulla noin briljantisti hanskassa niin nyt ei sitten muuta kuin keskustelemaan ja aiheesta.

Minä siis edelleen veikkaan että tuo suhde ei pitkään kestä ja pitkällä tarkoitan kymmentä vuotta tästä eteenpäin. Toivottavasti kestää ja näinollen tämä veikkaukseni on siinä tapauksessa väärä. Mutta lehdistähän me saamme lukea, miten käy. Aika näyttää.

Ja nyt minä pakkaan autoon lapset ja koirat ja huristan eläinlääkärille sillä kohta on koiran rokotusaika käsillä. Että nähdään!

Ja btw, minä en ole hullu vaikka moni varmaankin ilahtuisi jos olisin :D :D :D

Yhteistyössä