Martina & Esko: vauvakuumetta - meinaatteko katsoa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras


Torstaisin klo 22:00-22:30

http://www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/martina_ja_esko__vauvakuumetta/jak sot

Tyttö vai poika?
Kohuparin vauvan odotusta synnytykseen saakka seuraava sarja alkaa! Pariskunta saa tietää tulevan lapsensa sukupuolen. Millaisen syntymäpäiväyllätyksen Esko on järjestänyt tulevalle äidille?

14.01.2010 klo 22.00
Töissä, raskaana vai molempia
Martinan ja Eskon tanssiryhmät esiintyvät Tampereella. Stressi alkaa aiheuttaa vakavia riitoja.

21.01.2010 klo 22.00
Ylimääräistä matkatavaraa
Martina ja Esko alkavat etsiä uutta asuntoa. Esko vie Martinan Lapin ruskaan rentoutumaan mutta lopputulos on toinen.

28.01.2010 klo 22.00
Töihin ja töistä pois
Pariskunta alkaa remontoida uutta asuntoaan. Tunnelmaa kiristää lisäksi Eskon tuleva viikkojen kiertue Scandinavian Hunksien kanssa, kun Martina itse joutuu lopettamaan keikkailun.
 
...
en ennen kyllä tykänny tosta marttiinasta, mutta nykyään ei sitäkää jaksa enää vihata. Aion kattoo ihan mielenkiinnosta.. tuntuu että se alkaa vituttamaan koko ohjelma ihan sen marttiinan takia :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no just:
oishan se ihme , jos Esko VITUTTAIS?
Minusta ihme ettei vituta, sehän on myös hunks, tuota alinta miesten kastia, mutta kaikissa ohjelmissa se vaikuttaa aina niin sympaattiselta nynnyltä että vaikea vihata. Sellaisen miehen pomottaja tarviikin.
 
Tollasia ohjelmia on "pakko" ainakin vähän vilkasta, kun ne on niin hävettävän typeriä puhumattakaan ihmisistä niissä... (Vrt. Mikkosten ohjelma). Tai ei ihmisissä välttämättä vikaa ole, vaan siinä että omat yksityisasiat myydään julkisuuteen. Tosi järkevää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Tollasia ohjelmia on "pakko" ainakin vähän vilkasta, kun ne on niin hävettävän typeriä puhumattakaan ihmisistä niissä... (Vrt. Mikkosten ohjelma). Tai ei ihmisissä välttämättä vikaa ole, vaan siinä että omat yksityisasiat myydään julkisuuteen. Tosi järkevää.
No samaa kai vois ajatella palstalaisista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Aion katsoa. Martina on kaunis nainen ja jos teillä muilla ois oma elämä hyvin, niin ei olisi tarvis olla kateellinen muille ;)
Kuka on kateellinen? Oletko sinä katsomatta kaikki ohjelmat pelkästä kateudesta? Jos sulla olis oma elämä hyvin niin ei tarvis täällä vihjailla että muut on kateellsia jostain olemattomasta jos itse olet ;)
 
Hessu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Tollasia ohjelmia on "pakko" ainakin vähän vilkasta, kun ne on niin hävettävän typeriä puhumattakaan ihmisistä niissä... (Vrt. Mikkosten ohjelma). Tai ei ihmisissä välttämättä vikaa ole, vaan siinä että omat yksityisasiat myydään julkisuuteen. Tosi järkevää.
No samaa kai vois ajatella palstalaisista.
Kyllä ne varmaan saa jonkinverran rahaakin tuosta.en usko että ilmaisia on.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Tollasia ohjelmia on "pakko" ainakin vähän vilkasta, kun ne on niin hävettävän typeriä puhumattakaan ihmisistä niissä... (Vrt. Mikkosten ohjelma). Tai ei ihmisissä välttämättä vikaa ole, vaan siinä että omat yksityisasiat myydään julkisuuteen. Tosi järkevää.
No samaa kai vois ajatella palstalaisista.
Kyllä ne varmaan saa jonkinverran rahaakin tuosta.en usko että ilmaisia on.
Niin mut eikös se ole hölmömpää kertoa ilmaiseksi?
 
:wave: Tottakai, tätä olen odottanut kuukausia :) Tähän saakka mulla on tosi mukava kuva Martinasta ja Eskosta ja olen aiemminkin katsonut heitä eri ohjelmista (mm BB, se eko ohjelma ja naimisiinmeno). Vauvakuumeiselle tuo ohjelma on myöskin passeli, vauvaohjelmia ei ole koskaan liikaa :)
 

Yhteistyössä