Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Käsittäkää puolestani kaikin mokomin niin väärin kuin haluatte, minä kirjoitan jatkossakin siten kuin kirjoitan.
Luulisi edes sinun kirjoittavan "sivistyneesti ja neutraalisti" kun sitä tyyliä minulle kauppaat mutta neutraalius kyllä omista teksteistäsi hyvinkin kaukana.
Esimerkiksi väitteesi, että minä TOIVOISIN pahinta. Hyvä esimerkki siitä että sinä et kirjoita asiallisesti etkä kiihkottomasti vaan tulkitset minua miten SINUA ITSEÄSI huvittaa, Eli siis sinulle näyttää olevan minun teksteissäni tärkeämpää se, mitä sinä ajattelet minun rivien välissä ajattelevan kuin se, mitä minä oikeasti ajattelen.
Hieman patologiselta mielenkiinnolta minua kohtaan kuullostaa tuokin jos luetutat minun tekstejäni useilla ihmisillä. Etkö luota omaan arvostelukykyysi kun muiden tukea tarvitset? Onko sinulla useamminkin tapana ottaa joku yksittäinen kirjoittelija palstalla silmätikuksesi ja yritä joukkovoimaan vedoten vaientaa hänet hiljaiseksi kun ei tyyppi miellytä? Olitko koulukiusaaja vai koulukiusattu?
Ei tämä sinuun liity mitenkään

Tämä ketju vaan kiertää muutamassa paikassa johtuen siitä että kuten yleensäkin Martinaan liittyvät ketjut, on tämäkin täynnä enemmän ja vähemmän negatiivisia kommentteja häntä kohtaan.
Yleinen vitsi jo se miten kaksplussalla Martinaan suhtaudutaan

Koski ketju sitten Martinan keikkoja, häitä, vauvaa, vauvanhoitoa tai mitä tahansa aina sama virsi.
Ja pistipä heillekkin silmiin sinun kommenttisi (ennen kuin niistä erikseen mainitsin) koska sinä sen erotilaston esiin vedit. Se jos mikä manaa pahinta.