Martina Aitolehti otti naamaansa botoxia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
oikeesti nää kuullostaa kateellisten jutuilta :laugh: ei martinassa vikaa ole

Ei siinä vikaa ole. Mun mielestä vaan nuo muutokset, jotka on tarkoitettu parannukseksi, huonontavat hänen ulkonäköään. Mielummin olisi pitänyt vanhan naamansa ja parannellut vaikka vaan tissejä. Mun mielestä -anteeksi vaan- varsinkin tuo huuli on ihan kauhea.

Sama.
Miksi pitää jo noin nuorena aloittaa noin radikaalisti, sittenhän 5kymppisenä joutuu parantelemaan jotain jo kuukausittain...
Jos ei oo mitään vikaa (en usko että hänellä on ollut oikeasti ryppyjä...) niin miks hirveesti toimenpiteitä...

jospa siitä on julkisuuden ja työn takia etuja

Mitä etuja siitä on että häivyttää ryppyjä joita ei ole olemassakaan? :o

eikös anceliga joliekin ottanut botoxia että sai uran alkuun, näin muistaakseni lehdestä aikoinaan luin...

"Tietoisku sinulle; botox ei ole muovia eikä myöskään aine jota käytetään lipolyysissa. Myöskään rintaimplantit eivät ole muovia, niin että Martinassa ei taida olla yhtään muovia.
Ja vaikka olisikin, mitä sitten. Lyön silti vetoa että on ihan vitun paljon paremman näköinen kuin sinä"

Lyön myös vetoa että olet melkoinen pilkunnus...siis -viilaaja tosielämässä!
Ja säästä rahasi vedonlynnissä=)

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Tietoisku sinulle; botox ei ole muovia eikä myöskään aine jota käytetään lipolyysissa. Myöskään rintaimplantit eivät ole muovia, niin että Martinassa ei taida olla yhtään muovia.
Ja vaikka olisikin, mitä sitten. Lyön silti vetoa että on ihan vitun paljon paremman näköinen kuin sinä.

Jaahas, Martina on itsekin palstamamma.

Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:
Mietytyttää, mitä voi tehdä sitten kun on +45 ja olisi oikeasti kiristeltävää, täytettävää ja kohennettavaa????
Kiristelläänkö edelleen vai??

kyllä porukka on nyt huolissaan martinan ulkonäöstä ... jos kiristää vanhempana niin sitten kiristää,martinanhan ne maksaa =)

Mun mielestä Martina on kaunis, persoonallisella tavalla. Ihan niinku moni nainen.

Mua ihmetyttää lähinnä se, että (moni, ei vain Martina) mennään laittamaan tollasia myrkkyjä naamaan alle 3-kymppisenä, ku oikeastikin se iho on vielä hyvässä kunnossa ja Martinallakaan ei ole edes mitään kaksoisleukaa.

Onhan näitä surullisia tarinoita, että näytetäänki sitten 4-kymppisenä monin verroin ikäistään vanhemmalta ja lopulta ne myrkyt alkaa kovettua naamaan.

MUTTA, jokainen tekee itse valintansa elämässään ja jokainen itse niistä myös kantaa seuraukset. Jokainen meistä..

Omapahan on valintansa. Sääliksi kyllä käy jos kuvat lehdissä sitten 15 vuoden päästä niitä 'plastic surgery gone wron'g kun nyt nuorena ja nättinä pitää täytellä eri kohdista.

Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:
Mietytyttää, mitä voi tehdä sitten kun on +45 ja olisi oikeasti kiristeltävää, täytettävää ja kohennettavaa????
Kiristelläänkö edelleen vai??

kyllä porukka on nyt huolissaan martinan ulkonäöstä ... jos kiristää vanhempana niin sitten kiristää,martinanhan ne maksaa =)

tuskin. eikös se oo sanonuki että saa lähes kaiken ilmaseksi kun vähän sivussa mainostaa =)

Yhteistyössä