Martina & Esko

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
tissipapu
Vaikuttivat ihmeen tavallisilta ihmisiltä, ihan sympaattisia. Varmaan katson seuraavankin jutun. Uskomatonta jos se on totta, mitä Martina sanoi siitä kätilöstä - että oli haukkunut sen moraalia ja lapsensaantia yleensäkin. Ihme ammattilaisia tässäkin maassa. Eikö odottavaa äitiä pitäisi tukea ja kannustaa, oli mitä mieltä tahansa siitä, olisiko tämän kannattanut hankkiutua raskaaksi vai ei.
 
ann
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntyny:
Mua ärsytti eniten tuo Tiina Jylhä. Voi peese mitä kommentteja. Joo, kyllä mäkin treenasin ensimmäisessä raskaudessa loppumetreille asti, kävin salilla ja aerobicissa jne. Mutta toinen raskaus oli kuin sairaus, liikunta kiellettiin jo hyvin varhain supistusten vuoksi ja loppuraskaus meni kokonaan levossa. Joo-o, ehkä ne vaivat oli vaan mun tekosyitä läskistyä. Hitto että är syt tää. Mutta ehkä toi on vaan tapa provosoida ja nostaa katsojalukuja.
No tuskin se T. Jylhä tarkoitti niitä naisia joilla on joku oikea syy olla tekemättä mitään ja siten eivät voi pitää kropastaan huolta. Joten älä nyt ota heti itseesi.
Se vaan on niin, että moni kokee raskauden olevan sellaista aikaa ettei silloin voi tehdä mitään kun on niiiiin raskaana. Ja se olkoon jokaisen äidin oikeus...valita tehdäkö vai ei.
Juurikin olin tulossa tätä sanomaan, tuntuu että jollain kolahti omaan nilkkaan noi Jylhän kommentit. Ei varmasti tarkoittanut, että pitäisi kiellosta huolimatta treenata!
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Vaikuttivat ihmeen tavallisilta ihmisiltä, ihan sympaattisia. Varmaan katson seuraavankin jutun. Uskomatonta jos se on totta, mitä Martina sanoi siitä kätilöstä - että oli haukkunut sen moraalia ja lapsensaantia yleensäkin. Ihme ammattilaisia tässäkin maassa. Eikö odottavaa äitiä pitäisi tukea ja kannustaa, oli mitä mieltä tahansa siitä, olisiko tämän kannattanut hankkiutua raskaaksi vai ei.
Ettei vaan olisi pikkurouva itse tehnyt jotain mukamas-rivienvälitulkintoja...
 
tissipapu
Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:
Tykkäsin ohjelmasta. Käyvät hoidoissa varmasti ammattienkin takia, täytyy näyttää hyvältä! Toiset ottaa velkaa taloon ja autoon, ehkäpä lomaan tai yritykseen. Toisille paras sijoitus on oma kroppa ja ulkonäkö. Velka kuin velka, tuskin jättävät maksamatta loppujen lopuksi. Ihannoin sitä että uskaltavat elää tässä hetkessä. :D Ettekö naiset ole ennen nähneet pahantuulista raskaanaolevaa? Ja varsinkin jos on tulinen luonne muutenkin... Hormonitkin vaikuttaa paljon tuossa ohjelmassa siihen mikä kuva martinasta tulee.
Just näin. Ja taatusti ohjelma leikattu vielä sillä tavoin, että tulee mahd. paljon kontrastia: kiltti Esko, bitch Martina. Liepä tuolla tasaisetkin hetkensä, mutta eihän niitä kukaan oleta telkkarista näkevänsä...
 
tissipapu
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Vaikuttivat ihmeen tavallisilta ihmisiltä, ihan sympaattisia. Varmaan katson seuraavankin jutun. Uskomatonta jos se on totta, mitä Martina sanoi siitä kätilöstä - että oli haukkunut sen moraalia ja lapsensaantia yleensäkin. Ihme ammattilaisia tässäkin maassa. Eikö odottavaa äitiä pitäisi tukea ja kannustaa, oli mitä mieltä tahansa siitä, olisiko tämän kannattanut hankkiutua raskaaksi vai ei.
Ettei vaan olisi pikkurouva itse tehnyt jotain mukamas-rivienvälitulkintoja...
No onhan se raskaana ollessa helposti sitäkin, ei ole ainoa neuvolassa/ultrassa lähes tyhjästä mielensä pahoittanut, hormonien armoilla kun on :) Mutta en ihmettelisi jos olisi tottakin.
 
hei
Ainoa mikä mua ärsytti tuossa ohjelmassa oli ne Tiina Jylhän kommentit. Joo, ei varmaan tarviikaan päästää itseään pullahtamaan, mutta minkäs teet, jos kohdalle sattuu raskaus, jonka aikana makaat suurimman osan ajasta. Hiukkasen on haasteellisempaa pitää lihaskuntoa yllä liikuntakiellossa..

Mut joh. Martina ja Esko oli ok, onnea heille! :)
 
ann
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ann:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Tiina Jylhä ja Martina; kaksi silikoni-ikonia puhuvat luonnollisuuden ja terveyden puolesta :LOL:
Öh, miten terveys liittyy silareihin?
:whistle:
Kerro nyt. Miten se että joku Tiinä Jylhä puhuu terveyden puolesta raskaana olevalle liittyy siihen että hän omistaa silarit?? Toi sun hymiö ei oikein avannut asiaa?
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntyny:
Mua ärsytti eniten tuo Tiina Jylhä. Voi peese mitä kommentteja. Joo, kyllä mäkin treenasin ensimmäisessä raskaudessa loppumetreille asti, kävin salilla ja aerobicissa jne. Mutta toinen raskaus oli kuin sairaus, liikunta kiellettiin jo hyvin varhain supistusten vuoksi ja loppuraskaus meni kokonaan levossa. Joo-o, ehkä ne vaivat oli vaan mun tekosyitä läskistyä. Hitto että är syt tää. Mutta ehkä toi on vaan tapa provosoida ja nostaa katsojalukuja.
Katos täällä olikin joku mun kanssa jo samaa mieltä.

Jep, peesi yllä olevaan.
 
Tiinuska
sanoi mm. että ei tartte olla LÄSKI vaikka on raskaana! Vähänkö nauratti.. Personal trainer parhaasta päästä! Noinkohan se laukoo suoraan ylipainoisille asiakkailleen päin näköä, että mitäs läski, laitetaanko body kuntoon?
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Jaha,siis pidin ja olen aina pitänyt. =) Ihmiset jotka saa sanottua sanottavansa ja ovat aitoja,mikä sen parasta!!
Ja mä taas en ole ikinä ymmärtänyt, että aitous ja suorapuheisuus rinnastetaan päänaukomiseen, vittuiluun, ja tylyyteen.
 
ann
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuska:
sanoi mm. että ei tartte olla LÄSKI vaikka on raskaana! Vähänkö nauratti.. Personal trainer parhaasta päästä! Noinkohan se laukoo suoraan ylipainoisille asiakkailleen päin näköä, että mitäs läski, laitetaanko body kuntoon?
Teillä mammoilla taitaa kolahtaa omaan nilkkaan nämä asiat. Mun mielestä Jylhä puhui asiaa.
 
jne
Alkuperäinen kirjoittaja lettu:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntyny:
Mua ärsytti eniten tuo Tiina Jylhä. Voi peese mitä kommentteja. Joo, kyllä mäkin treenasin ensimmäisessä raskaudessa loppumetreille asti, kävin salilla ja aerobicissa jne. Mutta toinen raskaus oli kuin sairaus, liikunta kiellettiin jo hyvin varhain supistusten vuoksi ja loppuraskaus meni kokonaan levossa. Joo-o, ehkä ne vaivat oli vaan mun tekosyitä läskistyä. Hitto että är syt tää. Mutta ehkä toi on vaan tapa provosoida ja nostaa katsojalukuja.
Mä missasin Tiina Jylhä -kohdan, mitä se sanoi?
Sanoi, jotain että monet käyttää tekosyynä raskautta olla tekemättä mitään, ei raskaus ole mikään syy olla LÄSKI, kannattaa treenata ettei sitten vartalo jää harmittamaan synnytyksen jälkeen ja jotain tällaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuska:
sanoi mm. että ei tartte olla LÄSKI vaikka on raskaana! Vähänkö nauratti.. Personal trainer parhaasta päästä! Noinkohan se laukoo suoraan ylipainoisille asiakkailleen päin näköä, että mitäs läski, laitetaanko body kuntoon?
Niin tiedä sitten mikä on paras tapa sanoa mitäkin ja kenellekin.
Mutta mä luulen, että Tiina Jylhä keskusteli siinä Martinan kanssa ja puhuivat asioista niiden oikeilla nimillä.
Omissa odotuksissani mä olen joka kerta saanut reilu 20kg lisää painoa...ja ihan omaa ansiota, mitä siitä ketään muutakaan syyttämään. Se vaan tarkoittaa sitä, että saa tehdä enemmän duunia jotta saa kilot taas pois ja itsensä kuosiin.
 
tän kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja ann:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuska:
sanoi mm. että ei tartte olla LÄSKI vaikka on raskaana! Vähänkö nauratti.. Personal trainer parhaasta päästä! Noinkohan se laukoo suoraan ylipainoisille asiakkailleen päin näköä, että mitäs läski, laitetaanko body kuntoon?
Teillä mammoilla taitaa kolahtaa omaan nilkkaan nämä asiat. Mun mielestä Jylhä puhui asiaa.
Toistan vielä itseäni, että aina ei voi valita, vaan raskaus ja lääkärit saattaa sanella, ettet voi liikkua raskauden aikana, vaikka kuinka haluaisit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Jaha,siis pidin ja olen aina pitänyt. =) Ihmiset jotka saa sanottua sanottavansa ja ovat aitoja,mikä sen parasta!!
Ja mä taas en ole ikinä ymmärtänyt, että aitous ja suorapuheisuus rinnastetaan päänaukomiseen, vittuiluun, ja tylyyteen.
Kyllä se sitä voi silloin olla jos on syytä ja vituttaa.On kohdeltu kaltoin tms.
Parempi niin mitä selän takana supattelu... :whistle:
Eihän sentäs jatkuvalla syötöllä kukaan päätänsä auvo.
 
kannanottaja
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Jaha,siis pidin ja olen aina pitänyt. =) Ihmiset jotka saa sanottua sanottavansa ja ovat aitoja,mikä sen parasta!!
Ja mä taas en ole ikinä ymmärtänyt, että aitous ja suorapuheisuus rinnastetaan päänaukomiseen, vittuiluun, ja tylyyteen.
Peesi. Mieluummin oon tekemisissä epäaitojen mielistelijöiden kun vittumaisten päänaukojien - ei tarvii kauan miettiä kumpien kanssa kohtaamisesta jää paska fiilis.
 
ann
Alkuperäinen kirjoittaja tän kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja ann:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuska:
sanoi mm. että ei tartte olla LÄSKI vaikka on raskaana! Vähänkö nauratti.. Personal trainer parhaasta päästä! Noinkohan se laukoo suoraan ylipainoisille asiakkailleen päin näköä, että mitäs läski, laitetaanko body kuntoon?
Teillä mammoilla taitaa kolahtaa omaan nilkkaan nämä asiat. Mun mielestä Jylhä puhui asiaa.
Toistan vielä itseäni, että aina ei voi valita, vaan raskaus ja lääkärit saattaa sanella, ettet voi liikkua raskauden aikana, vaikka kuinka haluaisit.
MÄKIN TOISTAN ITSEÄNI VIELÄ: Uskon että Tiinä Jylhä ei tässä asiassa tarkoittanut niitä joilla on kielto liikkua!! Miksi tuosta piti ottaa itseensä? Hän varmasti personal trainerina tietää että kaikki eivät voi raskauden aikana liikkua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Jaha,siis pidin ja olen aina pitänyt. =) Ihmiset jotka saa sanottua sanottavansa ja ovat aitoja,mikä sen parasta!!
Ja mä taas en ole ikinä ymmärtänyt, että aitous ja suorapuheisuus rinnastetaan päänaukomiseen, vittuiluun, ja tylyyteen.
Peesi. Mieluummin oon tekemisissä epäaitojen mielistelijöiden kun vittumaisten päänaukojien - ei tarvii kauan miettiä kumpien kanssa kohtaamisesta jää paska fiilis.
No kumpia te sitten olette? Vittumaisia? Tylyjä? Vai suorapuheisia?
 
peesaus
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Jaha,siis pidin ja olen aina pitänyt. =) Ihmiset jotka saa sanottua sanottavansa ja ovat aitoja,mikä sen parasta!!
Ja mä taas en ole ikinä ymmärtänyt, että aitous ja suorapuheisuus rinnastetaan päänaukomiseen, vittuiluun, ja tylyyteen.
Peesi. Mieluummin oon tekemisissä epäaitojen mielistelijöiden kun vittumaisten päänaukojien - ei tarvii kauan miettiä kumpien kanssa kohtaamisesta jää paska fiilis.
Peesaan. Lisäksi sellaiset ihmiset, jotka kehuvat olevansa suorapuheisia ja aitoja, ovat usein ajatuksiltaan yksioikoisia ja mustavalkoisia, eivätkä halua kuulla muiden näkökantoja, vaan ovat aina oikeassa. Tähän yhdistetään usein vielä melkoinen temperamentti ja hienotunteisuuden puute. Heille ei voi väittää vastaan, ja siksi he joutuvatkin usein ns. seläntakanapuhumisen kohteiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Minä en tykännyt Martinasta ennen tätä ohjelmaa. Nyt tykkään, jotenkin niin ihanan aito, oma teeskentelemätön itsensä. =)
Samaa mieltä. Ihan erilainen ihminen kuin mä, mutta hauskaa seurattavaa :) En ymmärrä miksi joku, jota ärsyttää noi ihmiset niin kovin katsoo ohjelmaa..siksi, että pääsee sen jälkeen plussalle haukkumaan ja repostelemaan toisten asioita kuin haaskalinnut?
 

Yhteistyössä