Martina & Esko

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
hupsis
Alkuperäinen kirjoittaja fashionista:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Martina näyttää drag gueenilta :xmas:
totta!:D Ja pelkäsi raukka, että lokit paskovat päälle.:/
Mä en myöskään oo ennen tajunnut, ettei Martina osaa ollenkaan kävellä korkokengillä, kauheessa takakenossa vaapottaa menemään kädet levällään. :D Oon kai jotenki aina olettanut että ton oloiset naiset osaa automaattisesti kävellä koroilla.
ja Martinan paras taidonnäyte korkkareilla koikkelehtimisessa oli niiden häävideossa (olivat jossain satuhääohjelmassa) kun lenti yhtenään persiilleen :D
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
Vaikka mä oikeesti vähän ihmettelen et miten on varaa käydä hoidoissa jne, kun on kuitenkin ulosottovelkaa ihan mukavasti...
Ihan samaa naurettiin miehen kans: velkaa on korviin asti ja silti eletään kuin kroisokset ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä tykkään kyllä tästä ohjelmasta :)
Juu, niin minäkin. Ihmettelen vaan kuinka moni ihminen pystyy tuollaisen pätkän perusteella sanomaan noinkin vahvoja kommentteja ihmisestä ketä eivät tunne.
Kateellinen ihminen pystyy. Etenkin nainen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä inhosin Martinaa "silloin alkuaikoina", mutta taisin olla yksi harvoista, joka rupesi tykkäämään siitä sen ollessa BB-talossa :)
Täällä toinen. Tai en nyt inhonnut ennen sitäkään, en oikeastaan ollut mitään mieltä ko naisesta. Mutta BB-esiintyminen oli kyllä loistava. Sen kauden parhautta Maxinen ja Kadin kanssa. Harmi että kesti vain muutaman päivän.

 
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
Vaikka mä oikeesti vähän ihmettelen et miten on varaa käydä hoidoissa jne, kun on kuitenkin ulosottovelkaa ihan mukavasti...
Ihan samaa naurettiin miehen kans: velkaa on korviin asti ja silti eletään kuin kroisokset ;)
Paljonko luulet, että joutuvat maksamaan noista hoidoista jne. Ainakin tämän ohjelman osalta niin ovat saaneet todella paljon sponssina, koska vastapainoksi ko firmat saavat mainosta.
Tai näin minä ainakin oletan asian olevan.
 
fashionista
Alkuperäinen kirjoittaja hupsis:
Alkuperäinen kirjoittaja fashionista:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Martina näyttää drag gueenilta :xmas:
totta!:D Ja pelkäsi raukka, että lokit paskovat päälle.:/
Mä en myöskään oo ennen tajunnut, ettei Martina osaa ollenkaan kävellä korkokengillä, kauheessa takakenossa vaapottaa menemään kädet levällään. :D Oon kai jotenki aina olettanut että ton oloiset naiset osaa automaattisesti kävellä koroilla.
ja Martinan paras taidonnäyte korkkareilla koikkelehtimisessa oli niiden häävideossa (olivat jossain satuhääohjelmassa) kun lenti yhtenään persiilleen :D
En oo ite seurannut noin tarkkaan, mutta tulee väkisin mieleen, että miks on pakko ostaa kenkiä joissa on 10cm korot jos ei niillä osaa kävellä, eikä ilmeisesti opikaan..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä tykkään kyllä tästä ohjelmasta :)
Juu, niin minäkin. Ihmettelen vaan kuinka moni ihminen pystyy tuollaisen pätkän perusteella sanomaan noinkin vahvoja kommentteja ihmisestä ketä eivät tunne.
Mun on pakko sanoa että mä olen pitänyt martinaa aina vähän tylynä ihmisenä: nyt tän ekan jakson perusteella on pakko sanoa, että mä samaistun siihen ihan hirveästi. Väliin pisti oikein naurattamaan. :D
Ton jakson viimenen osa, jossa näytettiin seuraavaa jaksoa jossa hakee eskoa jossain festeillä(??) ja puhu puhelimeen.. Mä puhun varmaan just samalla tavalla. Oikeasti. :ashamed:
 
alli
Ei muuttanu mun kuvaani parista mihinkään. Tavattoman pinnallisia ja kärkkäitä ovay mielestäni yhä.

Ainoo mikä pisti pätkässä v**tuttaan, oli kun se ukko ulkoilutti koiraa ja päästi sen kuseksimaan toisten pihoille!!
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
Vaikka mä oikeesti vähän ihmettelen et miten on varaa käydä hoidoissa jne, kun on kuitenkin ulosottovelkaa ihan mukavasti...
Ihan samaa naurettiin miehen kans: velkaa on korviin asti ja silti eletään kuin kroisokset ;)
Paljonko luulet, että joutuvat maksamaan noista hoidoista jne. Ainakin tämän ohjelman osalta niin ovat saaneet todella paljon sponssina, koska vastapainoksi ko firmat saavat mainosta.
Tai näin minä ainakin oletan asian olevan.
Ihan sama mitä ohjelma heille sponssaa, puhuin noin yleisesti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
Vaikka mä oikeesti vähän ihmettelen et miten on varaa käydä hoidoissa jne, kun on kuitenkin ulosottovelkaa ihan mukavasti...
Ihan samaa naurettiin miehen kans: velkaa on korviin asti ja silti eletään kuin kroisokset ;)
Koskaan kuullut sponsoreista..?

 
hupsis
Alkuperäinen kirjoittaja fashionista:
Alkuperäinen kirjoittaja hupsis:
Alkuperäinen kirjoittaja fashionista:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Martina näyttää drag gueenilta :xmas:
totta!:D Ja pelkäsi raukka, että lokit paskovat päälle.:/
Mä en myöskään oo ennen tajunnut, ettei Martina osaa ollenkaan kävellä korkokengillä, kauheessa takakenossa vaapottaa menemään kädet levällään. :D Oon kai jotenki aina olettanut että ton oloiset naiset osaa automaattisesti kävellä koroilla.
ja Martinan paras taidonnäyte korkkareilla koikkelehtimisessa oli niiden häävideossa (olivat jossain satuhääohjelmassa) kun lenti yhtenään persiilleen :D
En oo ite seurannut noin tarkkaan, mutta tulee väkisin mieleen, että miks on pakko ostaa kenkiä joissa on 10cm korot jos ei niillä osaa kävellä, eikä ilmeisesti opikaan..?
tyhmästä päästä kärsii koko kroppa
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja alli:
Ainoo mikä pisti pätkässä v**tuttaan, oli kun se ukko ulkoilutti koiraa ja päästi sen kuseksimaan toisten pihoille!!
No hei, se on maailmannavat martina&esko:n koira. se saa kusta minne haluaa :whistle: samat säännöt lapselle?
 

Yhteistyössä