Martina & Esko

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä tykkään kyllä tästä ohjelmasta :)
Juu, niin minäkin. Ihmettelen vaan kuinka moni ihminen pystyy tuollaisen pätkän perusteella sanomaan noinkin vahvoja kommentteja ihmisestä ketä eivät tunne.
mä tykkäsin enemmän siitä alkuperäisestä.
Mistä alkuperäisestä?
Jordanista :D halpakopiota tuo vaan - tunnaria myöten formaattia.
 
möhCyex
Alkuperäinen kirjoittaja kp:
Hui, mammat saa varmasti sydärin kun näkevät, että raskaana treenataan. Kun tämän palstan mukaan voidaan juuri ja juuri kävellä :O
Tää on taas ihme yleistämistä. Osa raskauksista on tosi vaikeita ja niissä mikään treenaaminen ei tulisi kysymykseensään, mutta ne jotka voivat hyvin raskausaikana harrastavat useinkin liikuntaa. Samallakin naisella raskaudet voivat olla hyvin erilaisia. Vaikka osassa raskauksia pystyisi treenaamaan ja elämään ihan normaalisti voi joku raskaus olla niin vaikea, että normaalielämä on mahdotonta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
Vaikka mä oikeesti vähän ihmettelen et miten on varaa käydä hoidoissa jne, kun on kuitenkin ulosottovelkaa ihan mukavasti...
Ihan samaa naurettiin miehen kans: velkaa on korviin asti ja silti eletään kuin kroisokset ;)
Koskaan kuullut sponsoreista..?
ks. ylempää ;)
Molempien työhön kuuluu julkisuus/julkisuudessa oleminen, joten tietenkin he saavat sponsoreita myös noiden ohjelmien ulkopuolellakin.

 
vieras
City-lehdessä oli juttua joskus Martinan sponsoreista, se saa rakennekynnet ja kasvohoidot ainakin ilmaseksi, sit se tietty ainostaa ja kehuu noita sponsseja joka välissä.
 
mie
Ihan hauska ohjelma ja parina tosi sopivat toisilleen. Mutta mun mielestä he eivät kyllä ole tavallisia ihmisiä. En minä ainakaan tunne ketään, jolla niin pienet tulot ja noin kalliita tavaroita ja vaatteita yms. Ja moniko suomalainen mies oikeasti tekee tollasta vaimolleen synttäreillä ehkä kymppisillä mutta että joka synttäri?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Molempien työhön kuuluu julkisuus/julkisuudessa oleminen, joten tietenkin he saavat sponsoreita myös noiden ohjelmien ulkopuolellakin.
Ja siitä huolimatta ihan kusessa raha-asioiden kanssa :D
Sä et tajua,vai et halua tajuta? Ei ne sponsorit sentään kotiin laskuja tule maksamaan. Käytäs nyt vähän päätäs. Kokeile edes, ei se satu.

 
ärsyyntyny
Mua ärsytti eniten tuo Tiina Jylhä. Voi peese mitä kommentteja. Joo, kyllä mäkin treenasin ensimmäisessä raskaudessa loppumetreille asti, kävin salilla ja aerobicissa jne. Mutta toinen raskaus oli kuin sairaus, liikunta kiellettiin jo hyvin varhain supistusten vuoksi ja loppuraskaus meni kokonaan levossa. Joo-o, ehkä ne vaivat oli vaan mun tekosyitä läskistyä. Hitto että är syt tää. Mutta ehkä toi on vaan tapa provosoida ja nostaa katsojalukuja.

 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Molempien työhön kuuluu julkisuus/julkisuudessa oleminen, joten tietenkin he saavat sponsoreita myös noiden ohjelmien ulkopuolellakin.
Ja siitä huolimatta ihan kusessa raha-asioiden kanssa :D
Sä et tajua,vai et halua tajuta? Ei ne sponsorit sentään kotiin laskuja tule maksamaan. Käytäs nyt vähän päätäs. Kokeile edes, ei se satu.
Kun kerran lähes kaikki muu tulee ilmaiseksi, miten ihmeessä niitä laskuja voi silti kertyä niin ettei pysty maksamaan? Eli kun ei itse tarvitse maksaa elämästään kuin osa, luulisi palkkioista jotain käteenkin jäävän... Tai sit kannattaa etsiä jotain oikeaa työtä ;)
 
lettu
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntyny:
Mua ärsytti eniten tuo Tiina Jylhä. Voi peese mitä kommentteja. Joo, kyllä mäkin treenasin ensimmäisessä raskaudessa loppumetreille asti, kävin salilla ja aerobicissa jne. Mutta toinen raskaus oli kuin sairaus, liikunta kiellettiin jo hyvin varhain supistusten vuoksi ja loppuraskaus meni kokonaan levossa. Joo-o, ehkä ne vaivat oli vaan mun tekosyitä läskistyä. Hitto että är syt tää. Mutta ehkä toi on vaan tapa provosoida ja nostaa katsojalukuja.
Mä missasin Tiina Jylhä -kohdan, mitä se sanoi?
 
Tykkäsin ohjelmasta. Käyvät hoidoissa varmasti ammattienkin takia, täytyy näyttää hyvältä! Toiset ottaa velkaa taloon ja autoon, ehkäpä lomaan tai yritykseen. Toisille paras sijoitus on oma kroppa ja ulkonäkö. Velka kuin velka, tuskin jättävät maksamatta loppujen lopuksi. Ihannoin sitä että uskaltavat elää tässä hetkessä. :D Ettekö naiset ole ennen nähneet pahantuulista raskaanaolevaa? Ja varsinkin jos on tulinen luonne muutenkin... Hormonitkin vaikuttaa paljon tuossa ohjelmassa siihen mikä kuva martinasta tulee.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntyny:
Mua ärsytti eniten tuo Tiina Jylhä. Voi peese mitä kommentteja. Joo, kyllä mäkin treenasin ensimmäisessä raskaudessa loppumetreille asti, kävin salilla ja aerobicissa jne. Mutta toinen raskaus oli kuin sairaus, liikunta kiellettiin jo hyvin varhain supistusten vuoksi ja loppuraskaus meni kokonaan levossa. Joo-o, ehkä ne vaivat oli vaan mun tekosyitä läskistyä. Hitto että är syt tää. Mutta ehkä toi on vaan tapa provosoida ja nostaa katsojalukuja.
No tuskin se T. Jylhä tarkoitti niitä naisia joilla on joku oikea syy olla tekemättä mitään ja siten eivät voi pitää kropastaan huolta. Joten älä nyt ota heti itseesi.
Se vaan on niin, että moni kokee raskauden olevan sellaista aikaa ettei silloin voi tehdä mitään kun on niiiiin raskaana. Ja se olkoon jokaisen äidin oikeus...valita tehdäkö vai ei.
 

Yhteistyössä