Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

nopsasti vaan..
edla mulle ainakin sanoivat siellä liikkeessä, että ihan hyvin menee näillä ilmoilla ja vähen kylmemmälläkin. Ite aattelin sit käyttää myös villahaalaria sen kanssa, jos nyt ikinä tolle lapselle mitään puen enää päälle.. :( en tajua mikä tossa pukemisessa aiheuttaa tolle tytölle paniikin? tänään en kotona ehtinyt vielä muuta saada päälle kuin pipon ja sit se jo alkoi!

nyt on sit vellit käyty ostamassa ja illalla kokeillaan:) Nyt varmaan vois ruveta siivoomaan kun huomenna illalla tulee vieraita..
 
Tervetuloa Piin myös joukkoon mukaan! =) Voihan tuo ollakin, että ollaan törmäilty. :whistle: Mäpä laitan sulle yksityisviestiä, niin jos suunnittelisi vaunuilutreffejä? :) Tänään Caran kanssa tuossa treffattiinkin. Kiitokset Caralle kahvitteluseurasta! =)

Tyttö simahti lattialle leikkikehikon alle. Jos äiti seuraisi perästä ja asettuisi vierelle sohvalle nuokkumaan. Tälläset harmaammat päivät vetää vielä normaalia enemmän veteläksi.... :/

Ainiin, tätä mun on pitänyt kysyä: Onko kellään muulla vaikeuksia mahtua vanhoihin kenkiin? Mulla ei koko raskausaikana edes mitään turvotuksia ollut tms, mut nyt tytön syntymän jälkeen kaikki vanhat kengät on alkaneet ahistaa jalassa, varpaat tuntuu niinkun olisi ihan lytyssä! Tuntuu, niinkun pitäisi isompia ostaa! :eek: Voiko mun jalka olla kasvanut?! :whistle:
 
Dj Mussukka Kiitos tosi paljon myös teille! joo pian uusiks vain ja Piin mukaan!! ei muuten kyllä jaksettu enää minnekään Manniin enää mennä, tultiin vaan kotiin ja neiti vetää vieläkin ihan tyytyväisenä unia kopassaan.. Hyvähän se on nyt vetää kun sai ensin taas vähän kiukuta :LOL:

 
Täällä neiti nukkuu sitterissään mihin syönnin jälkeen simahti. No nukkukoon siellä.. leikkimattokin kun löytyy mut pelkään vaan ettei oikein oo siitä niin kiinostunut ainakaan toistaseks. enemmän toljottaa telkkarii. kiitos isille siitä :kieh: :LOL:

Sanna; Joo eiköhän tuo meijänki neiti ihan normi vauhtii kasva. En oo niin ees huolestunu tai mtn ku tosiaan oli se lähtöpaino/pituus tosi vähästä. Sikäli huvittavaa et kuiteki meni sen 2viikkoa yli ja silti niin pieni (3005k & 49cm) Tosin en oo itekkään ollu syntyessää mikää kovin iso eikä mies ja ollaan synnyttä ihan "ajallaan". No pääasia et tytöl kaikki kunnos :)

Cara-: On sulla kyl idiootit naapurit! :kieh: Meillä on tullu toisen koiran takii pari valitusta ku se potee (tai poti,ei oikeastaan enään niin pahaa..) eroahdistusta ja on ulvonu täällä jne. Tuli sit postiluukusta 2krt lappu mut ei TIETENKÄÄN sitä kuka se on kirjottanut. Kyseltiin sit kaikilta täs näin eikä kukaa sanonu et ois he ollu..ei ainakaa myötäny. Sen kyl ymmärrän jos koira mölisee ja se häiritsee yms ku tiiän et toi voi pitää tosiaan kovaa mekkalaa mut vois tulla edes omalla nimellä sanomaan tjn!! Se otti eniten päähän :kieh: ET tosiaan ihmisii on kaikennäkösiä.

Tervetuloa PII mukaan vain ja tosiaan kaikki ketkä taustailee :)
HILLA:sta ois kyllä tosi mukava kuulla ja sitten näistä kellä näitä kaksosia pukkas ;)

Hmm DJMUSSUKKA en kyl tiiä tota kenkäonkelmaa :D Voiskohan sulla kasvaa jalka.. :D ??

Viime yö meni meil tosi hyvin jos näin vois sanoa. Sara meni nukkuu n.10 ja heräs ekan kerran puol 6 syömään..simahti samantien ja sit nukku 10 asti. et kivasti meni,aina jännätään seuraavan yön puolesta :)

Meil on tuossa kaulassa nyt kivat punotukset ku sinne sitä maitoo menny ja laittelin talkkia huutavan tytön kaulaan..ei kiva
:'( Mikäs muu siihen vois auttaa ku talkki vai onks se ainut? Jotain voidetta.. ?

Mut jos menis kahvit jälkkäriks keittää. Just syötii miehen tekemää ruokaa niin nyt jotain tarttis vielä :p

nita ja sara 2kk+1pv :heart:
 
Niin juu. Donu: Minä liinailen vaihtelevalla aktiivisuudella. Meillä liina toimii sekä äidille että lapselle tosi hyvin. Jos tyttö ei meinaa nukahtaa ja ulos ei jostain syystä pääse, siihen yleensä simahtaa. Ja liina tuntuu muuten päällä tosi hyvältä. =) Sain lahjaksi tuommosen Me&Maman (www.meandmama.fi ) trikooliinan, suosittelen lämpimästi!
 
Tervetuloa Piin :wave:

Taas oli monta asiaa mihin piti kommentoida,mutta nyt en muistakkaan yhtäkään :whistle: ,tästä huonomuistisuudesta tuli taas hyvä esimerkki kun oltiin eilen Eemelin kanssa papin juttusilla noista ristiäisistä. Pappi oli pyytäny ottamaan vihkiraamatun mukaan ja kun sitten annoin sen, ihmettli hän jotta millonkas meidät on vihitty kun sitä ei ole raamattuun merkitty?
Jouduin tarkistamaan vihkisormuksesta :whistle: :ashamed: , eikä siinä vielä mitään, mutta kun vastasin että 28.1.2000 ja pappi sitten onnitteli että teillähän on tänään sitten hääpäivä niin mä olin ällikällä lyöty, ai että onko??? :eek: ........kyllä pikkasen hävetti :ashamed: :ashamed: :ashamed: , mutta eipä muistanu mieskään :LOL: lahopäitä koko perhe :LOL:

No jospa poistusin kun ei mitään järkevää saa kirjotettua :wave:

katjuza ja


 
Hitsi en varmaan kahteen viikkoon oo ennättänyt tänne!

Sanna: Voisitko lisätä etusivulle miun kohtan tytön nimeksi Tessa. Kiitos! =)

Katjuza: Toi on jo aika hyvin! :LOL: :LOL:

Donu: Kannattaa ostaa ehdottomasti trikoinen liina. Meillä on Hug a bub merkkinen trikoinen liina ja on tois hyvä. Ei ole liian kuuma vauvalle eikä äidille!

olipas pika käynti, nyt ruuan tekoon, tulee kohta mies töistä.

-kyyhkynen ja Tessa s.12.11
 
Onpas täällä taas virinnyt tämä keskustelu =) Hetken aikaa oli jotenkin hiljasempaa. Mutta hyvä näin!

Sannalle piti kommentoida noista Hennesin housuista,että ainakin pienempää mallia ne on. Meinaan ostin Petrukselle 74cm housut ja mun on otettava ne heti käyttöön,koska luulen niiden olevan sopivat jo nyt. Ja ei toi poika nyt niin iso ole,että normisti käyttäsin 74 koon vaatteita. Sitten löysin pojalle ihanan lakin ensi talveksi. Oli melkein ilmainen lakki kun alessa oli =)

Liinoista ollut puhetta ja mä en nyt voi itseäni liinailijaksi kutsua kun kerran olen pitänyt poikaa liinassa...mutta tykkäsin! Lauantaina kokeilin kun poika oli tosi levoton niin liinaan rauhoittui oitis ja nukahtikin sinne. Mun pitäis vaan itse opetella se sidonta kun lauantaina oli kaveri kylässä joka opasti mua tuossa käytössä. Mulla on se Vauva-lehden tilaajalahjana saatu liina.

Nyt on Petruksen päikkärit taas parantuneet,onneksi :whistle: Nukkui kyllä sellasia pätkäunia,ettei meinannut mun tekemisistä tulla mitään...mutta nyt on nukkunut ulkona kiltisti =) Paitsi ens viikolla voi jo olla toisin :whistle:

Cara: Onpa sulla "kivoja" naapureita :eek: Tosi törkeetä laittaa postiluukusta tollasia lappuja. Eri asia jos sulla olisi siellä bileitä joka viikonloppu,mutta kun kyse vauvan itkusta... Mutta aina ei voi kaikkien ihmisten ajatustenjuoksua tietää |O

Petrus söi eilen aivan älyttömiä määriä ja joo Nannia oli pakko tyrkätä joka välissä :whistle: Täälläkin joku tiheän imun kausi vissiin :p Mutta sinnittelen tonne 3kk ikään ennekuin annan muuta sapuskaa.

LilliM+Petrus 9.12
 
Niin ja Piille tervetuloa :flower: Ootteko te muuten aatelleet,että näitä meidän tekstejä lukee moni muukin kuin vain me marraskuiset? Tai no joulukuinenhan mä olen :LOL: sattuneesta syystä...mutta kun aina aattelee,että vaan me luetaan näitä... Olipas sekavaa!

Katjuza: Sulla varmaan pahin vade :LOL:
 
Jippii, nyt on uusi kuva neidistä profiilissa!!
Laitoin palautetta tonne verkkopalvelun ylläpitoon että vanha kuva oli jämähtänyt sinne, niin johan alkoi tapahtua :D

Mirnu ja neiti melkein 7viikkoa... :wave:
 
Ja täällä taas... :ashamed:

nita: Niin se jalka kai vaan kasvaa. Outoa, ei ole kuitenkaan viimeiseen 14 vuoteen jalan koko, malli tms muuttunut mihinkään. :whistle: Mietin vaan, että voiko jotenkin liittyä tuohon lapsen syntymään tms. Emmätiiä. Kenkäostoksille varmaan pitää suunnata... :D

Katjuza: Sattuuhan noita. :LOL: :LOL:

LilliMenninkäinen: Joo oon kyllä joskus miettinyt sitä, että mä olen aika hyvin tunnistettavissa teksteistäni, jos joku tuttu sattuu lukasemaan. No en mä kuitenkaan syvimpiä salaisuuksiani tänne ole laverrellut. Terkkuja vaan kaikille tutuille! :wave: :D
 
LilliM: jos sait sellaisen sinisen kangasliinan, kato ettei värjää vaatteita. Sain joskus sellasen Vauva-lehdestä, oli kerran käytössä kaupungilla uutena (pesemättömänä) ja värjäs mun kädet, neidin haalarin ja mun takin siniseksi. Mikään kangasosa ei edes kastunut, jos olis kastunut saattais jälki olla pahempaa. Arvaa ottaako päähän. Meillä siis sinertää kyseiset vaatteet. Nyt olen liinan jo pessyt vaan en uudelleen testannut.

Ellulle kiitokset Hillan torttuohjeesta. Nyt laitoin sen heti liimalla kiinni reseptikirjaani, jos ei enää karkailis.

Caralla noita vastoinkäymisiä riittää. Tsemppiä kuitenkin.

pikku-jussi ja Pinja
 
Moikka taas,

Sanna Pihla-tyttö syntyi siis 1.11 rv 39+1. Painoia oli huimat 3650 ja pituuttakin löytyi 51cm.

Meillä myös harrastetaan liinailua oikeestaan päivittäin. Lähinnä kietasuristi I ja II on meillä käytössä. Buddhasidonta olis kiva kun näkis likka vähän muutakin ku mun kaulan, mutta enpä mä tajua nuista ohjeista kuinka se toimii. Mutta kietasuristit on passelit, niissä tuo näyttää ihan makoisasti nukkuvan, eli niillä siis mennään

Lillimenninkäinen , youtubesta löytyy sidontaohjeita videon muodossa, en vaan saa päähäni sitä hakusanaa, eli eipä tästä nyt vissiin fiksummaksi tule, ellei koita niitä sieltä jollain ettiä.. Tais olla enkunkielinen kuitenki..

Meillä ollu tyttö tänään ihme Kremppa-Iita, syöminen ja nukkuminen on ainoostaan pop. Nytkin tossa isukin kainalossa sohvalla hirsiä vetää.. Ollu hereillä ehkä 4 tuntia koko päivän aikana. Mä olen jo diagnosoinut sille narkolepsiat ja sata muuta sairautta. Googlettaminen on kohtalokasta =)

Mutta DJ Mussukka ja Cara olis kiva liittyä teijän mammakerhoon. ;) Laitellaan yv:tä, mä kyllä epäilen taitojani sen suhteen, mutta kokeilen jossain vaiheessa josko tuokin luonnistuisi..

Mutta illan jatkot mammoille

Piin ja Pikku-P

Saa nähä meneekö mun mustaukset ihan reisille kun pahemmin näistä tajua..
 
Ja minäkin täällä taas :ashamed:

Täytyypä ehkä sitten pestä toi liina,ettei sitten värjää vaatteita :/ Jos kerran sellasta ongelmaa on ollut. Aattelin jo ensi kesääkin,että toi liina on varmaan aika kätevä reissussa. Paitsi mihinkään reissuun tämä perhe ei lähde ennenkuin meillä on isompi auto :LOL: Mutta auton vaihto nyt vielä menee,mutta kun pitäisi löytää talokin tälle pesueelle. Ahdasta alkaa olemaan
:whistle:

Jaahas pikkumies heräsi kauneusuniltaan :wave:
 
DJ Mussukka: Kengän koko ja malli muuttui mulla myös ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, eli jalkani leveni, ei enää mahtuneet yhtä kapoiset kengät kuin aikanaan. Toisen ja kolmannen jälkeen ei ole tarvinnut kenkämallia muuttaa :D

Eli kyllä sillä on tekemistä raskauden kanssa, kuten epäilitkin ;)

Mirnu+neiti 7vkoa
 
Nita1: mites ois sinkkivoide? ainakin punaiselle ja haavaumaselle pepulle se on hyvä ja parantaa nopeasti, ja toinen on bepathen...siihen voi sitten minun mielestä laittaa talkkia päälle niin ei jää "märäksi" sen rasvan voimasta...pitäis itsekin muistaa ostaa tuota sinkkivoidetta, se on unohtunut kun tuota bepanthenia on tuolla laatikossa...

Jaloista mulla on kanssa ihan kummalliseksi muuttunut jalka pojan jälkeen, silloin ei ollut mitää tekoa yksillä maihareilla, nyt taas muuttuivat ja ne maiharit mahtuu jalkaan :D mulla on muutenkin ihan ihmeen mallinen jalka, on korkeeta "selkää", leveetä sun muuta, on aina ehtiminen mikä kenkä sopis tähän ihme jalkaa :kieh:

Kävin tuossa 20 jälkeen hakeen rossosta satsit meille, se siitä laiharista :whistle:

Perfekta ja Sara :heart:
 
Tää on kyl paha tauti tää ÄDE (=äitidementia) vai milläs nimellä se täällä oli, VADE? No kuitenkii.. Mä taas tänään unohdin syödä aamupalan. Sitä sattuu ja katjuza ei niita kaikkia päivämääriä voi aina muistaa :D

Booliohjeita vaan kehiin keltä löytyy, kaikki kelpaa. En viitsis sitä mun "tappoboolia" väsätä ku yks kerta ku sitä juotiin niin mun ilta päätty ambulanssilla päivystykseen, vetäsin takaraivolleni asfaltille :D

Mulla täällä iltapalana karkkia ja kahvia, hyvää ja terveellistä :LOL:

Velleistä niin aloitin 40ml velliä ja 60ml maitoa eikä tullu mitään vatsakipuja.. Perunasta tänään tuli oksennusreaktio vaikka ei kökön kökköä ollu. Huomenna paremmalla menestyksellä sitte toivottavasti..

Ella on löytäny äänensä. Ihan hirveen kimeitä kiljasuja tulee.
 
Ainiin vellin aloituksestahan oli ollut puhetta, me aloitettiin ihan iisisti eli 30ml velliä, 60 milliä maitoa, eli velliä 1/3 ja maitoa 2/3...siitä sitten pikkuhiljaa puoletja puolet ja nyt velliä on 120ml ja ja loraus (10-30ml) maitoa, jotta se tulee tavallisesta tutista läpi, kun vellitutista tulee niin kovalla "paineella" että tyttö ei kerkee imemään vaan suupielistä tulee puolet ulos..
 
Onpas täällä vilskettä.
Ihan ensiksi, Piin, tervetuloa :flower: Kiva kun rohkenit taustalta tänne. Hienosti meni mustauksetkin.

DJ Mussukka Mä pidin yks päivä lenkkareita ja valittelin miehelle et ne on varmaan kastunut kun on kutistuneet :LOL: Nyt sit kokeilin mun suht käyttämättömiä ja kalliinpuoleisia nahka-avokkaita ja nekin on kutistuneet... Kiva kiva :kieh:

Cara- Jopas on naapuri(t) :hug:

Katjuza Sulla toi vade taitaa tosiaan olla aika paha. Mitäs pappi, pysykö pokka? Veikkaanpa et vaan hymyili rauhallisesti ja ymmärtäväisesti hyvin papilliseen tapaan.

HE82 Olipas sulla tosiaan levoton yö, pikkasen täällä nauratti kun luin :D

Kuukautiset mulla kesti normi 6 vrk, mut oli huomattavasti runsaammat ja kivuliaamatkin kuin yleensä. Ja nyt pari viikkoa myöhemmin jotain pientä tuhruttelua :$ Mulla yleensä aikas säntillinen kierto.
Huomenna olis neuvola, siis mulla vihdosta iimein jälkitarkastus. Piti olla myös Samulla neuvola mut tänään soittivat et terveydenhoitajan lapset sairastuneet, punnita voidaan jos haluan mut se on sit siinä. Vähän harmittaa kun olisin halunnut vähän noista kiinteiden alottamisesta kysellä, meillä kun kans nyt tilanne mennyt siihen, et pisin nukkumaväli nippanappa 5 h kun välillä oli jo 7-8 h. No, kattelen nyt vielä tilannetta, toisaalta en vielä haluis aloittaa kiinteitä kun tuntuu tuo masu muutenkin vielä vaivaavan, jos ei oo vielä valmis ottaan kiinteitä vastaan.
Samu käänty eilen vatsalta selälleen, puhdas vahinko oli, ei tainnut edes tajuta et oli itse saanut aikaan kääntymisensä :heart:

joo, tässä kirjottamisen lomassa oon vaihtanut kakkavaipan, syöttänyt, kuunnellu melkoisen huutokonsertin ja lopuksi vienyt pojun pinnikseensä, käyny pistämässä tutin suuhun ja hyssyttelemässä. Jospa nyt vihdoin nukahti. Meillä näihin iltarutiineihin on tullut lisukkeeksi tommonen kunnon huutosessio.
 
Liinoista mielenkiintoisimmaksi on noussut MaM Eco. En kyllä osaa ollenkaan arvailla kuinka kuuma ko. liina mahtaa olla... Mieli voi vielä muuttua, mutta netistä kun olen kaivanut tietoa liinoista, tuo Mam Eco alkoi houkutella enemmän kuin esim. Pikku-ruu, jonka ensin suunnittelin tilaavani. Jos tässä oikein innostuu liinailemaan sitä voi hommat sitten toisen ja kolmannen ja neljännen jne liinan :LOL:
 
Juu PERFEKTA mietin kans että tuo sinkkivoide vois olla yks vaihtoehto tohon kaulaan.. Tänäänki ku bodyn otti pois niin kauhee huuto tuli ku vissiin päätä sen verta taivutti tjn että sattu ! :'( Mut ei voi mitään,pakko siihen on jotaki laittaa. Nyt laitettiin talkkii mut huomen käyn ostaa tuota sinkkivoidetta. Pesullekki piti mennä mut ammeseen ku laitettiin niin huuto vaan jatku niin ei sit viitity pitkittää ku näki et sattuu :ashamed: sit rauhoteltiin ja syötiin ja nukahti sit kun veti joku 180ml maitoa+velliä! Laitettiin vaunujen sijasta nukkuu pinnikseen,saa nähä kauan siellä tykkää nukkuu..noilla syömisillä vois luulla et aamuun asti on maha täynnä mut ei voi tietää.. Voi kun sais sen kaulan pian kuntoon,sitä huutoo on kauhee kuunnella :ashamed:

Katjuza, juu ei niitä kaikkii päivämääriä aina muista
:LOL: :D

Ooon jostain lukenut joskus että talkkii ja sinkkivoidetta ei sais käyttää samaan aikaan? :whistle: Pitää tuota bebanthenia kyl kokeilla kans.. jos sen kans vois ainaki talkkii käyttää.

Mut nyt koitan itekki lähtee nukkumaan ku sarakin nukkuu.

öitä!
 
Huomenta vaan!

Menkoista vielä, et mulla ei ennen raskauksia ollut lainkaan menkkakipuja ja alkoi vasta esikoisen jälkeen. Kakkosen synnyttyä ne hävisi ja nyt tuli sit TAAS takasin.. Ja nää menkatkin taitaa olla tosissaan kuukautiset eli kestää tosissaan sen kuukauden :headwall:

Meillä Emmillä oli eilen ihan ihmeellinen päivä.. Ei itkenyt koko päivänä! Oli todella tyytyväinen ja nukkuikin vielä tod hyvin. Tuolla lattialla se vaan makoili ja pyöri ympyrää ja sit hoksas et lelujahan voi koskettaa. Siitähän se riemu sit syntyi, kun ne päästi ääntäkin :D No tämähän äiskä sai sit nettishoppailla ihan rauhassa :LOL: Mieskin oli ihmeen tyyni, kun kerroin mun nettishoppailuista.. Kysäs vaan, et saik hän mitään..No ei tietenkään saanut :LOL: No joo.. :whistle:

Noista ratsastushommista on ollut aika paljon puhetta... Mies eilen ehdotti kirjanpitäjältä tullessaan, et josko meijän tytöt haluis kokeilla ratsastusta... Kirjanpitäjällä on heppatalli ja se oli lupautunut antamaan tunteja. En oo itte lainkaan heppaihmisiä, mut tytöt tykkää todella paljon hevosista, joten täytynee sopia vaik viikonlopulle aikaa.

Sanna Minkä tyylistä booliohjetta sä kaipaat? Mä tein viimekisi boolin, missä oli kuohuviiniä, vodkaa, spritea ja pisang ambon -likööriä ja se oli kyl tod hyvää (muistaakseni) :D Kivan väristäkin vielä.

Ellu ja Emmi
 
|O |O |O Huomenta |O |O |O

Ihana yö takana. Ella oli eilen ennen nukkuun menoo syöny vaan yht 600ml ja se sitte kostautu yöllä. Ennen nukkuun menoa söi klo 22 aikaan, sitte syötiin klo 1 aikaan noin 70ml, sitte klo 4.30 aikaan 100ml ja sit klo 7.45 100ml ja nyt hän tuolla nukkuu. Ite nousin ylös juomaan kahvia kun se olis vaan menny pyörimiseks se nukkuminen.. |O

Eilen pvällä ku oltin liikenteessä niin Ella veti kunnon unet. Söi kyl ku oltiin kaupungilla mut kerralla eilen ylipäätään niin hyvä jos 80ml meni. En tie mikä oli. Ja siittä perunasta tuli se oksennusrefleksi. Noh, jos tänään olis vähän parempi pvä.. Eilen vaan kaupungilla sit ku Ella päätti alkaa syömään niin piti siittä sit sen jälkeen heti lähtee et muuten jos olis vaan hetken tovin voinu siinä istuksia niin olis neiti ollu hereillä ja varmaan syöny sit viel lisää.. Mut joo, se oli eilen, tänään on tänään :D

Booliohjeista
niin ihan kaikenlaisia ohjeita otetaan vastaan, kiitos =)

Niin ja tohon mun nukkumiseen viel viime yönä vaikutti seki ku on nenä ihan tukossa ja aivastelin ja niistin yöllä vähän välii.. Mut nyt hakee KAHVIA :p
 
Huomenta!

Eli muutamilla muillakin on jalka muuttanut malliaan/kokoaan. Vaikka kenkien ostaminen kuulostaa ihan kivalta ;) , nyppii kyllä... Rahaahan siihenkin menee ja hyviä kenkiä joutuu sivuun siirtämään... :/

Meillä tuo Bepanthen on kyllä oikea ihmevoide kaikenmoisiin hiertymiin ja punoituksiin. =) Alussa Alisan peppu punoitti välillä ihan hirveästi, kun neidillä oli aikasta aktiivinen ainuunvaihdunta ja sen takia jatkuvasti pyllyä pestiin jne. Talkista ei ollut ollenkaan avuksi, Bepanthen teki ihmeitä! Sitä käytetään siis myös tarvittaessa kaulaankin ja millon mihinkin punoitukseen. Nyt oli tosin päässyt ärtymään kaula senverta pahaksi, että ostettiin eilen Sibicortia. Josko se veisi tuommosen pahemman punoituksen pois.

Sanna: Meillä on myös ollut tuota samaa boolia, kun Ellu ehdotti ja hyvää on. :p Meidän häissä tosin pari ihmistä sai siitä allergisen reaktion :eek: , kasvoihin tuli sellasia punaisia länttejä (siis ihan oikeasti punoittivat, ei pelkkää humala-punoitusta :LOL: ). Joskus ostettiin (vai oliko se ilmainen? :whistle: ) Alkosta semmonen vihkonen, jossa on paljon ohjeita. Ne ohjeet ainakin kuulostaa ihan hyviltä, hirveästi ei olla päästy testailemaan vielä. Yritin jotain siitä katsoa sulle, mutta niitä on niin paljon, ettei osaa tarttua mihinkään. :ashamed: Käyppä vilasemassa myyvätkö vielä moista vihkosta siellä. =)

Tänään tavoitteena on vihdoinkin saada viedyksi lääkärintodistus Kelaan! :headwall: Niillä on joku ihmeen siesta siellä klo:11-12, ovet on kiinni. :eek: En tiedä onko tuommonen yleisempi tapa Kelan konttoreissa, mutta mä olen jo kaksi kertaa käynyt oven takana kolkuttelemassa just siihen aikaan. |O ...Hölmö kun ei opi yhdellä kertaa... ;)

Ja illalla mulla on ensimmäinen osa mun saliohjelman opastuksesta. :| :whistle:

mussu & alisa 6.12.
 

Yhteistyössä