Heips kaikki!
Täällä tulee paljon lueskeltua, mutta sitten se vapaa-aika onkin loppu ja poika vaatii huomiota, mutta jospa nyt ehtisi pari sanaa...
Meidän arki on lähtenyt hyvin käyntiin, maitoa tulee ja poika nukkuu yöt ainakin ihan hyvin. Minulla vaan sama ongelma, kuin jollain muullakin, että jos poika nukkuu pitempään niin minä herään ihmettelemään, että mikäs nyt.... :headwall:
Tänään olisi sitten kylpypäivä. ensimmäinen sairaalasta tulon jälkeen. Saas nähä mitä poitsu sanoo.
Ristiäiset meillä on joskus tammikuussa??? ei olla vielä ehditty oikein miettiä. Ja nimet vielä hakusessa samoin kummit.
ehkäsyasioita ei olla vielä mietitty myöskään, kortsuja ei oo kyllä tullut käytettyä moniin vuosiin, että saa nähä aletaanko sillä leikkiä vai miten.
Onko vauvalle jotain haittaa pillereistä?
Kauan teillä muuten yleensa kestää imetyssessiot?
Mä kun välillä ihmetelen miten noin pieni voi vetää tota maitoa tunnin verran ja kun sitä kuitenkin tulee ihan hyvin, niin syö kyllä paljon.
No tulee sitä kyllä sitten uloskin
Mä oon muuten huomannut noista vaipoista, että pampersit imee tota vetistä kakkaa paremmin, kun taas liberoissa se neste leviää mahaan asti.... Tiiä sitten.
Imettäjät: kayttääkö kukaan rintakumia? Meillä kun ei muuten tuo imeminen oikein suju... no on kai myös omaa laiskuutta etten jaksa ilman kovin kauaa tuputtaa kun huutohan siitä tulee. No tulevaisuutta ajatellen olis kyllä hyvä jos päästäs tosta eroon.
Miten muuten hoidatte rinnanpäitä? mulla on todella arat. olen yrittänyt bepantenia ja maitotippaa hieroa, mutta sitten kun laitta liivit, niin nännit tarttuu liivinsuojuksiin ja se vasta sattuukin, kun niitä sitten irrottelee.
Eli vinkkejä kiitos tänne nännien hoitoon!!!!
No nyt menen taas ihastelemaan tuota pikku söpöliiniä :heart:
Enni ja JalMari 6vrk (huomenna onkin 1vko juhlat)