Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

Heips!
Ihan pikapikaa tulin taas pyörähtämään, varmaan 4 viimistä sivua on vielä lukematta, en tiä mihin aika menee kun ei ehdi ees lueskelemaan näit juttja :eek:
Nii kirjotan tän ja sitten lueskelen päivän mittaan, kun nyt on vielä rauhallista..Minttu nukkuu ja esikko keskittyi hetkeks kattoo Dumboa:)

Semmosta on pitänyt sanoa, et onko teijän vauvoilta lähteny takatukka? Mintulla on takaraivolla semmoinen kalju vaakaviiva..en muista että esikolla ois ollut, vai onko siitä jo liian pitkä aika..Muuten on kyl hiukset, niinkuin syntyessäänkin.

Tuntuu kans että pitäis sitä öljyä alkaa käyttää kylpyvedessäkin, reidet alkoi taas kuivua sillä tavalla, ettei pelkkä rasvaus meinaa auttaa, josko se kylpyöljy auttais.
Jaah, nyt taitaa pikkuneitikin heräillä..pitää mennä..
 
Takatukka on, tai sellaiset Spede Pasanen- tyyppiset haivenet, niiden yläpuolella kalju vauhtiviiva ja muualle päähän onkin alkanut kasvaa jo ihan oikea tukka.

Hyvin nukuttiin taas yö, vaikka jätkä heräsikin 22-23.30 väliseksi ajaksi juttelemaan itsekseen, ja aina kun bongasi mut niin kiekui myös äidilleen. Aamulla ei enää äidin lärvi naurattanut, vaan Eetu vietti rattoisan puolituntisen repimällä isänsä peittoa ja partaa.

Laulaako vauvat?! Eilen illalla autoillessa Eetu piti ihme "hyminää" aina kun radiosta tuli joku biisi, ja puhe- sekä mainososuuksien aikana hiljeni. Luulin ensin että haluaa jutella, mutta ei se kyllä perusjutusteluakaan ollut.

Piin, kestovaippa päivässä on 365 vaippaa vuodessa! :D Meillä tulee niin paljon lakana, pyyhe yms pyykkiä niin paljon että noi vaipat on tullut pestyä ihan siinä sivussa. Ainoa ongelma on ollut tässä kanankopissa tilan puute säilyttää niitä vaippoja siististi. Onneksi sekin korjaantuu kuukauden kuluttua.

Kahvin voisi juoda loppuun ennenkuin jäähtyy, ja alkaa henkisesti valmistautumaan neuvolaan.
 
Merikukka: Ihan hyvin limaisuus/vihreys kakassa voi olla ilmasta johtuvaa ja toi limaisuus ihan suolilimaa. Että ei välttämättä heti tarkoita vihreä kakka allergiaa...vaikka toki se yksi suoliallergian oire onkin. Mutta luulenpa,että teidän vauveli kyllä ilmoittaisi jos vatsa olisi kipeä! Mikä siis myös liittyy suolioireiseen allergiaan. Sekava selitys taas :D

Petruksen tukka on pysynyt! =) Mutta kun katsoin kuvia missä poika oli vastasyntynyt niin tukka oli sellanen tosi kiiltävä,nyt se on tollanen ihan normaali,vaalea vauvatukka :heart:

Meillä kuulkaas on imetys taas ihan uusissa sfääreissä! 2-3vkoa takuttiin raivareiden ja vähentyneen maidontulon kanssa ja Petrus saikin aika paljon pulloa. Mutta nyt on imetyskumi heitetty menemään (!!!!! ) kun poika alkoi protestoimaan sitä :eek: Tämä tapahtui jostain täysin käsittämättömästä syystä! Mutta hyvin on tissit kestänyt ja maitoa tulee jopa niin,että tyydyttää pojan nälkää :p Että ihan kiva juttu =) Vellit jätin pois ja en sitten alkanut kokeileen peruna-porkkanaa ollenkaan. Kokeilen sit aikanaan perunan perunana jne.

Mut nyt on ruuhkaa tässä koneella eli moikka :whistle:

LilliM+Petrus
 
Ellalla on tuol niskassa sellanen rivi takatukkaa ja sitte on melkein koko muu pää takaa ihan kalju :LOL: Meen neiti on sellanen riehuja et huh huh.. Ja arvatkaapa onko kiva saada sitä sideharsolappua pysyy siellä niskassa siellä luomen päällä..

Ja sori kaikille tosta mun valivalivali-jutusta eilen mut oikeesti toi meen neuvola on ihan perseestä. Ajattelin jo et joskos vois vaihtaa koko neuvolaa. Onko joku vaihtanu? Miten se mahtaa onnistua?

Ella söi eilen klo 20 ja meni nukkuun. Seuraavan kerran syötiin vasta klo4, sitte klo8 ja sitte klo11 ku herättiin. Me vähän nukuttiin Ellan kanssa.. JA mies soitti äsken et on tulossa kotiin töistä jo :D
 
Jaahas, jos tulis kirjottaan tänään vähän asiallisempaa tekstiä :whistle: :saint:
Sanna Ai teilläkin puklailu johtuu liiasta syöttämisestä? Aika mielenkiintoista (vai pitäiskö sanoo AIKA JÄNNÄ) tosiaan kun ottaa huomioon kuinka vähän toinen syö. Neuvolan vaihdon saa varmimmin muuttamalla, me tehdään niin :D Oikeesti meillä on ihan ok neuvola,mittaamisiin luotan ja muutenkin ihan järki-ihminen tuo terkka mutta alkoi eilen vaan kypsyttään toi, että pitäis herätellä syömään ja sit toisaalta sanoo että vauva puklaa liiat maidot pois. Soittelin jo aikaa uuteen neuvolaan, tosin lääkärineuvolassa 4 kk käydään vielä täällä Tampereella.
Eilen poju söi 21 jälkeen, meni nukkuun ennen 22, hiukan kitisi viiden aikaan mut oli ihan unessa ja lopetti heti kun sai tutin. Aamulla heräs seitsemältä ja söi kunnolla mutta ihan rauhallisesti. Eli ei herätelty ei, en ees harkinnut ;)
Todella ikävä juttu toi Ellan luomi kun noin vuoteleekin. Toivottavasti keksivät siihen jonkun ratkaisun!! :hug:

Tuli Dipp-tutkimuksesta vastaus, ei mitään erityisiä riskigeenejä löytynyt. Näköjään ilmoittavat siis vaikka kaikki ok, kestää vaan.

LilliM Mä luulen kans, että on vaan suolilimaa mut aika kaameen näköistä oli. Nyt aamulla kakkasi vaan vihertävän kakan, muutoin normaalia. Toi poika on muuten niin tyytyväinen mutta välillä kovat vatsavaivat mutta tuskin allergiasta kyse. Masuvaivojen pelossa oon vielä tota kiinteiden alotustakin pyrkinyt lykkäämään. Kiva että teillä taas imetys sujuu niin, että vauva pysyy tyytyväisenä.

Takatukkaa löytyy, niskassa tuuheampaa hiusta rivi ja sen yläpuolella kalju läntti, jonka oon aatellu johtuvan siitä että nukkuu selällään ja hieroo päätään. Sit muutoin on semmosta haiventa nuo hiukset, kasvavat vaan pituutta. Kaverilla on korkea otsa ja pitkät hiukset lähtee takaa eteenpäin. Aika hauska irokeesi ja toisaalta voi kammata ne eteen peittämään kaljua ihan niinku jotkut vanhemmat miehet yrittää epätoivoisesti peitellä kaljuaan :LOL: Takatukkaa oon ihmetellyt, on meinaan hiukan punertava, saa nähdä onko ohimenevää, oishan punapää poju aika kiva :D

Ja sori vielä eiliset vauhkoomiset, täyty vaan päästä välillä purkautuun :ashamed:
 
Merikukka: Saahan täällä käydä valittamassakin =) Niin kuin minä yksi päivä tuota ukkoani kirosin täällä :whistle: Jossainhan sitä on ihmisen purkauduttava.

Niin joo Petrus meni eilen jo 19.30 yöunille :eek: Ihan ihmeellistä ja aamulla heräsi virallisesti vasta 8.30. Toki syötöt välissä,mutta kuiteski... Nyt kun meillä noi yöt pikkasen normalisoituneet niin mä kuukin hereillä ja "odotan" että koska taas ähkitään,mutta kun poika nukkuikin niin oli niin outoa :whistle:

LilliM
 
Meillä oli tänään neuvola. Pituutta oli hurjat 63 senttiä (kuvittelin jotenkin Eetun olevan pidempi) ja painoa 6705 grammaa. Ja painoakin luulin olevan enemmän :D Maito kuulemma riittää hyvin puolivuotiaaksi... No ei kyllä mun mielestä. Maitoa + korviketta kun vetää niin puklut lentää, pelkästään illalla menee yhdellä syötöllä 300 milliä (velliä + korviketta), ja lisäksi kaikki muut syönnit (päivällä ihan max 2h välein ja yölläkin 3-4 kertaa).

Eetu on keksinyt että tavaroita voi laittaa suuhun! Tänään ollaan maiskuteltu helistintä, äidin hiuksia, töppöstä, nyrkkejä useampaan otteeseen... Myös omat polvet löydettiin tänään - niistä on ihana pitää kiinni.

Rokotuksen poika otti vastaan ehkä fiksummin kuin minä, se oli kamalaa katsottavaa :( On kumminkin jaksanut hymyillä ja jutella paljon, toivottavasti ei tule mitään "oireilua" siitä rokotuksesta.
 
Piti äkkiseltään tulla vaan kertomaan kestoja ostaville että kestovaippainfossa on useammalla Fuzzeja kaupan ja monta kertaa kivemmalla hinnalla kun huutonetissä. Tsekatkaa! Uusia Fuzzeja (vanhan mallisia) oli myynnissä parillakin firmalla kun katsoin tsi:n kautta kankaiden myyjät.

Meillä kanssa helistin tms lelu kelpaa suuhun samoin sormet. Kovaa nyttekin komennetaan leluja.....

pikku-jussi ja Pinja
 
Meillä on myös opittu uusia juttuja eli Petrus tavoittelee lelukaaren leluja ja päästään suustaan kuolakuplia :D Päästää sellasen jännän äänen ja sitten kuolakupla ilmestyy suusta. Eka aattelin,että oli vain sattuma,mutta on tehnyt tuon jo monta kertaa. taitava poika :D

Nonni...jos taas menis :ashamed:
 
Taas mä oon täällä. Mulla piti olla tänään elämääkin mut tuli muutos.
Rokotuksesta ei tullut sit kummempaa, tosi unelias on poju kyllä tänäänkin.

Jaa että pelkkä maito 6 kk? Onhan se tälläkin palstalla huomattu, että eipä tunnu riittävän. Eilen neuvolassa kyselin noista kiinteistäkin, sanoi vaan sitä ohjetta, että 6 kk maitoa paitsi jos ei riittävästi kasvua niin aikaisintaan 4 kk iässä kiinteitä. Mut sit kyllä sanoi, että jos on 6 kk pelkällä maidolla, tulee usein kiire lisäillä makuja kun pian pitäis alkaa lihaakin syödä, jotta saa riittävästi proteiineja. Se huomataan usein pituuskasvun hidastumisena. Eli jos alottaa aikasemmin voi niitä makuja lisäillä varovaisemmin.

Joo, pitkään on kaikki pitänyt suuhun tunkea. Ja se nyrkki pitäis saada mahtuun sinne kokonaan, pikkasen tiukkaa tekee =)
Pikkumies ei vielä käänny mut sentäs on yritystä välillä kovastikin selältä vatsalle. Hyvin tuo lattialla viihtyy, myös vatsallaan. Lelukaaren leluihin on kiva tarttua ja ravistella.

Jos toisilta hajoo kodinkoneet niin meiltä putoo hyllyt! Meiän hoitopöydässä on kolme laatikkoa, joiden pohjat on semmosissa urissa mut ne olis pitänyt liimata lisäksi. Jostain syystä mies ei niitä liimannut. Viime viikolla alimman laatikon pohja putos, eikä sitä saa takas kuin purkamalla lipastoa. Siinä laatikossa olleet vaatteet pistin muovipussiin missä ne on vieläkin. Tänään sit putos ylimmän laatikon pohja. Rupesin järjesteleen levinneitä vaatteita ja pistään niitä vaatekaappiin vauvan hyllylle ja silloin se hylly putos :LOL: Tulipa siivottua sekin hylly :D Taas pistin syrjään noita pienempiä vaatteita ja samalla ihmettelin, että mitä mä teen noilla kaikilla 68-70 cm vaatteilla? Ovat meinaan monet semmosia lämpöisiä neulevaatteita, talvivauvalle ostettuja ja tosi isoja. Ja tolle meiän pojalle ne taitaa olla parhaimmillaan juhannuksena. Lahjana saatuja, "ostettiin vähän reilumpi, ei oo sit heti pieni". No joo, riittävän isoja on, mahtuu koko kesän :kieh: Toivottavasti tulee viileä mutta kuiva kesä, olis neuleille käyttöä. Rupesin pari päivää sitten pitään poikaa vaunuissa unilla kevyttoppiksen sijaan Kivat-merkkisessä 68 cm villahaalarissa, johon poju tosin hukkuu. Näin vastaavan kaupassa ja hintana oli 35 egeä! Musta aika järkky hinta, joten oli pakko ottaa se käyttöön :D Nyt sitten tuntuu sitäkin haljummalta, että pitäis lähtee osteleen vauvalle sopivankokoisia vaatteita, puolipotkareita ja bodyja, joihin ei huku. Varsinkin noi puolipotkarit ja housut kun tuppaa tippumaan jos pituudesta ok.

Pesukone lopettelee, jospa menis :wave:
 
Meilläkin neuvola takana, saatiin myös eka rokote. Poikaa itketti hetken mut ei pitkään onneksi kestänyt. Tietokoneelle oli paljon asiaa :)
Painoa 5712g ja pituutta 59,4cm.
Hyvin kasvaa edelleen pelkällä rintamaidolla. Tosin otin puheeksi sen että tissillä ollaan n.1,5 h välein. Oli sitä mieltä että voisi aloittaa kiinteät jo nyt. Pikku hiljaa aloitus perunalla ja sit suositteli tekemään itse kiisseleitä perunan jälkeen. Sanoi että toki ne kaupankin purkkisoseet käy. Mut siis suositteli tekemään itse marjoista..

Täälläkin nyrkki maistuu ja välillä kakostellaan kun sormet menee liian syvälle. Ja kuolaa tulee ihan kiitettävästi =)

Eilen piti luopua pienimmistä vaatteista :'( ei ne vaan mahdu enää. Ja heti piti sit käydä shoppailemassa uusia. Löytyi söpö talvihaalari ja oli vielä puoleen hintaan.

Meilläkin on takaraivolla kalju alue.. Tosin siihen alkaa jo kasvaa hiuksia :) Sen kaljun alla on syntymästä asti ollut pitempi takatukka =)

Tuleeko kenenkään muun vauvalta kyyneliä itkiessä?
Onko teillä ollut kokeilussa muita keskovaippoja kuin tuo Fuzz?

 
Ai niin.. Onko kenenkään vauvalla ollut vesirokkoa? Tai ylipäänsä kokemuksia siitä mitä oireita yms. se voi aiheuttaa pahimmillaan?
Me ollaan menossa mökille ensi viikolla ja erään perheen lapsilla on vesirokko parasta aikaa, mietityttää vaan että mahtaako tarttua meillekin... Jotkut kuulemma tartuttaa vauvansa "tahallaan", onko niin että se on "helpompi" potea nuorena? Ja mitä se voi aiheuttaa aikuiselle, jos sen saa (ei ole vielä ollut miehellä, ikä 34v =) )?
 
Szeret: minä kysyin neuvolasta ja meidän neukkutäti oli sitä mieltä että jos sen voi välttää niin odottaisi vuoden ikään saakka, tosin kaikillahan ei niin onnistu jos isompi sisarus sen tuo tullessaan, mut tuo ois suositus ja aikuiselle se voi olla tosi paha, korkeaa kuumetta ja jälkitauteja, googleta niin saat tarkempaa tietoa.

Meillä on myös kadet ja lelut nykyään kova asia ja jos se lelu ei sinne suuhun asti kerkee niin johan alkaa komennus et se lelu takaisin miun käsiin!! :heart:

Kaljua on myös meidän neidillä, on niin kova pyörittään päätään et sillä on, muuten on tukka pysynyt syntymästä saakka ja hiukan kasvanutkin ja rin tin tinin tukka on päälaelta, pystyssä yleensä :D

mut nyt taas pää tyhjeni niin menepä muualle :wave:

Perfekta ja Sara
 
pikku-jussi, kiitos vinkistä =)

merikukka: minä jaksan lukea! Musta tuntuu että itse satuilen tänne useampaan otteeseen päivässä vähän turhan pitkiä sepustuksia. Liikaa aikaa ehdottomasti.

Kestovaippoja ollaan kokeiltu vain muutamia erilaisia. Fuzzit nyt ihan lempparina, ja toisena suosikkina (+ hankintahinnaltaan halpana!) on ollut harsot + villikset. Muutama muun merkkinenkin taskuvaippa on ollut, mutta eivät istuneet yhtään niin kivasti. Ja Fuzzien jälleenmyyntiarvo on suupieliä nostattava.

Meillä liikuttiin eteenpäin! Kenen vauva se myös oli päällään itseään eteen hilannut? :D Tyyli oli vähintäänkin mielenkiintoinen, ja etenemismatka ehkä 10 senttiä - mutta eteenpäin menoa sekin on! Huomaa varmaan että eka lapsi, kun olin tippa linssissä jo tostakin suorituksesta. Peppu ilmassa ja päällä eteenpäin, ihana :heart:
 
Tänään sitten vanhenin vuodella. 24v tuli täyteen ja on vanha olo :/

Kestoista Meillä on kokeiltu vaikka mitä merkkejä. Minusta on kuoriutunut lyhyessä ajassa melkoinen vaippahamsteri. Testattu on mm.fuzzit, tirikset, bellapuu, onnibum, Niikit, Ronjat, blueberryt, cuddlet ym ym... Eli vaippaa jos vaikka minkälaista on meidän taloudessa käynyt kääntymässä. Toiset on jatkaneet matkaansa ja toiset jääneet kun todettu hyviksi. Jos tuntuu että tuo Huutiksen tarjonta ei riitä tai joudutte samoista vaipoista "tappelemaan" niin kannattaa rekisteröityä kestovaippainfon sivuille ja sieltä kirppikseltä ostella. Siellä on erikseen myydään ja ostetaan palstat ja niiltä löytyy tosi hyviä vaippoja ja siellä tosiaan on hyvin vilkkaat markkinat. Useimmat myyjät siellä on varsin asiansa tuntevia ja luotettavia ja hinnat on huutiksen hintoja kohtuullisempia. jos joku tietty vaippa mielessä minkä haluais niin ilmoitus vain ostetaan vaippoja palstalle niin äkkiä alkaa löytyä. Sieltä minä oon helposti saanut hommattua hyviä ja halpoja vaippoja ja jos ne ei passaakaan niin siellä ne saa myytyä eteenkin päin samalla hinnalla.
 
Vähän sen hokaaminen kesti, mutta vihdoinkin tajusin tehdä tytön vaatekaappiin päivitystä. Ei tää äiskä vaan tahdo uskoa, että tyllerö kasvaa kovaa vauhtia. :ashamed: Eli nyt on kaikki 68 ja 70 vaatteet kaivettu esiin, vielä muutama 62 jäi myöskin käyttöön. Tein samantien ronskimman karsinnan, kun enää ihan nippanappa iso osa koosta 62 meni päälle. Tuosta voisi siis päätellä, että hyvin tyllerö kasvaa, jännityksellä odotellaan ensiviikon neuvolakäyntiä ja mittoja. =)

Meillä ei takaraivossa ole sellasta kaljua kohtaa, mutta sivuilla munmielestä on ihan vähän. :eek: Tyttö tykkää lattialla makailla leikkikehikon alla ja usein pää on jommalle kummalle suunnalle kallellaan, siitä kai tullut moinen. :whistle: Ei siis hiuksia muuten juurikaan ole lähtenyt, vähän vaaleampaa hiusta on vaan tumman vauvatukan sekaan kasvanut.

Alisa kyynelehtii itkiessä. Kyyneleitä alkoi tulla melko aikaisessa vaiheessa. Aika surkea näky, kun alahuuli menee viivaksi ja kyyneleet vierivät poskia pitkin. :(

Meillä ei liikuta mihinkään suuntaan, vaikka kova huitominen on asennossa kuin asennossa. =) Mahallaan kyllä välillä näyttää siltä, että kohta lähdetään mahallaan pomppimaan eteenpäin! :D

Katon Greyn anatomiaa samalla, ajatus harhailee. Ehkä lopetan tähän. :wave:

mussu &alisa 6.12.
 
Sanlelle isot onnittelut. Vai vanha oot :LOL: Meillä on toi ukko mulle nyt 2 pvää aukonu päätään mun iästä kun on mua 3v. nuorempi.. Sitte mietittiin et sillon ku mä olen menny ekalle luokalle kouluun, niin Ellan kummisetä ei ole vielä edes syntyny :LOL: :LOL:

Mulle sanottiin neuvolassa et korvikevauvojen PITÄÄ alkaa syömään kiinteitä viimeistään 4kk iässä ja et rintamaidolla olevat viimeistään 6kk iässä.. Eroja taas tässäkin..

Juu ja meilläki syödään liikaa ja silti pidetään nälässä ja huomenna sitte se neuvola ja saa nyt nähdä mitkä se täti siellä saa Ellan mitoiks..

Ellalla valuu kyyneleet oikeen vaan kunnolla ku itkee.. JA kaiken mahdollisen neiti laittaa kans suuhunsa..

Ella on nyt pari päivää ollu aika vaisu eikä ole oikeen viihtyny yksin. Toivottavasti oli vaan joku väliaikainen ilmiö, kun mummu hoitaa Ellaa ja siskon poikia la ku mulla synttäribileet niin voi olla mummulla hermot vähän kireellä kaikkien 4 lapsen kanssa :D

Mä olen tässä samalla ku kirjoitan niin kampaajalla :LOL: Sitä se ammatti teettää, ite vaan värit päähän..

Joo mutta jos alkas tekee synttärivalmisteluja ku Ellaki nukkuu..

:wave:
 
LUkemassa oon käyny mutten millään ole jaksanu kirjottaa ja nyt kun jaksan niin en muista mitä piti kommentoida :LOL:

Meillä on ollu aikamoista hässäkkää
kun on ollu nää sairastelut/lääkärireissut, sitten Jeremiaksen sairaalajakso, nyt on ravattu eskarissa keskusteluissa ja pähkäilty pojan koulunaloittamista, ekaluokkalainen Helmi sitten teloi itsensä koulunpihalla hippaleikissä, oli tuossa kyljessä reikä kun oli kaatunu, tosi syvä sellainen sormenpaksuinen reikä :x :( , tikattavaksihan neiti joutu, onneks ei kuitenkaan sen pahempaa ja toipuu kovaa vauhtia. Nyt ehkä odottas että alkais sellainen normiarki pikkuhiljaa :whistle:

Huomenna vien meidän 3-vuotiaan Hiljan ja Eemelin valokuvaukseen ihan tuohon kerholle, isommat lapset onkin kuvattu koulussa/eskarissa.

katjuza ja Eemeli



SANLELLE ONNEA :flower:
 
Onnittelut täältäkin Sanlelle! :flower:

Tuntuu olevan tuo tukkamuoti aika yhteneväinen näillä vauvoilla... meidänkin typyllä pitkä takatukka ja muuten ihan kalju takaraivo! :D Nukkumasta kun nousee niin huomaa etä kasa hiuksia vaan on aina pään kohdalle sänkyyn jäänyt. :LOL: Tessallahan lähti sillon n.1kk iässä päälaelta kokonaan hiukset pois ja oli sellaiset pellehermanni hiukset, mutta nyt on onneksi kasvanut jo ihan kivan pituiset tummat hiukset siihen tilalle.

Onpas Katjuzalla ollut menoa ja meininkiä siellä! :eek: Jospas se siitä nyt rauhoittuisi... Toivottavasti tulee kivoja kuvia. :)

kyyhkynen ja tessa 12.11
 
Huomenta |O |O

Ella nukkuu mut ite en ole moneen tuntiin saanu nukuttua ja päätin sit nousta ja keittää kahvit.. Liikaa taas kaikkia ajatuksia päässä..

katjuzalla tuntuu tosiaan tota menoa ja meininkiä riittävän. Jaksamista, :hug:

Keittelen muuten Mussukka79:ltä synttärilahjaks saatua appelsiinikahvia. Ihana tuoksu tulee, nam nam. MAku on varmasti yhtä ihana.

Oli toi äijä nähny eilen tota yläkerran naapurin ukkoa ja se oli kysyny et kuuluuko heiltä ääniä et hän on pahoillaan. He ovat kuulemma eroamassa ja plaa plaa plaa.. No, ovat tässä nyt sit jo 4vkoa siellä ollu ja eronnu et eroisivat sitte äkkiä niin sais naapurit olla rauhassa.. Tai sopisivat ja olisivat ihmisiks, mulle ihan sama kunhan lopettavat metelöinnin..

Nam nam, hyvää tää appelsiinikahvi =) Että kiitos vielä lahjasta Mussukka =)

Voi helv**ti. Me pidetään täällä la sellaset bileet, et huh huh.. On noi taas tuolla yläkerrassa meinaan kuudesta asti tapellu ja ääni vaan taas kovenee, onneks Ella kuitenki nukkuu metelistä huolimatta..
 
Ja Katjuza se taas painaa tukka putkella... :hug:

Alisa on keksinyt alkaa heräämään jo seitsemän jälkeen. :ashamed: Hyväntuulisena herää kyllä ja usein itsekin niihin aikoihin heräilen. Olen vaan yrittänyt pitää sitä "omana aikana", niin nyt ei moiseen ole toivoakaan. Äsken lopulta nukahti tuohon sitteriin, päälle puolituntia siinä korkeintaan jaksaa olla. No ehdin sentään aamukahvit vetästä rauhassa.

mussu & alisa
 
Jahah, ylistinpä sitten pikkusen liian aikaisin sitä perunaporkkanavelliä. Noh, nukkuhan tyttö sen avulla hienosti jopa kolme yötä. Nyt vaan on pari viime yötä mennyt 3 syötöllä. 3 tuntia nukutaan ja sitten taas kitistään ruokaa. Ja muutenki Noomi on nyt kitissyt pitkin yötä ja vähän väliä saanu tuttia olla antamassa. En tajua mikä sillä nyt on ku ennen on nukkunu niin mallikelpoisesti. Käsiä tunkee suuhun ja tuttia jäytää ikeniä vasten että tiedä nyt sitten onko sieltä kumminkaa mitään hampaita vielä tulossa. Mutta jotenkin nuo levottomat yöt ehkä puhuis sen puolesta. Päivisinkin on ollut tosi kiukkunen. Nyt tosin tuossa kiekaa ja kikattelee. :)

Joo myöhästyneet synttärionnittelut sanlelle ja sannalle! :)

Takatukka on täällä kulahtanut. Kunnon pläsi löytyy takaraivolta josta on kulunut tukka pois. Tyttö on kyllä sellanen touhottaja että ihme ettei kaikki tukka oo kulunu pois.

Mä olen tässä pohtinut, jotta pitäiskö siirtää tuo tyllerö vaunuissa ihan siihen ratasosaan... Kun tuo kantokoppa alkaa olla aika nafti. Mulla olis tuollanen talja jonka vois heivata sinne ratasosan pohjalle, niin eiköhän seki lämmittäis vähä.. tuosta kantokopasta saa kyllä kantopussinki jos ottaa ne vahvikkeet pois että saishan silläki periaatteessa vähä lisää tilaa..

noh menenpä tästä muualle joutavia pohtimasta. :) Lähtään tytön kanssa moikkaan luokkakavereita koululle.
 

Yhteistyössä