nyt se neuvola on sitten ohi ja kaikki oli hyvin! *huh*
sydänäänet kuului miltein heti ja 150 jumputti :heart:
hemoglobiinia ei ottanut ollenkaan mitä vähän ihmettelin kun kerran on vain otettu ekassa neuvolassa
mutta selvispä sekin; kuulemma vain 3 kertaa otetaan koko raskaus aikana kun muuten tulee niin kalliiksi
Joissain otetaan kyllä joka kerta mutta täällä näin , aika outoa kyllä mutta minkäs teet. Luulisi vain että jos kerta raudan saanti on tärkeää niin sitä tutkittaisi joka kerta. Terkkari vain sanoi että no pakko luottaa että ihmiset syö kunnolla!
Mä kun syön nyt noita Multitabs raskaus monivitamiineja niin sanoi että niissä on mahdollisesti liian vähän rautaa ja suositteli että kun ne loppuu (vajaa puolpurkkia jäljellä..) niin alkaisin käyttää jotain muuta, minkä merkkiä en nyt muista.
Tää oli siis eka kerta ton terkan kanssa ja sitten se kyseli noita perusasioita.
Painon otti eikä ollut edelleenkään noussut ja sanoi että joillain nousee vasta 20 rv tienoilla.
Ens kerralla kuulemma mitataan se mitta (olikohan se juuri se SF-mitta mistä puhui) :ashamed: ? varmaankin..
Onkos teillä muilla muuten ollut pelkästään se terkka siinä vai joku muukin? Mulla on nyt joka kerta ollut myös joku terveydenhuollon opiskelija seuraamassa tilannetta.
Seuraava neuvola sitten VASTA taas 9.7 pitkä odotus taas edessä mutta helpotus että kaikki oli hyvin
ja onhan mulla ens viikolla se rakenneulta "jo"
EMMAMMA: joo no eiköhän sieltä sitten meillekkin joku pikku luukku saattais löytyä
Tätä on varmaan kyselty jo mutta milläs viikoilla se 4D-ultra sitten kantsis tehdä? 20-30 välissä?
no nyt pakko lähtee ulos koirien kans :wave: