pitkästä aikaa saan aikaiseksi taas kirjoitella, joka päivä oon kyllä käyny lukemassa kuulumiset.
Jännä homma, tuntuu että ihan parissa päivässä tuo maha on tuohon pompsahtanut ihan kunnolla
ihanaa kun se kasvaa.
Liikkeitä mä en kai ole vielä tuntenut, mulla on istukka eessä ni neuvolas sano et tunnen vähän myöhemmin vasta.mutta silti välillä on tuntunut jotain pientä kutitusta, että oiskohan se kuitenkin meijän vauveli sielä joka kutittelis äitiä..tiiäppä sitte.
mä oon alkanut miettii että oiskohan tyttö tulossa ku oikeesti mä leviän joka ilmansuuntaan, eikös sitä sanota että pojasta tulee vaan masu eteen?
mä kyllä hämmästyn omasata peilikuvasta joka kerta ku katon, on ulkomuoto niin muuttunu!
energinen keskiraskaus on rantautunut vihdoin tänne, tänään jopa jaksoin töitten jälkee lenkillä lähteä!
ja illatasin ei millää meinaa osata rauhottua nukkuu.tänään kyllä pitäs aikasin alkaa jo nukkuu aamul neuvola ennen töihin menoa.saas nähän kumpi veikkas lähemmäs mun painon(meillä ei oo puntaria joten ei tiedetä)mä vai mies.häviäjä ostaa voittajalle uudet pökät
niiku sillä merkitystä ois kummat tilipussista ne rahat lähtee, ku meillä ei ruukata erotella että "mun rahat ja sun rahat".nii joo ja mies tietty veikkas enemmän ku mä
meillä ois muutto kuun puolessa välissä, ahistaa jotenki lähtee vähän pienempää mitä nykyne on,mutta toisaalta mietiskelen jo sisustusta sinne
olenko mä maininnutkaan että meijän perheessä mä en ole ainut joka voi paksusti?meijän kisulit päätti myös saada vauvoja
mutta oma moka..mitäs en saanut aikaseksi vietyä kollia pallileikkuulle :headwall: no mutta, nyt on kisuki paksuna ja kolli saatiin leikattua ja perheenlisäystä ootetaan syntyväksi tuossa kesä-heinäkuun vaihteessa,mahollisesti heinäkuun puolella.että jos joku haluaa ihania kisun pentuja syksyllä niin täältä saa...!
en mitenkään mainosta, mutta emä on puolipitkäkarvane ja isä lyhtytkarvanen, saattaa tulla nättejä pentuja
mutta nyt syömään ampparia ja levähtelee
miiku 15+6