Kirjoittelenpa mäkin taas vähän kuulumisia. lueskellut olen kyllä teidän kirjoitukset, mutta en ole oikein jaksanut itse laittaa mtn. Eikä kyllä toisaalta ole ollutkaan mitään kummempaa.. Väsynyt olen mäkin jatkuvasti, ja jos vähänkin enemmän syö niin tulee sellainen, että kun vähän kumartuu niin tuntuu, että oksennus tulee kurkkuun ja välillä oikein polttelee :x Mitä lieneekin sitten.. Enimmäkseen iltaisin on tota.
Ja aamuisin on ällö-oloa myös, johtuen noista rautatableteista. Sellanen tosi oksettava olo ja... yäks :x Sitten aina helpottaa kun saa sen tunnin päästä rautatabusta syödä aamupalan. Aika jännä vaan, kun en muista esikoisen aikana tollaista olleen, vaikka söin silloinkin rautaa.. Ja tää kunto tosiaan on päässyt tässä rapistumaan. Ei jaksa pahemmin ravata missään ja muutenkin kaikki tuntuu jotenkin raskaalta ja vaivalloiselta tän mahan ja lisäkilojen kanssa. Normaalisti olen hoikka (jollen jopa hieman liiankin), enkä liho vaikka mitä söisin. Paino pysyy aina samana. Raskauden aikana sitä sen sijaan kertyy koko ajan reilusti. Kun hölkkääkin, niin tuntuu, että takamuskin pomppii ylös alas
Voi elämä tätä....
Mutta ainakin viime raskauden jäljiltä kilot vaan putosi itsestään lapsen synnyttyä ja se normaalipaino tuli takaisin. Olen varma, että niin nytkin käy ja alan kyllä liikkua urakalla, ihan kuntoa kohentaakseni, kunhan tämä vauva on syntynyt..
Ärsyttää kämpän sekaisuuskin, mutta kun saan aina vain yhden tai kaksi huonetta puunattua päivässä, kun nää olot, väsymys ja taapero häiritsevät siivoamista ja sitten taas seuraavana päivänä kun siivoan ne pari muuta, niin edelliset on jo pommin jäljiltä :kieh:
Haluaisin koko kämpän siistiksi!
Niin ja musta on tullut älyttömän huolestunut tästä raskaudesta/vauvasta! Vähän väliä tulee mieleen, milloin mitäkin kauhukuvitelmia.. Pelkään, että entä jos vauvalla onkin joku vialla :snotty: En tajua mistä tää johtuu
Esikoista odottaessa en osannut huolehtia lainkaan (tosin se raskaus oli niin suuri yllätys, että olin muutenkin ihan pihalla kaikesta, enkä tajunnut vauvoista mitään
). Vauvan liikkeet ovat tässä viime aikoina tulleet jotenkin vaimeammiksi.. Liikkuu kyllä paljon ja muljuu muutenkin mahassa, mutta silti jaksan vaan olla huolissani kaikesta. Ehkäpä sitä on vaan lukenut liikaa kaikkea tai jotain..
Muuten on kaikki ihan hyvin ja ensi keskiviikkona taas neuvola. Ja sitä Kelan päätöstä ei VIELÄKÄÄN ole kuulunut! Pitäisiköhän tässä jo alkaa kohta soitella perään..?
nacsu rv 29+5