*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

LEP
Alkuperäinen kirjoittaja Teho:
lLEP Mulla ei ole vielä tullut tota fiilistä. Mä en jaksa vaan enää odottaa :LOL: Kyllä mä luulen, että kroppa tuottaa tota adrealiinia tosi tilanteessa niin paljon, että siinä herää väsyneempikin ihminen. Ja, sit tohon toiseen vaivaan suosittelen maitohappobakteeripillerin (olipa pitkä sana) ottamista aamulla tyhjään vatsaan ja päälle iso mukillinen vettä. Sillä mä olen saanut vatsani toimimaan nyt n. 2vk ajan. :D
Kiitoksia vinkistä! :p Laitetaan aamulla kokeiluun.

Minä olen kanssa odottanut sitä synnyttämään lähtöä kokoajan ihan innoissani ja malttamattomana. Tänään sitten äsken tuli tunne, että ei tää täältä vielä tuu pitkään aikaan enkä mä jaksaisi nyt synnyttääkkään enää. :LOL: Mikälie masis iski, kun odottana niin kovaa jo ja ei mitään tapahdu, niin luovutti koko homman. Illalla tosin voi jo olla eri ääni taas kellossa! :D
 
Oishan se tosiaan ollu hienoa saada myrskyvauva. Vaan eip näy ei kuulu.
Meil oli aamulla mielenkiintoisia visioita herättävä kokemus.Oltiin lähössä ulos koko sakki Prismaan,oikeen aamuvirkkuina 8 aikaan.No,olipa sit niin käyny et ulo-ovea ei vaan saata auki. kun mies oli yön töissä ja unohtanu avaimet kotiin,niin mä olin jättäny lukitsematta oven.No tuol myräkässä se ovi oli sit kai itekseen aukeillu ja saanu lunta ja jäätä väliin.Ku mies tuli aamulla kotiin niin pamautti sen oven täysin kiinni ja lukkoon.No,tääl sit oltiin jumissa ku naapuritkaan ei het vastannu puhelimiin. Tuli siinä väistämättä mieleen kuinka otollinen aika ois esim vesien menolle.Mitähän siinäki sit ois tehny! Me asutaan tokassa kerroksessa,olis varmaan palokunta saanu mut nosturilla parvekkeelta kammeta. Oispa ollu näky!
No,yks naapuri sit saatiin kiinni ja se aikansa väkerrettyään sai noi jäät pois sen verran et oviki aukes :)
 
Siellä on oikeesti muuten liukasta, meinas iteltäki lähtee jalat alta eli olkaapahan mammat varovaisia!
Multa edelleen irtoo sitä tulpaa :x ja supistelee välillä kipeesti. Ärsyttävää tämmönen ku aikasemmin ku supparit on alkanu ni se on tietäny menoa. Huomenna ois neuvola katotaa tarviiko sinne mennä. Todennäkösesti tässä käy niin ku muillekki et tää homma loppuu ku seinää.
 
SAMIR05-pidanpä peukkuja et ei tarttis sun huomenna neuvolaan mennä!!!saisit sit tuol myrskys naikkarille lähtee..yritäpä keretä tänne huutelee jos lähet ni tiiän ettii sut käsiini jos täält vaik sattuis itekin joskus päästä lähtee...tosin rupee toivo menee mut pakko aatella et onhan sen nyt prkule oltava ees vähän tod näkösempää et se lähtö vois tulla ku päivät vaan menee eteenpäin...
 
Ilmoitusluontoinen asia.. huomenna näillä näkymin sit muutetaan ja sitten ollaan nettipimennossa varmaan jokunen tovi.. joku ei ollut muistanut tilata netille siirtoa uuteen osoitteeseen ja meinasivat että noin pari viikkoa saattaa mennä siirrossa.. Mut minä ilmoittelen heti kun jotain tapahtuu OnnenOmenan kautta sitten. Jospa tästä muutosta sais tehoja noihin supistuksiin ja pääsis muuton alta synnyttämään :LOL:
Helppo olis tulla vauvan kanssa valmiiseen uuteen kotiin =)

marrasvauva
 
Neuvolassa tuli taas käytyä ja kaikki oli ok.

Ja onnitteluja vauvaantuneille!!
Mitähän sitä keksis et sais aikaansa kulumaan. Ei oikeen meinaa taas saada aikaiseksi mitään. Eilisenki pyörin koko päivän vain yöpaidassa.. :ashamed:
Tänään nyt onnex piti neuvolan takia vähän tsempata.
Hoh hoijaa.. Tympii.. :headwall:
 
Joo-o
Onnea niille jotka on saanu käärön syliin :heart: :flower:
Mulla edelleen vaan pari harj.supparia tänää ollu. Eli tuskin lähdössä minnekään. On Mamina tainnu lähtee puskee pikkuista ulos. Kuullostipas kauniilta =) Puskee ulos :LOL: Noniin jatkan taas kotihommia. Tulin vaan pikaseen lukemaan josko joku olis lähteny/lähdössä.
 
Äh, huomenna olis taas neuvola. Ei oikeesti jaksais mennä sinne. Vielä kun sieltä ei saa mitää tietoo, mis vaihees ollaan esim. kohdunkaulasta jne. Saatteko te muut joka kerta tietää semmosia asioita, kun meillä on vaan lääkäri kun tarkistaa nuo.
Jotenki tosi väsy olo. Ajattelin pistää saunan päälle ja mennä ihan yksin sinne rentoutumaan. Ukko katto jotain ihme taistelulaji-ohjelmaa... Siis otteluita tulee telkusta, niin mä en jaksa sit olla sen seurassa. Toki vois koittaa jos ukko kiinnostuis vähän jumppaamaan... ;)
 
LEP
Mullakin ois huomenna neuvola ja ei kyllä yhtään huvittaisi täälläkään sinne mennä. Mutta pakkohan se vaan on raahautua sinne tarkistuksiin. Ei meillä saa ainakaan mitään kohdunkaulajuttuja tietää neuvolassa, vaan tosiaan lääkärit tarkistaa täälläkin ne.

Äsken testasin meidän uuden kuivausrummun, kun pyyhkeitä pesin ja on kyllä loistava vekotin! :D Nyt on kaapissa sitten jo kuivat pyyhkeet ja hitto mikä määrä pölyä niistä jäikin sinne siivilään! On sekin määrä vähempänä huoneilmasta.
 
Iltoja.
Mitäs te muut keksitte päivisin tekemistä?Jotain muuta kun siivoomista :LOL:
Mulla on tietysti eri tilanne kun monilla teistä,kun ei oo vanhempia lapsia tässä pyörimässä ja mieskin viikot poissa.Tekemiset siis vähissä.Kissoihinkin on tarttunu tämä mun vetämättömyys, sen kun syövät ja nukkuvat päivät ja yöt :headwall:

Neuvolassa käyminen on mun mielestä jo niiiin rasittavaa.Samat lätinät joka ikinen kerta, eikä siellä kuitenkaan selviä mitään.
 
Täällä neuvolakäynnit on myös ihan turhia. Sieltä saa vaan ne arvot, muttei minkäänlaista tietoa siitä, onko jotain edistystä tapahtunut, kun tää mun "täti" ei tunnu edes tietävän, millon tyyppi on laskeutunut! Mulla on ihan mennyt usko tohon arvauskeskukseen. No ainakin tietää, ettei ole raskausmyrkytystä tms. Mutta siihen se sitten jääkin.
 
Illat kaikille !

Täällä sitä edelleen kärvistellään, sain vasta nyt raahattua itteni koneen äärelle.
Kaikki voimat meni kyllä siihen, kun koetti pysyä pystyssä tuolla pihalla koiralenkillä ja kauppamatkoilla. Ihan törkeen liukasta kyllä...ja petollista varsinkin kun lunta alkoi tulemaan uudestaan niiden aurajälkien päälle....

Se ois sitten kuukausi jouluun...tänään kun ikkunasta katteli oli kyllä niin jouluinen fiilis, aivan ihanat lumiset maisemat joka puolella :heart:

Tekemisen puute todellakin alkaa olla melkoinen...Kun jotain sitten päähän pälkähtää niin saa todeta ettei kaikkee tarvittavaa ole kotona saatavilla (esim. leivontaan tai askarteluun/ompeluun). Sitten se tyssähtää siihen, ettei jaksa lähtee kävelee kaupalle ostoksille. Sitten kun seuraavan kerran menee kauppaan niin arvatkaa vaan muistaako niitä tykötarpeita sieltä ostaa |O :LOL:

sitten sitä vaan koneella vetelehtii tai uusintojen uusintoja telkkarista kyttäilee :D :D
Turhauttavaa kyllä....
 
Täältäkin onnittelut uusille vauvautuneille! :flower: :flower:

Koko viikonlopun supisteli enemmän tai vähemmän. Kerrassaan veemäisen tuskallinen olo väliullä, muttei riittävästi, jotta mitään päästäs synnytteleen. Yöunet menny minimiin ja hormonit heittelee kivasti. Itkua puskee tämän tästä aiheesta ku aiheesta...
Viikonloppuna serkkulikkakin (jolla ei ole lapsia) oli kylässä ja katteli mun kärvistelyä, ku ei supistukset tuntunu laantuvan, vaikka gramman verran Panadooliaki otin, eikä ees kovemmiksi yltyny. Serkku totes sitte mulle: "Mikset sä voi vaan jo synnyttää?!!" Johon mä, että tokkopa se minusta itsestäni on kiinni... ja serkku jatkoi "No kenestäs sitte, sun sisällähän se vauva on, joten sunhan se pitäs maailmaan jo puskea!!" Kiehahti hiukka päässä ja tiuskaisin vain takas, jotta "Kokeilepas ite ihan noin huvikses hankkiutua raskaaksi ja kolme päivää ennen laskettua aikaa noin vaan tosta ponnistaa se maailmaan ja puhu sitte synnyttämisestä...!" Prkl.

Viikko alkoi taas niin hyvin kuin suinkin. Esikoinen heräs viimeyönä puoliltaöin (ei sais antaa nukahtaa autoon ja siirtää nukkuvana suoraan sänkyyn ajatellen, että näinhän tää yö sujuu kivasti..) eikä nukahtanu uusiks ennenku kahelta yöllä, jolloin saatiin sitte mekin miehen kanssa unen päästä kiinni. Tai noh, kattelin mä vielä tovin sitä mieheni nukkumista, kun vatsassani myllättiin. Poika sitte heräs 7.55 iloisesti uuteen aamuun, kuten yleensä. Miehellä herätys oli 8.00 ja tämä tiuskaisi "Vittuuks tuo ipana nyt jo hereillä tähän aikaan, eikö täällä saa koskaan nukkua ees suunnilleen kokonaista yötä?!!". Koppasin pojan kainaloon, paiskasin makkarin oven kiinni ja läksin aamupuuron keittoon. Viimein kun mies päätti jaksaa sängystä ylös, ilmoitin lähteväni tänään pojan kanssa äitini luo kylään ja olemme siellä yötä, jotta edes joku tässä huushollissa saisi nukuttua sillä mä en todellakaan aamujani aloita kuuntelemalla tommosta kiukuttelua unen vähyydestä, kun omat unenikin on mitä on ja itse tulen nukkumaan seuraavan kerran kokonaisen yön hyvällä tuurilla juhannuksena - jos se imetys vaikka tälläkertaa onnistuisikin...
Mies tähän kyselemään, että "Mitäs jos sä synnytät?!!" Kerroin sen olevan täysin mahdollista, jos laskettuaika ois niinku huomenna ja sitten kun synnytys tulee eteen niin minähän menen sairaalaan, lähimpään mahdolliseen ja pistän aiheesta miehelle tekstarin - jos jaksan... ainakin viimistään kun lapsi on maailmassa ja strategiset mitat tievossa. Ottaa niin päähän taas... :headwall: :headwall:
 
Noniin, tulinpahan taas koneelle istumaan. Ihan just meen laittaa saunan päälle. Toisaalta, nyt meinaa iskee sellanen laiskuus päälle ettei sinnekään jaksa mennä. Turhauttavaa :headwall: :headwall: :headwall: Vitsi ku ens yönä sais herätä kamaliin kipuihin... :kieh: En taida kyl olla ihan terve ku tollasia toivon! :LOL:
 
enkuli Ymmärrän täysin. Ukko marisee aina ettei saa nukkua ikinä pitkään. Se varmaan luulee et mä nukun kahteentoista joka päivä, kun se lähtee töihin. Ihan samoihin aikoihin heräillään yleensä, mut minä kuitenki ravailen yöt vessassa ja muutenki pyörin milloin enemmän milloin vähemmän. Ei voi antaa mun nukkua edes kerran vähän pidempään. No ehkä silloin ku on synttärit tai ku on äitienpäivä.
 
täällä vähän supistelee...koirakin jo säikähto kun mammaan sattuu...
tuntu et tais maha tyhjentyä oikeen huolella(sori pakko kertoo)
sit kävin suihkussa ni nyt tuntuu taas hieman laantuneen nuo supparit,,ei enöö irvistytä samalla..noh yritän mennä hetkex pötköttää vaik tuskin se lähtö tulee...tuun viel myöh kirjottelee..
 
Moi,

täältä helteisestä huushollista! Tuli vähän lämmitettyä eilen varmuuden vuoks noita uuneja! Täällä on ihan sairaan kuuma! Kun eihän sitä tienny et kauan noi sähköt pois olis ollu.. Ni muutama klapi lisää vaan luukusta - ihan varmuuden vuoks! Ja nyt tyhmästä kropasta kärsii koko ruumis!

Olo on melko ärtynyt, tän hitonmoisen kuumuuden lisäks alkaa tuntuu siltä niinku kurkku olis tulossa kipeeksi! :kieh: :eek: Ei voi, ei saa!!!

Puf, sorry valitus. Palaan ku on vähän parempi olotila.

Aini, joku oli kyselly tekemisistä.. Täällä ei tekemisen puutetta ole, siitä huolen pitää toi vajaa kolme vee. Ollaan joka päivä sen kans jotain aina ulkoiltu, askarreltu jotain, käyty jossain puistossa tai kavereilla leikkimässä. Tänään kävi serkku meillä kylässä. Mutta välillä olis kiva ku vois vaan olla vaan, ja olla vastaamatta kenellekään mitään. :| No kai sekin aika koittaa joskus.

Niin ja onnittelut vauvansa lunastaneille! :flower:
 
tietämätön Olin jo ihan *ittuuntunu ja väsyny ku nää supistukset on tänää ollu säännöllisen epäsäännöllisiä ja kipeitä et täälki on oltu naama irvessä. Sitte tein saman päätöksen ku sä ja painuin lämpösee suihkuu, sen jälkee en oo saanu parin tunnin sisää ku n. 3 supistusta :kieh: et pirun suihku!!! Toivottavasti pääset lähtemään pian!
Ja kyllä varmasti tulee ilmotettua tänne ensimmäisenä jos lähtö tulee :D Ties vaikka nähää viellä naikkarilla.

*M* Olin muute muistaakseni veikannu tämän päivän synnytys päiväx, eli metsää meni :snotty:
 
Tää haluu kans Naikkari-treffeille, mutta ei niin mitään "oiretta" oo ilmaantunu :(
Toivonmukaan kuitenkin suppareita saaneet pääsisivät vihdoin tositoimiin...
Täytyy lähtee vielä rämpii tonne lumihankeen, josko se jotain saisi aikaiseksi :D
 

Yhteistyössä