TERVEHDYS MARRASKUISET!
Enpä ole joutanut kirjoittelemaan, mutta nyt on hetki aikaa istahtaa.
Ensinnäkin :hug: herkkupepulle.
Täällä samoja oireita kuin muutamalla muulla, harjoitussupistuksia sen verran että lääkäri passitti parin viikon sairaslomalle. Tilanne rauhoittui jo aika lailla, lauantaina taas aamusta iltapäivään tämän tästä supisteli.. Keskiviikkona olisi töihin paluu kolmeksi päiväksi ennen kesälomaa, saas nähdä pystyykö lähtemään. Mulla ollut myös muissa raskauksissa näitä harjoitteluja, mutta ei todellakaan näin aikaisin. Jospa tämä tästä rauhoittuisi pikkuhiljaa.
Meillä oli ensimmäinen varhaisultra viikolla 12, mutta kun vauva olikin huomattavasti pienempi, viikkoja olikin vasta kahdeksas menossa, niin saimme uuden varhaisultran, joka oli viikolla 14. Kaikki oli ok. Kysyin siinä vauvan sukupuolesta, lääkäri sanoi että ei sitä näin pienenä näe vielä.. sitten hän sanoikin, että no mutta kylläpä sittenkin näkee ja selvästi.. ja arvasimme tietysti heti, että poijan vehkeethän siellä ruudussa sitten oli vilkahtanut. =) Eli poika tänne tulossa melko varmasti, ennestäänhän minulla on 3 poikaa ja nuorin tyttö, miehelleni tämä on ensimmäinen lapsi. Poikaa hän kovasti toivoikin. Ukkovalta jatkuu..
Vielä ei olla päätetty, että mennäänkö sitten itse kustantamaan rakenneultraan myöhemmin, nykyään kun sitä ei täällä Oulussa saa.. en tiedä miten teillä muualla. Täällä siis vain toi varhaisultra. Masu on iso ku jalkapallo, nolo olo ku kysytään viikkoja ja niitä ei vielä tämän enempää... sanonkin kaikille, että virtahepoa odotellaan..
Muuten tässä hyvillä mielin, ilma tänään vain todella pilvinen ja kylmä. Lauantaina reissuun koko poppoon kanssa ja juhannukseksi takaisin.. loppuloma meneekin kesämökin teossa, tosin minä vaan sujuvasti johdan ja katson vierestä.. eipä anna masuasukki tehdä mitään raskaampaa.
PAKSUJA VOINTEJA KAIKILLE!!
marrasvauva 17+1