Onpas tänne taas tullut paljon tekstiä viikonlopun aikana
Olin perjantaina työmatkalla ja viikonloppuna sitten taas niin raatoväsynyt etten jaksanut edes nettiä avata :ashamed:
manhattan2 taisi kysellä ollaanko työelämässä vai kotona. Minä olen töissä, kyseessä on kevyttä toimistotyötä, joten aika hyvin olen tähän saakka jaksanut. Tietysti tämä väsymys pikkasen vaikuttaa työtahtiin, mutta toistaiseksi kaikki hyvin
Sen verran kova vaan on meikäläisen työmoraali, että eipä ole tullut mieleen käydä hakemassa sairaslomaa väsymyksen tai kuvotuksen takia. Harmi sinänsä, kerrankin siihen olisi hyvä syy :saint:
jonnuzka, tervetuloa mukaan :wave:
Aika tyytyväinen olen minäkin tuohon uuteen äitiyspakkaukseen, hyvin sopivat värit sekä tytölle että pojalle. Mulle on itsestäänselvää, että otan tuon äitiyspakkauksen, kun kyseessä on esikoinen eikä kavereillakaan ole kiertoon laitettavaksi vauvan vaatteita, eli kaikki täytyy ostaa
Toivotaan että kirpputorilta löytyy jonkin verran vauvanvaatteita, ettei ihan kaikkea tarvitsisi uutena ostaa
LEP, toivotaan että kaikki on kunnossa :hug:
Marrasmamma79, mulla mahtuu vielä kaikki normaalivaatteet päälle, mutta olen jo netistä käynyt tutkailemassa mammavaatteita
Ei ole reilua, että mammavaatteet on hurjan paljon kalliimpia kuin ns. tavalliset vaatteet :kieh: Lähes kaikki mammafarkut, jotka löysin, maksaa about 70-80 euroa. Ja kesäksi olis kiva hankkia vähän useampi vaatekerta, caprit, shortsit, hameita ja tietysti erilaisia puseroita. Eli rahanmenoa ei voi estää =)
Minä menen sittekin oman mielenrauhan takia tänään gynelle ultraan
Np-ultra on 16.5. eli 3 viikon päästä, mutta päätin käydä varmistamassa, että kaikki on kunnossa, kun se asia kuitenkin pyörii mielessä koko ajan :ashamed:
Oletteko jo päättäneet, koska jäätte äitiyslomalle? Minä aion jäädä sen 30 pv ennen laskettua aikaa. Kyllähän se olis kiva jäädä jo 50 pv aikaisemmin, mutta kun se sitten vastaavasti lyhentää sitä lomaa sieltä loppupäästä
Mulla on viime perjantaina jo ihan ok olo, ei oikeasti ollut yhtään kuvotustakaan =) Mutta valitettavasti se oli sitten lyhytaikainen ilo, lauantaina ja sunnuntaina olikin sitten huono olo ja väsymys potenssiin kaksi aikaisempaan verrattuna! No, toivotaan että tämä kuvotus tästä pikapuoliin alkaisi helpottamaan. Kotona pyykkivuori senkun kasvaa, mutta kun se koneen päällelaittaminen vaatii liikaa ponnistuksia, puhumattakaan sitten puhtaan pyykin ripustamista kuivumaan
Mulla on paino tippunut pari kiloa, koska yksinkertaisesti mikään ruoka ei maistu :ashamed: Olen yrittänyt sitten väkisin syödä sellaisia ruokia, jotka tökkii vähiten eli mandariineja, kiivejä ja ruisleipää. Eipä niillä paljon painoa nostella...
Tsemppiä kaikille ja aurinkoista viikon alkua!