Täällä on näköjään muitakin kesällä keikalle menijöitä,ite tosin suuntaan vaan yhteen isompaan ainakin näillä näkymin(Bon Jovi) ja Pori Jazz houkuttelee kyllä kauheesti..
Jos on hirvee helle päivä,niin ai että se voipi olla tuskaa
Mä tarvin semmosen hatun jossa on juomat siellä mukana ja pillit suoraan suuhun vaan...
Kauheaa etomista tänää ja hirvee maku suussa,eli sitä normaalia.
Rinnat on tosi kipeet edelleen,yöllä pitää vaihdella asentoa kun on tissi pahasti ruttukasassa
Ja hei oon unohtanut jo että saiko odottaessa ottaa panadolia?
Olin meinaa siinä kuumeessa ja joka paikkaa särki,olis tehny mieli ottaa mutta ne ohjelaput lääkkeistä oli jo rokissa + enkä löytänyt mistään vanhoista vauva jutuista merkintää + enkä jaksanu mennä netistä etsimään.Sitte laitoin kylmävoidetta pahimpaan hätään
Mutta nyt syämään..hejps
Jos on hirvee helle päivä,niin ai että se voipi olla tuskaa
Mä tarvin semmosen hatun jossa on juomat siellä mukana ja pillit suoraan suuhun vaan...
Kauheaa etomista tänää ja hirvee maku suussa,eli sitä normaalia.
Rinnat on tosi kipeet edelleen,yöllä pitää vaihdella asentoa kun on tissi pahasti ruttukasassa
Ja hei oon unohtanut jo että saiko odottaessa ottaa panadolia?
Olin meinaa siinä kuumeessa ja joka paikkaa särki,olis tehny mieli ottaa mutta ne ohjelaput lääkkeistä oli jo rokissa + enkä löytänyt mistään vanhoista vauva jutuista merkintää + enkä jaksanu mennä netistä etsimään.Sitte laitoin kylmävoidetta pahimpaan hätään
Mutta nyt syämään..hejps