Pitää tulla pikaisesti ilmoittautumaan, kun olen ollut linjoilta pois lähes pari viikkoa
Rentouttava hiihtoloma lapissa on nyt ohi ja nyt pitäisi sitten jaksaa painaa töitä kesälomaan saakka :saint:
Loma meni oikein mukavasti, tosin tulevan vaavin odottelu vähän haittasi tahtia matkan aikana
Mulla on koko ajan älyttömän väsynyt olo, lomallakin oli pakko ottaa joka päivä vähintään tunnin päiväunet ja sittenkin illalla viimeistään ysin jälkeen oli pakko siirtyä unten maille
Lisäksi mulla on koko ajan vähän huono olo, kertaakaan en ole oksentanut, mutta sellainen etova olo on lähes koko ajan, GREAT
Jotain syötävää on pakko saada säännöllisin väliajoin, muuten tulee TOSI huono olo. Ruokailun jälkeen on sitten muutaman hetken ihan hyvä olo, kunnes taas tulee se ikävä kuvotuksen tunne :headwall:
Laskettelemassa kävin reippaasti joka päivä, mutta murtsikkaladulle sain itseni raahattua vain yhtenä päivänä ja silloinkin meinas voimat loppua jo parin kilometrin kohdalla ja mietin tosissani että pääsenkö ikinä perille asti
Sen jälkeen jätin sitten hiihtolenkit ihan suosiolla väliin. En olisi uskonut, että tämä odotus vie voimat niin kokonaan, normaalisti jaksan kyllä hiihtää ihan pitkiäkin lenkkejä ja kunto pitäisi olla kohdallaan, kun harrastan kuitenkin liikuntaa 3-5 kertaa viikossa.
Kamala kiire töissä, loman jälkeen sähköpostissa odotti reilusti yli 200 viestiä ja niiden purkamisessa on sitten tämä päivä mennytkin |O
Huomenna on eka neuvolakäynti, vähän jäskättää että miten vaavi jakselee
LEP tuolla taisi kirjoitella ettei saanut pissanäytettä annetuksi neuvolassa: mulla on ihan sama ongelma, joten täytyy kehittää joku suunnitelma, että pystyy sen näytteen antamaan :saint: Täytyy varmaan juoda aamulla niin paljon, että sitten odotushuoneesta joutuu jalat ristissä siirtymään vastaanoton puolelle
Palstalla on ollut vilkasta mun loman aikana, täytyy illalla perehtyä tarkemmin mitä kaikkea täällä onkaan ehtinyt tapahtua
Nyt täytyy lähteä kotiin ja lenkille, palaillaan :wave: