Ette sitten ikinä usko mitä mies meni tekemään eli lyhykäisyydessä, että mieheni ei halunnut tätä meidän yllärilastamme aluksi ja kiukutteli asiasta 2-3 viikkoa yms.
Mentiin sitten autokauppaan kts. autoja ja mies täräytti ja ostettiin uusi Toyota Verso "tila-auto" minne mahtuu koko poppoo ja yksi paikka jää vielä yli saamme auton syyskuun alussa.....
Muistan kun mies sanoi maaliskuulla ensimmäisenä ettei autoa ainakaan vaihda
Mulla meinaa vaan hermo mennä Lastentarvikkeeseen, kun ostettiin helmikuun lopussa Graco matkarattaat ja siinä meni turvavyön lukkosysteemi rikki kesäkuun ½-välissä ja käytiin kuitin ja rattaiden kanssa liikkeessä ja lupasivat lähettää osan kotiin, kun siellä ei ollut sitä....viikon päästä tuli ja oli väärän puolen osa vaikka myyjä kts. sen "tarkasti"....soitin viime keskiviikkona ja sanoin, että lähettäkää se osa sitten mahdollisimman nopeasti, kun on meidän ainoat rattaat....viikko kulunut eikä ole vieläkään tullut
Tosi hyvää palvelua ja parasta oli, että myyjä sanoi, kun soitti, että olemmeko maksaneet sen osan....siihen sanoin, että eiköhän näissä vaunuissa ole vielä takuu jäljellä....olisin ostanut liikkeestä isomman istuimen, mutta en enää, koska asiakaspalvelu on ollut tosi tosi huonoa!!!! Menemme toiseen liikkeeseen ja nyt mietinkin, että kuinka kauan pitää odottaa yhtä osaa ja voisikohan koko rattaat palauttaa liikkeeseen takaisin!
Mulla on ollut STR+ kahdessa raskaudessa ja joskus aiheuttaa esim. supisteluja, selkäkipua ja ennenaikaisen synnytyksen, mutta itse olen saanut synnytyksen yhteydessä jos alakautta syntyy antibioottia suoraan suoneen kerta annoksena. Vauvan CRP:tä kts. vielä synnytyksen jälkeen muutaman kerran, koska jos ei jostain syystä huomata ennen synnytystä voi vauva saada "tartunnan" ja sairastua pahasti mm. korkea kuume ja tulehdusarvot voivat nousta taivaisiin.....
Muutama vuosi sitten tuli sellainen ohjelma YLE2 jonka nimi oli terveisiä perheestä ja sen yhden perheen vauva kuoli muutaman päivän päästä synnytyksestä verenmyrkytykseen, kun tätä bakteeri oli jäänyt huomaamatta.....
Kisse ja Hipsu 20+6