Hei vaan!
Juu hiljaista näyttää olevan

Minä en ainakaan mennyt vielä töihin, mutta päivät ja viikot (!) menee niin äkkiä, että ei tämä voi olla tosikaan.
Meilläkin opittiin vilkuttaminen ja on se niin suloista

Poitsu on koko ajan äänessä ja teki juuri seitsemännen hampaansa. Konttausasentoa harjotellaan, vuorotahtiryöminnällä mennään eteenpäin ja puuta vasten yritellään seisomaan. Pinnasängyssä se jo onnistuu kun ei luista ja saa pinnoista hyvän otteen.
Minä myös ilmoitin meidät muskariin ja se alkaa vasta ensi kuussa, en malta odottaa!
Hapanmaitotuotteet meilläkin otettu käyttöön ja puuroja olen alkanut jo tehdä maitoon.
Mutta arvon mammat, auttakaa!! Olen jo epätoivoinen. Meillähän oli silloin pienenä vauva sellainen, ettei isä kelvannut nukuttajaksi. Ainoastaan äiti kelpasi ja minä se sitten olen lapsen tähän asti nukuttanut ja hoitanut yöheräämiset ym. Nyt sitten, kun isä jäi kolmeksi viikoksi kotiin, sovittiin, että hän hoitaa nukutukset. Illat ei ole olleet enää erikoisen vaikeita ja vaihdettiin oma huone, niin aateltiin kokeilla. Samalla ajateltiin imetystä jättää pois, kun näytti olevan enemmän tapa. Nyt poika nukkuu isän kanssa heti, ilman mitään itkeskelyitä tms. MUTTA, jos minä menen nukuttamaan yöunille tai heräilyn jälkeen, en enää kelpaakaan. Tai en tiedä mikä siinä on. Poika huutaa aivan hirveästi ja yrittää seisomaan ja haroo käsillään minua kohti pinnojen välistä. Olen kokeillut tassuttamista ja se ei tehoa, olen nostanut syliin rauhoittumaan, mutta kun lasken takaisin sänkyyn huuto alkaa. Olen ollut sängyn vieressä ja olen kokeillut lähteä pois (tätäkin olen miettinyt, että onko tämä seurausta yksin jättämisestä. vaikka sitäkään en ole kokeillut kuin kahdesti, ja kun ei ole auttanut, olen palannut takaisin rauhoittelemaan lasta). Tuota raivoisaa itkua kestää n. tunti/puolitoista ja sitten hän sammahtaa tai isä on saanut uneen.
En tiedä enää mitä tehdä, tuntuu aivan hirveältä. Olenko tehnyt jotain väärin..Muuten tässä ei olisi mitään ongelmaa, voisihan isä nukuttaa, mutta kun hän palaa ensi viikolla töihin ja tekee heti iltavuoroa.
Päivisin poika on itse aurinkoinen. Pitää kyllä lattialla ollessaan silmällä, että missä me aikuiset olemme, mutta ei aloita huutoa, vaikka käykin pikaisesti jossain. Jos ei halua olla yksin niin tulee perässä.
Osaisiko kukaan auttaa epätoivoista'
Tuulen Poikasta ja pikkuista poikaa