Barbalalalle tsempitykset!
Sonatar, itsellänikin on nuo mainitsemasi 'pienet' hankinnat tekemättä. Olen koko ajan ajatellut, että eihän meidän enää tarvitse hommata _kuin_ sitä ja sitä... Viikonloppuna tein listan vielä noista puuttuvista hankkinnoista ja siitä tuli kyllä aika pitkä, vaikka laitoin siihen ainoastaan välttämättömimmät

Noh, onpahan vielä loppumetreillekin tehdä hankintoja!
Jonsku, meillä ei edes ole tällä hetkellä vauvalle omaa huonetta. Onneksi meillä on suuri makuuhuone, joten pinnasänky ja vaatelipastot mahtuvat sinne aivan hyvin eikä tule edes ahdasta. Kateellinen olen myös heille, joilla se lastenhuone on olemassa, meillä on ensi keväänä muutto isompaan edessä ja nyt jo ahdistaa se rumba.. Ajatuksena olisi, että ei enää ensi kesää tässä asunnossa vietetä.
Sachalla ollut ihana shoppailureissu

Mekin ostettiin kaikki isommat kamppeet heti kerralla, kun saatiin hyvät tarjoukset.
Hildalla on jännät paikat, torstaina synnytystapa-arviossa kuulet sitten, onko suppailuilla tullut tuloksia. Itse odotan synnytystapa-arviolta lähinnä mielenkiinnolla juuri sitä, että onko kohdunsuulla yms. tapahtunut mitään ja toisekseen sitä, että minkäs kokoinen kaveri tuolla masussa köllii.
Kovasti täällä näyttäisi muillakin olevan noita supisteluita. Itse en ole varma.. Kyllä monesti vihloo alaselkää menkkamaisesti ja maha menee kovaksi, mutta kivut ovat lähinnä juuri samaa luokkaa kuin menkkojen aikana. En ole sitten varma, että ovatko ne sitten supistuksia vai eivät. Tai olen kyllä miettinyt, että voivat ollakin supistuksia, mutta pitääköhän niitä noteerata vielä ollenkaan kun niiden kanssa helposti pärjää...? Tänään oli neuvola, mutta en kyllä muistanut mainita, vaikka supisteluista kyselivätkin. Että ei varmaan kovin hälyyttäviä suppareita mulla kun ei muista mainita!
Tosiaan, viime neuvolakäynnin jälkeen hätäilin täällä teille siitä painon noususta. Nyt olen ollut pari vkoa vähemmällä suolan käytöllä sekä sallinut itselleni yhden 'herkkupvän' vkossa. Nyt oli kuulkaas mammat paino jopa pudonnut n. puoli kiloa. Kohdun korkeus oli kuitenkin kasvanut, että ei onneksi masusta ole pudonnut vaan ihan sallituista paikoista! Ai että helpotti.
Tällaista tällä kertaa, nyt oikaisen sohvalle!
Tuulen Poikanen 34+6