Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

Onpas paljon plussanneita.. ite vielä jännään. Maanantaina ajattelin ekan kerran testata :D .. menkat pitäis alkaa keskiviikkona. Ei jaksa odottaa niin kauaa, joten maanantain sitten ajattelin testata ja jos näyttää negaa niin sitten keskiviikkona, ellei vuoto ala :/ .. En tiedä onko vaan kuvitelmaa vai oikeita oireita.. mut koko ajan on kylmä, ruoka ei maistu normaaliin tapaan, alaselkä jomottaa ja masu välillä kipeä. Voi olla ettei mitään meinaa.. Mut toivotaan parasta! :)
 
Moikka. Kuinka moni on viell plussan jälkeen testaillu? tein viime to. iltana apteekin omalla plussan ja pe.aamuna myös plussan apteekin omalla. en jotenki usko vieläkään plussaan, joten ostin eilen prismasta pregcheck ja tein sen illalla ihan niiku tuon apteekin omanki joka näytti plussaa, toki toi eilinenki näytti plussaa mutta ei läheskään nii vahvaa ku kontrolliviiva tai viikko sitten olevat apteekin omat testit :ashamed: eikös sen olis pitäny olla aika tumma ku viikko sitten jo plussattu?
 
Ja plussatuulia kaikille jotka ei vielä plussanneet :) !! ja onnea plussanneille !
Mulla oireina oli aluksi kipeät ja turvonneet rinnat, ja eilisestä lähtien järkyttävä pahoinvointi, saa nähdä kuinka pitkälle jatkuu :(
 
Aubrey torstainen ilta testiin pidättelin vartsaa n.2 h mutta tuohon viimoseen saatto olla n.1h. pikkasen lohduttaa tuo et 3 positiivista ei voi olla väärä, mutta tuolla toisella keskustelu palstalta luvin et joku oli saanu selvän plussan ja viikon päästä haaleamman plussan joka sit meni kesken :ashamed: pitää soittaa ma. neuvolaan josko sieltä sais vinkkejä. tekismieli kyll käydä uus testi, mut pelottaa :'(
 
Täällä yks plussannyt kanssa. Tiistaina tein haamuplussan, mitä en sillo oikee uskonu, mut eilen sitte oli pakko uskoo ku clearbluenäyttö sano et raskaana 1-2:)

Tämä on meille yllätysraskaus ja tunteet on aika sekaisin. En tiedä mitä ajatella kun ekakin oli ylläri 2,5v sitten. Täytynee kai vain uskoa että pillerit ei kunnolla tehoo, varmaa täytys vaihtaa sit synnytyksen jälkee kierukkaa. Vaikkakin yllätys mulle ei ole muuta vaihtoehota kuin pitää lapsi. Saa nähä mitä mies tuumaa ku huomenna saa kuulla asiasta;) Jänskättää kyllä kertoo...

Raskausoiteena mulla on kaks päivää ollu oksettavaa oloa ja tänäaamuna huomasin rintojen olevan tosi arat. Mahassa outoja tuntemuksia ja tissit ei mahu liiveihin. Ihmettelen vain, miten ekalta alko oireet mulla vasta viikolla 7 enne ku huomasin etes mitää, mut nyt jo viikolla 4!?!

Onnea vielä kaikille plussanneille!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Milla+ 2011
Mä uskon Rontti1 että johtu täysin tosta yhen tunnin pidättämisestä ! :) mut toki jos tuntuu , ja mäkin varmaan olisin hädissäni kun niin heikkohermo ;D ja soittaisin neuvolaan, ja ostaisin sen uuden testin ja tekisin aamupissasta :) ! Ja Nyyti-83Onnea hirmusti plussasta :) mulla kanssa ihme juttu et ihan 4-5 viikoilla mennään ja kauhee pahoinvointi,väsymys ja rinnat tosi kipeät ! luulis että myöhemmin vasta varsinkin toi pahoinvointi alkaa. Täällä myös ylläriraskaus mut ihan yhtä onnellinen silti. Mies oli hiukka hämillään mut kyllä se siitä ;)
 
Heii!
Täällä myös yksi joka saattaa hyvinkin lukeutua pian tähän joukkoon! 23v, esikko pian 1,5v. Rv olisi 3+ ja tämä odottaminen pelonsekaisin tuntein saa järjiltä :D
Ei paljon muut asiat mielessä pyöri kuin tuo olenko/enkö ole.. Koska ne keksii herkemmän testin!:)
Oireita.. Lievä ällötys kurkunpohjalla, sekä kaksi yllättävää, viime raskaudesta tuttua tunnereaktiota joista toinen sisälsi kyyneliä ja toinen hepulinaurukohtauksen.
 
Aubrey mies eilen jo sano et miksi ihmeessä teet noita testejä ku ne ovat positiivisia. Tein eilen päivällä testin johon pidättelin 2h ni aikas tumma plussa tuli, joten enää en tänä aamuna testaillu. Itsesä kiusaamista vaan :D
 
Täällä kirjoitellaan taas. Töissä ollaan ja yököttää niin pirusti että tiiä häntä millon tämä taskaus työkavereille plajastuu. Olen aika hankalassa paikassa siinämielessä töissä, että aikaisin pitää kertoo jos haluu ittensä suojata ja lapsen riskeiltä. Päivystyksessä olen nimittäin... Aamusta en saanu tilaisuutta kertoo miehelle, ku 2,5vuotias siin vieressä ja sille ei enää mitää voi kertoo jos haluu salassa pitää... Noh, ehkä illalla sitten kun meen töistä kotiin.
 
mä oon kaks aamua oksentanu, mikään ei pysy sisällä ennen lounasaikaa..sitten voiski syyä vaikka kuin paljon :p tosiaan plussaa en oo viel saanu,ostin prismasta jotai halpoja testejä.menkat pitäs alkaa tossa ens viikolla.täytyy viikolla testata uudestaan.jotenki vaan tuntuu ettei kai oireet valehtele? myös mahanippailuja ja rintojen aristusta on..oon 25v ja kaks poikaa jo on, syntyneet 2007 ja 2009.
 
Moikka, saakos liittyä mukaan? :)

yk3 tärppäsi ja plussan tein maagisena päivänä 11.11.11 :) Stressasin kaksi ekaa yk:ta ihan huolella, tikutin ovikset ja kyttäsin kaikkia mahollisia oireita ja hirveä pettymys kun menkat kuitenkin alko.. :( Nyt sitten tässä kierrossa yksinkertasesti päätin että en enää stressaa: lopetin greippimehun juomisen, oviksen tikuttamisen ja "jalat kohti kattoa" puoli tuntia yhdynnän jälkeen- höpötykset. Oviksen bongasin ilman testiäkin ja alapesullekkin menin heti. Ja hankin muuta ajateltavaa- aloin lukea pääsykokeisiin jne.

En olis uskonu, että tää stressaamattomuus toimii! Odotin vaan koko ajan pessimistisenä, että kyllä ne menkat sieltä alkaa. Tätä ei meinaa uskoa todeksi eikä uskalla vielä iloitakkaan kun ollaan niin alussa kuitenkin, rv6 menossa ja tän viikon lauantaina varhaisultra mehiläisessä.. hermostuttaa! Toivottavasti siellä nyt jos sitten näkyisi jotain.. ja jotain hyvää eikä tuulimunaa tai kohdun ulkosta...

OT kauheen aikasin täällä ihmiset tekee testejä.. ite tein "vasta" DPO18 niin tuli vahva plussa eikä mitään haamuja.
 
Viimeksi muokattu:
Napostuttaako muita? :) Itse luokittelen ihan oireeksi yhtäkkiä ilmestyneen mielettömän syömisen tarpeen, sillä aiemmin olen ollut tyytyväisenä hyvinkin pienellä ruokavaliolla ja nyt tekis mieli olla koko ajan kaapeilla :D huolestuttavaa sinänsä, sillä raskauden myötä ehtii kyllä paisua ilman tällaista mättöäkin.. nim esikon myötä 22kg isommaksi (oli muuten karmiva olo loppuviikoilla :D)
Huomaan myös että pidemmän ruokailuvälin sattuessa alkaa tuo ihana ällötys. Odotan innolla mitä pahoinvointikin tulee olemaan jos nyt jo alkaa näyttää merkkejä itsestään.. :)
 
Täällä ei sentään oksennusta, mutta paha olo jatkuvasti, ainut aika kun ei okseta on kun nukkuu, puuh. tulis edes se yrjö sieltä :D itekin ajattelin tonne mehiläiseen mennä varhaisultraan,kerrotko NuttyKitty kun olet käynyt että miten meni, ja mitä veloittivat siitä ? :) mulla vähän hankala tilanne, kun elokuussa poistettu ehkäisykapseli, sen jälkeen ei ollenkaan menkkoja, mutta terveyskeskuksessa raskaustesti nega 3 viikkoa sitten, ja nyt oli vahva plussa eikä siis viikoista tarkkaa tietoa. Odottelen varmuudeks kolmisen viikkoa ( jos maltan) ennenku meen sinne ultraan ! Kuinkahan pitkälle clearbluen viikkotesti näyttää ?
 
Ja MeaMansikka KYLLÄ :D tuntuu että syön tuplasti mitä ennen. Painan n.52 kiloa ja ennen 2 pientä ruokaa päivässä oli täysin fine. nyt tuntuu että ruoka maistuis vaikka koko ajan, ja kaikkea mitä tekee mieli PAKKO saada. toisaalta jos en söis enempää niin tää paha olo varmaan vasta mukava olisikin. kai sitä VÄHÄN saa sallia lisäruokaa ;) ?

onko muuten minkä ikästä porukkaa täällä :) ? osa kyllä maininnu mutta muut ketkä eivät ?
 
Mooi..

Uskaltaudun vihdoin jonnekin kirjoittelemaan, pitkään olen näitä palstoja lueskellut :p

Eli näin lyhyesti tarina; jätettiin n. vuosi sitten miehen kanssa pillerit pois ja hönttinä odottelin heti ekasta kierrosta plussia.. No, monet turhat testit tein ja sitten rupesin vähän lueskelemaan, ei se niin aina menekään. Keväällä oli aivan älytön vauvakuume ja aina vaan menkat ajallaan :/ Jätin sitten kaikki kuumeilut ja vauvapalstat kesäksi pois elämästä, mutta nyt on ystäväpiirissä ollut niin paljon vauvauutisia/taaperoita, että tulihan se kuume sieltä takasin. Melkein aloin jo huolestua kun tajusin että ehkäisyttä ollaan menty kohta vuosi, pitääkö meidän mennä jo tutkittavaksi.

Tästä kierrosta oli ovulaatiosta asti hassu olo, että olis voinut tärppää, joten palasin tänne lueskelemaan oireita ja plussauutisia. Ehkä kehittelin oireita itselleni, mutta rinnat oli n. viikko ovulaatiosta tosi arat (mitä normaalisti ei mulla oo ollut) ja nyt eilisestä asti juilinut mahassa; ei ole tehnyt mieli mitään ruokaa ja vähän on niin kun mahatauti olis iskemässä, mutta kuitenkin ruoka menee alas ilman ongelmia kunhan alan vaan syömään.

Kuumeisena oon odotellut että malttaisin testaa vasta oletettuna menkkojen alkamispäivänä mutta en saanut pidettyä itseäni kurissa vaan testasin tänään, enkä edes aamupissistä. Ja Clearbluen testiin pärähti heti hailea, mutta musta selvä plussa! Kädet alkoi täristä ja päätin imuroida... :LOL:

Mulla olis nyt mun laskujen mukaan kp 26/27-28 eli rv 3+5.. Pakko varmaan testata viel loppuviikosta uudestaan, jos ei tätiä näy, mutta ei mulla oo koskaan näkynyt minkään valtakunnan haamua, joten aika varmalta tuntuu.. :whistle:

Niin ja minä oon melkein 23v, mies melkein 25v. :)

Hups, ei ollutkaan niin lyhyt! :rolleyes:
 
Onnea cristal!:) Hieno kuulla että testi löysi noin varhain jotain, ehkä uskaltaudun itsekin testaileen jo pian! Tuntuu ettei aika ole koskaan kulkenut näin hitaasti kuin nyt kun odottaa että joko pääsis varmistelemaan..:)
Mulla oli tuo sama fiilis heti alussa että nyt tais napsahtaa. Onkohan se sitä paljon puhuttua naisen vaistoa :)
 
Täällä kanssa viime kesänä tiputettu painoa :D erillaiset tuntemukset tuon syömisen suhteen josta oon ymmälläni eli AINA on ruoka maittanu, mut nyt ku on nälkä ni ei tee mieli syödä,, syön kyllä aina pikkasen mutta tää on miule ihan uutta et ruoka ei maistu.. :whistle:
 
LA olis nettilaskurien mukaan 25.7.2012 :)

Näytin kuvan testistä miehellekin kun se tuli töistä, sekin näki plussan selvästi että kai se on uskottava :p

Aattelin testailla viel uudestaan parin päivän päästä ja sitten vasta häiritä neuvolan tätejä :D

Niin, tää olis meidän esikoinen; mun vanhemmille myös ensimmäinen lapsenlapsikin. Miehen sisaruksilla on jo penskoja. Suunniteltiin jo, että salataan nyyti jouluun ja sitten annetaan tuleville isovanhemmille jotkut mummi ja vaari -teeman lahjat, katsotaan kauanko kestää viestillä mennä perille :kieh:
Onhan toi vieläkin aikainen vaihe, mutta kyllä jotain joutuis kuitenkin selittää et miksei juo punkkua kinkun kanssa :D
 
tein tänään clearblue testin ja näytti negaa!:| oon aika ihmeissäni sillä oireet vaan jatkuu..aamulla taas tuli vessanpönttö tutuks..tosin menkat pitäs kai alkaa joskus loppuviikosta vissiin..aika outoa kyllä.pistää kovin miettimään, että mitäs tää ny on.ei kai ne oireet itestään tuu ja ei tuota oksentelua kyllä voi kuvitella! :) ei oo mielikuvituksen tuotetta..
 

Yhteistyössä