Mooi..
Uskaltaudun vihdoin jonnekin kirjoittelemaan, pitkään olen näitä palstoja lueskellut
Eli näin lyhyesti tarina; jätettiin n. vuosi sitten miehen kanssa pillerit pois ja hönttinä odottelin heti ekasta kierrosta plussia.. No, monet turhat testit tein ja sitten rupesin vähän lueskelemaan, ei se niin aina menekään. Keväällä oli aivan älytön vauvakuume ja aina vaan menkat ajallaan :/ Jätin sitten kaikki kuumeilut ja vauvapalstat kesäksi pois elämästä, mutta nyt on ystäväpiirissä ollut niin paljon vauvauutisia/taaperoita, että tulihan se kuume sieltä takasin. Melkein aloin jo huolestua kun tajusin että ehkäisyttä ollaan menty kohta vuosi, pitääkö meidän mennä jo tutkittavaksi.
Tästä kierrosta oli ovulaatiosta asti hassu olo, että olis voinut tärppää, joten palasin tänne lueskelemaan oireita ja plussauutisia. Ehkä kehittelin oireita itselleni, mutta rinnat oli n. viikko ovulaatiosta tosi arat (mitä normaalisti ei mulla oo ollut) ja nyt eilisestä asti juilinut mahassa; ei ole tehnyt mieli mitään ruokaa ja vähän on niin kun mahatauti olis iskemässä, mutta kuitenkin ruoka menee alas ilman ongelmia kunhan alan vaan syömään.
Kuumeisena oon odotellut että malttaisin testaa vasta oletettuna menkkojen alkamispäivänä mutta en saanut pidettyä itseäni kurissa vaan testasin tänään, enkä edes aamupissistä. Ja Clearbluen testiin pärähti heti hailea, mutta musta selvä plussa! Kädet alkoi täristä ja päätin imuroida...
Mulla olis nyt mun laskujen mukaan kp 26/27-28 eli rv 3+5.. Pakko varmaan testata viel loppuviikosta uudestaan, jos ei tätiä näy, mutta ei mulla oo koskaan näkynyt minkään valtakunnan haamua, joten aika varmalta tuntuu..
Niin ja minä oon melkein 23v, mies melkein 25v.
Hups, ei ollutkaan niin lyhyt!