Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

Heips! Itsekin ehkä pääsen/joudun joukkoon..olen tässä epäillyt että olisinko raskaana.. Outoja tuntemuksia ja kipuja.. (jatkuvaa etovaa oloa, rinnat todella arat, mahassa outo tunne ja vihlaisuja jne..) Tänään tein kuitenkin testin ja negaa näytti. Jotenkin en vain usko sitä.. Mutta jos olisin raskaana, niin nyt olisi vasta rv 3-4.. Mitä mieltä olette? Muilla vastaavia kokemuksia? :)
 
En sitten tainnut minä päästä tähän pinoon...
Tämän päivän aikana sunnuntaina alkanut tiputtelu muuttui ihan kunnon vuodoksi... eli ei tässä kyllä enää osaa toivoa että torstain testi näyttäisi plussaa... :(
 
Täällä myös yksi haaveilija. 26v, ensimmäinen yritys ja jonkinlaisia tuntemuksia. Tai sitten mielikuvitus tekee tepposia. Odottelu on piinaavaa kyllä kun ei vielä voi testiä tehdä ennen lauantaita.
Tsemppiä kaikille, toivotaan että kaikki plussaavat, ennemmin tai vähän myöhemmin. :)
 
28.8 Jäivät E-Pillerit pois. Edellis päivänä tuli Roskis haamu ja eilen selvä nega. Kävimme eilen hankkimassa clearbluen ja aamulla tuli näyttöön teksti Raskaana 1-2.
Olen aivan täpinöissäni. Huomenna soitto äitiysneuvolaan. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Auri
Täällä tuli tosi herkästä testistä aamulla negatiivinen, vaikka torstain piti olla toivoa täynnä. :( Tosin vielä on kuukautisten oletettuun alkamispäivään 4 päivää. Jospa ottaisi uudestaan lauantaina tai sunnuntaina.
 
Millä testillä teit?
Itse tilasin Kotitesti.fiistä Sofi One Step. Ei ole noista kyllä hyvää sanottavaa.
Olin aivan varma raskaudesta ja negatiivistä vain näytti. Siksi ostettiinkin clearblue, koska olen lukenut vaan pelkkää positiivistä palautetta siitä.

Minulla vielä muutama One steppi jäljellä, ajattelin kokeilla mitä sanovat vaikkapa kuukauden päästä, mahtaako tulla negaa :D
 

Yhteistyössä