Meidän neiti syntyi 12.11.06 ja on on erittäin menevä ja huumorintajuinen omasta mielestään jo iso tyttö
Meillä tyttö puhua pölpättää aika hyvin (ei siis hiljaisia hetkiä talossa juurikaan,heh) eli tulee jopa 3-sanaisia lauseita, esim. "missä on kaikki","ei oo heppa"..jne.
Ja toistaa myös papukaijana kaiken melkein mitä sanot,ja jos ei tiedä jonkun tavaran/jutun nimeä niin tulee kysymään heti.
Lähti kävelemään kunnolla 10kk iässä.
rupesi syömään täysin itse ja juomaan itse tavallisesta pikkumukista n. 3kk sitten, (juonut mukista n. 6kk ->)yksi päivä vaan päätti ettei saanut edes auttaa enää, suuttui jos otit edes toisen lusikan esiin!meillä kerran kokeiltii nokkamukia, mutta sitten tyttö pyysi ottamaan sen nokan siitä pois.
Maidon juo edelleen iltasin ja aamulla pullosta...
tutit ehkä jäämässä pois(??!) kun on ruvennut puree ne ihan rikki, enkä ole uusia ostanut..eikä oo oikeen enää tykänny syödä niitä rikkonaisia, vaikka ne oli ennen henki ja elämä nukkumaan mennessä/nukkuessa, ei päivällä niitä syöny.
Pottailu meillä vielä vaiheessa...on kyllä tehnyt pissoja välillä sinne, mutta varsinkin joka kerta kun tyttö ilmoittaa että pissa tai kakka niin se on jo tuloillaan vaippaan eikä siinä enää potalle ehditä
mutta eipä tässä mikään kiire vielä ole..ihan rauhassa edetään =)
Niin ja itse olen vielä syksyyn asti kotosalla =)
Mites teillä muilla kauppareissut sujuu taaperoiden kanssa?
Meillä ennen tyttö malttoi hyvin aina olla ..mutta nyt viimeset pari kuukautta ..hmm..voisi sanoa että tuo neitykkä ei kauhean "mukavaa" kauppaseuraa ole..
ja kun vielä aina käydään isotkin ruokaostokset kaksin tekemässä..ei malttaisi yhtään istua kärrissä vaan pitäisi vaan itte työntää niitä ja juosta ympäri kauppaa...huoh. ja sitten kun en nosta pois kärristä niin alkaa kiukku.
On tätä omaa tahtoa nyt muuteskin niin paljon joka asiassa..esim. itse pitäisi saada riisua kaikki vaatteet pois päältä ja päälle..
nyt täytyy rientää,mutta pitää kirjoitella myöhemmin lisää! =)