Marraskuun taaperot 2006 :)

unikuu108
no.mä voin vaiks laittaa meidät tuonne leikki-ikäisten puolelle..mun poika täyttää vasta marraskuun lopussa mut voin vaikka tuossa ensi kuun puolessa välissä pistää ja sillä perinteisellä tavalla et lisään ekaan viestiin vaikka nickin ja lapsen nimen/nimimerkin ja vaikka 2v mitat ja sukupuoli.

päivittelen sit niitä..nyt me lähdemme uimaan..
unis ja teuvo 1v 10kk
 
Moi kaikille! jos vielä täällä ootte. Siis en oo käyny kaksplussan sivuilla aikoihin ja nyt tulin kattoon ni täältähän löyty ne samat ihmiset joiden kans odotettiin marraskuisiamme! :)
Voi ku muistot palaa mieleen. En muista mikä mun nikki sillon oli, mut masuasukin nimi oli Pötkis jos muistuu mieleen. Oliver synty 27.11.06

Unikuu meillä on niin samanlaiset tilanteet, mulla on kuparikierukka ja hirvee vauvakuume päällä ja nyt mies anto luvan uuden tekoon. Pitäs käydä poistattaa kierukka. Syysvauvaa haluisin...

Sullaki Mimosa on jo uus vauva ihan pieni, oih! :heart: onnea !

T.Suski ja oliver
 

Unikuulle kiitos, kun jaksat siirtää meidät!

Meillä on nyt alkanut uhma ilmestymään enemmän. kovaa komentelua, itkuisuutta, tavaroiden lentämistä, joka asiassa vain rimpuillaan, ja huudetaan.
Viimeiset kaksi kulmahammasta pilkistelee jo. Syömisestä poika ei ole innostunut, jotenkin kannan huolta siittä. syö päivän aikana muutaman lusikallisen ruokaa. herkutkaan eivät uppoa.

Meidän ensimmäinen shoppailu reissu turun cityyn, oli aika hankala.
tunnin poika istui kiltisti kaksostenrattaissa. ¨
Mentiin uuteen lindekxiin, ostin muutaman vaatteen pojille. kassalla ei ollut yhtään jonoa. Minun taakseni tuli jono, ja takana oleva ämmä alkoi kiukuttelemaan kaverilleni, kun vili oli väsynyt ja huusi, ja repi vauvan tuttia pois, vauvakin alkoi itkemään. Ämmä sanoi kaverilleni kiukkuisesti pistä lapsille tutti suuhun, että hiljenevät. Vili vain huusi äiti ja minua nimeltä, eikä antanut tuttia kaveerilleni, vain minulle. Laitoin tutit, menin maksamaan, taas alkoi sama huuto ja tuttien repiminen. Ämmä taas motkotti ja komensi meitä.
Onneksi kaverini vauva oli nätisti.
Jäisivät kotiin lapsien vihaajat. Tuli pahamieli naisen takia!!!
Kaupungissa kun kuljin yksillä rattailla, niin silloinkin jotkut ihmiset katsoivat pahasti, kun mukamas tulin eteen. Nyt kaksostenrattailla samaa ongelmaa.
sekavaa tekstiä!!

 
onpa inhottavaa käytöstä ihmisiltä saanut mimosa!! :x luulisi nyt ihmisten tajuavan miten käyttäytyy mutta ei..meitä on niin moneen!! :whistle: itse asun suht pienellä paikka kunnalla ja saanut hyvää kohtelua rattaiden kera,myös tuplien. muuten tänne ei sen kummempia,nuhaa on muuten kunnossa.nyt tämä mamma lähtee iltapalalle ja bb n pariin!tsemiä vaan vaunujen kanssa kulkeville,meitä on täällä moneksi ja kaikilla meillä on oikeus kulkea täällä kenenkään siitä nurisematta!!kuulumisiin..... :wave:
 
Kauheeta kun tulee jo aikaisin pimeää ja tänä aamuna oli vain 2 astetta lämmintä |O
Vielä kuljetaan välikausivaatteissa kun päivällä kuitenkin ollut vielä päälle +10C
Käykös muiden taaperot perhekerhossa? Meillä kerho torstai-aamuisin ja ollaan käyty aika säännöllisesti siellä. Jokos jossain päin suomea on jo lunta?
 
Pitäs olla jo nukkumassa, aamulla taas väsyttää...Mulla on ihan älytön tää väsynyt olo, siis tulee nukuttua liian vähä. Pakkasen puolella oli kyllä aamulla, mutta ei onneksi täällä vielä ainakaan lunta ole! Vaikka se toisi kyllä sitä valoa!

Mimosalle pahottelut ikävästä shoppailu reissusta! Ei kiva, että tuollaisia ihmisiä löytyy...

Meillä etelän lomamatka meni mukavasti, paitsi että Sonjalle ennen lähtöö todettiin korvatulehdus ja tullessa lento oli 6h myöhässä. Se otti kyllä päähän ja tuli turvaton olo, että miksi se on niin paljo myöhässä? Onko koneessa jotain vikaa, apua...

Neiti on niiiiiin minä ite, että väliin kyllä menee hermot. Uhmaikä todella alkanut ja kuinkahan pitkä ja "paha" siitä tulee, ku nyt jo rajoja kokeillaan. Mutta silti kaikesta huolimatta, valtava vauvakuume on iskenyt!!! Toista toivotaan... :heart:

Leppoisaa loppuviikkoa!
 

Todella hienoa että täältä löytyy vauvakuumeisia ihmisiä.
Minua moni pelotteli kuinka rankkaa tulee olemaan pienellä ikäerolla. nyt kahden kuukauden aikana ei ole vielä ainakaan tuntunut rankalta. vili ottanuut hyvin vastaan vauvan,joten senkään suhteen ei tunnu rankalta.

Nipsu!
Onneksi korvatulehdus todettiin ennen matkaanne. Onko teillä ollut monet tulehdukset nyt lähiaikoina?
On todella inhottavaa odotella konetta, itse en ainakaan pidä siittä.
mukavaa viikonloppua kaikille
 
Lauantai, jee! Yritin lehestä etsiä jotain kivaa tekemistä, että jos jossain olisi ollut joku lastenkonsertti tai jotain, olisi kiva ollut mennä. Mutta eipä nyt sattunut löytymään.

Mimosa. Mä oon jo ihan sekaisin mennyt kuinka monta korvetulehdusta Sonjalla on ollut, mutta ihan tasaiseen tahtiin. Viimeksi kesäkuussa, sitä ennen huhtikuussa ja sitä ennen helmikuussa...Mutta Sonjalla menee myös tosi helposti korvat tukkoon, ne on jo kolme kertaa avattu. Nytkin epäilen, että ne on hieman tukossa. Ei kiva!

Mukavaa viikonloppua!
 
kunhan nostelen ja samalla jotakin raapustaen...!!Yhtä hulinaa ollut,mein esikoinen tulee tänään jo 6 vuotta ja tuntuu että vasta olin laitoksella sen kanssa!! :whistle: mimosalle sen vielä sanon että en miekään kokenut rankaksi kahden pienen kanssa.mein ekoilla on ikäeroa 1v3kk.tietyt rytmit päivässä auttoivat kummasti...haikeana muistelen sitä aikaa.. :| nipsullekin vielä että jos teillä ollut useita korvatulehduksia niin oletkos kysellyt sitä vammaistukea??sitä myönnetään myös korvakierteiselle lapselle mutta siihen vaaditaan useita tulehduksia.meille sitä on maksettu koko ajan mutta nyt katkesi kun katkesi kierrekin kitarisanpoiston jälkeen.meillähän on syötynä 19 tai 20 ab kuuria korviin ja kolmannet putket asennettu! juuri tälle mein pikkuselle!:whistle: :/ mutta mukavaa päivän jatkoa kaikille..tuntuu ettei meitä enää täällä montaa ole!!! :wave: :wave: :wave:
 
Mami76!
Meilläki esikoinen täyttää tässä kuussa 6-vuotta, itse asiassa ensi viikolla ja mimmihän syntynyt 23.11 eli tosi lähellä toisiaan syntyny meidän lapset.
Eipä meitä täällä enää montaa kirjottele, oisko porukka palannut töihin ja tuntuu et tämä taapero vasta aikaa viekin, päiväunetkin kun vain lyhenee ja harvenee koko ajan. Omaa aikaa itellä tosi vähän.
Tulispa vaan tänä talvena lunta, olis jotain järkevää tekemistä pihallakin ja muutenkin inhotti se jatkuva pimeys.
viikonloppuja kaikille
ajatelkaa ku jouluunki aikaa vähän päälle 2kk :xmas: :wave:
 
Hei pitkästä aikaa =)

En tosiaan ole edes muistanut käydä lukemassa kuulumisianne :D saati sitten jotain viestiä itsestämme rustannut :D

Kotona olen edelleen ja siihen asti nyt aion olla, kun pikkis täyttää sen 3v. Toisaalta vaikeaa oli päätöksen teko, kun mieli teki töihin ja kotonakin halusin yhä olla... Mutta päätöksen kun sain tehtyä, ei ole harmittanut eikä mietityttänyt kertaakaan eli meille oikea päätös tuli tehtyä =)

Syksystä asti olen miettinyt perhekerhoon menoa, mutta kertaakaan ei olla vielä sinne asti päästy :whistle: Täällä kerhopäivä on keskiviikko ja meillä on juuri sinä päivänä muskari. Voi olla, että tulisi turhan paljon aktiviteettia yhdelle päivälle. Mietin vaan, että jaksaako olla sitten illalla muskarissa. Muita harrastuksia meillä ei sitten olekaan.

Uhmaikä on meilläkin alkanut oikein kunnolla. Voimakastahtoinen ja touhukas kaveri on. Joka paikkaan ehtii, mutta tottelee kuitenkin kieltoja. Traktorit ja autot on pop =) Samoin palapelit ja piirtäminen. Ostin viime viikolla sellaisen piirrustuslevyn ja siitä tuo pikkis on kovasti tykännyt.

Lauseita ei vielä tule. Yksittäisiä sanoja kyllä, mutta hitaampaan tahtiin kuin kahdella ensimmäisellä. Eiköhän tuo kuitenkin vielä ehdi puhua ihan tarpeeksi :whistle: Ymmärtää tosi hyvin kaikki asiat ja tulee ymmärretyksi.

Potalla käy, vaippaa pidetään ulkona ja öisin. Pukee jonkin verran jo itse ja viime viikolla oppi polkemaan tuollaista pientä kolmipyöräistä =)

Tällaista meille =)

Ihanaista syksyä kaikille

Ronkeli (ex-kotihengetär) ja pikku-ukko 1v10kk :heart:
 
Lauantai-iltoja! Mami, en ole kuulutkaan et vammaistukee voi saada korvatulehduskierteeseenkin! Täytyisipä oikein laskea niiden määrä tarkasti, mutta ei meillä varmaan niitä noin paljo oli kuin teillä!

Menkat jälleen, joten eipä ole toisesta vielä tietoakaan...Tosin Sonjaa odoteltiin lähes vuosi, mutta jospa tämä toinen tulisi nopeampaa...tai sitten ei. :(

Leppoisaa viikonlopun jatkoa!
 
unikuu108
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1205456#m13025605

siellä se nyt on toi meidän leikki-ikäisten uusi ketju.. pistäkäähän muistiin.. vaikka siis vasta kuukauden päästä poika täyttää 2 niin silti jo tein..

 
nostan tätä. Meillä huomenna esikoisen synttärit ja sunnuntaina varsinaisesti juhlitaan. Täällä on vieläkin suht lämpimät ilmat, välikausihaalaria voidaan pitää varmaan vielä pitkään. Tänään muuten alkoi jesper juniorissa ½-hintapäivät. :wave:
 

Yhteistyössä