Mä joudun ainakin töissä (hoitoalalla) tekemään fyysisiä juttuja, kääntelemään painavaa potilasta jne...yritän pitää tän raskauden vielä hetken salassa (vaikka maha kyllä pömpöttää niin että kohta varmaan joku huomaa...) joten en voi ees sillain "mainostaa" etten voisi jotain tehdä. Ja sitä paitsi mun työ on sellanen, että ei oo vaihtoehtoja vaan ite pitää kaikki tehdä. Mutta oon rauhotellut itseäni että onpa ne muutkin työkaverit ollu samas tilantees ketkä raskaana on ollu. Yks jakso loppuun asti ja toinen taas jäi aika aikaste saikulle, katotaan miten itsellä. Oon yrittänyt kiinnittää huomiota entistä enemmän ergonomiaan ja muuhun millä helpottaa raskaita tehtäviä.
Tein tänään myös varoksi vielä toisen testin, kun soittelen neuvolaan päin ekaa kertaa. Kyllä se oikein vahva plussa oli
Ruokahalut on vieläkin hyvät, mutta nyt välillä tulee loppuruokailusta yhtäkkiä sellanen stoppi, että ei saa enää suupalaakaan alas. Nytkin kun söin aamiaista, piti toisesta leivästä jättää pieni pala syömättä kun ei yksinkertaisesti pystynyt :x
Ollaan lähdössä viikonlopun viettoon kotikonnuille, katotaan huomaako kukaan mitään, ei aiota vielä kertoa ellei joku arvaa. Voi olla että mahan kasvu kyllä huomataan, tai siis tää turvotus, eihän se mikään "oikea" maha vielä ole
Miten teillä kahvin kanssa, jostain luin että max kolme kuppia päivässä ois ok? En mä nyt mikään kauhean kova lipittelijä oo ollut, mutta kyllä sitä esim. työpäivinä on saattanut 5-6 kuppiakin mennä. Nyt sitten oon yrittänyt vähän laskea ettei menis kovin suureksi määrä. Ja onko tosi että yrttiteetä ei suositella, siis esim. minttutee...??? niitä mä jo ehdin juoda ennenku jostain bongasin sellasenkin "säännön". Onko se sitten vain tavallinen Earl Grey mitä voi vetästä???
En varmaan oo enkä tuu olemaan mikään kova hössöttäjä vaikka esikkoa ootankin (onneks miehelle tosiaan neljäs tulossa, että jotain apua on B) ) mutta jotkut asiat toki vaivaa kuten em. ruokajutut. Sairaala -sarjaa katsoessa synnytykset tulee kyllä katottua entistä tarkemmin!
omien laskujen mukaan 5+4