Mä oon kaikista ottanu sukupuolen selville, jotem varmaan tästäkin kysyn. Joudun kuitenkin käymään raskauden aikana tosi usein ultrassa kun pitävät riskiraskautena sairauden takia vaikka sairaus ei ole yhteenkään vaikuttanut millään tavalla, tällä kertaa ajattelinkin pyytää että m aksimissaan yksi ylimääränen ultra, jos ei poikkeavaa niin sit normaali neuvolaseuranta, tiedä sit ku leikkauksesta ei ole aikaa ku viis kuukautta että suostuuko lääkäri tuohon mutta koitetaan..
Mun pienin on tällä hetkellä 11kk ja olen nyt kuukauden verrran osa-aikasena töitä tehnyt, toisena viikkona enemmän ja toisena vähemmän, miten on vuorot sopinyt yksiin kun mies tekee kolmessa vuorossa ja lapset hoidetaan kotona.
Kämppä on ku pyörremyrskyn jäljiltä, ei vaan yksinkertaisesti jaksa siivota! |O Siitä jos mistä on tosi tosi huono omatunto.. :ashamed:
Mutta edelleen mennään näillä eväillä mitkä on saatu, missään ei tunnu eikä näy että salamatkustaja kyydissä on, paitsi kaikille tietty oon hehkuttanu..
Huomenna ois töitä 9-17.30, toivottavasti olo pysyy hyvänä..
rv6+1
Mun pienin on tällä hetkellä 11kk ja olen nyt kuukauden verrran osa-aikasena töitä tehnyt, toisena viikkona enemmän ja toisena vähemmän, miten on vuorot sopinyt yksiin kun mies tekee kolmessa vuorossa ja lapset hoidetaan kotona.
Kämppä on ku pyörremyrskyn jäljiltä, ei vaan yksinkertaisesti jaksa siivota! |O Siitä jos mistä on tosi tosi huono omatunto.. :ashamed:
Mutta edelleen mennään näillä eväillä mitkä on saatu, missään ei tunnu eikä näy että salamatkustaja kyydissä on, paitsi kaikille tietty oon hehkuttanu..
Huomenna ois töitä 9-17.30, toivottavasti olo pysyy hyvänä..
rv6+1