Täältä löytyy myös yksi vm. -79 :wave: Ja saankin jännittää syntyykö tämä minun '3kymppislahjani' etu- vai jälkikäteen
gutupallolle hirmuisesti halauksia :hug: Toivottavasti kaikki menee hyvin, vuotelut loppuu etkä joutuisi sairaalalepoon!!
Mun jalka oli sitten todellinen mysteeri

Vieläkin hieman arka oikeessa asennossa mutta muuten ei mitää ongelmaa...eikä lääkäri siitä mitään vikaakaan löytänyt!! Oliskohan voinu olla vaikka suonenveto ja jalka jäi vaan kramppiin?!
Ja sitten neuvolakuulumisia...
Paino 60.4kg/+400vko (lähtopainoksi merkattu 58kg joten sen mukaan lisää tullut 2.4kg )
Hb 132
Pissa puhdas
Rr 122/80
Sykkeet 144-155 :heart:
Liikkeet +
Kaikki siis ok =)
Kysyin tosta sokerirasituksesta ja mulle se tehdään rv 26-28. Ja suppareista ja häpyluukivuista käski varailemaan lääkäriaikaa heti kun vähänkin siltä itsestä tuntuu! Mä en oo siinä kyllä kauheen hyvä...liikaa tulee itteensä rasitettua :/
Seuraavaksi ootellaan sitten sitä rakenneultraa mikä on muuten jo 3 viikon päästä

Hienoo ja tietty vähän jänskättävääkin!! :heart:
Onko kukaan muu joutunut jo sukupuolipommitusten kohteeksi?!
Mua niin ärsyttää kun joka tuutista toitotetaan pikku-rinsessasta mitä meille nyt siis kaikki toivoo ja odottaa kun on jo 2 poikaa!! En vaan voi sille mitään miksi karvat nousee aina pystyyn nuista kommenteista

:kieh: Onko se sitten suuri pettymys jo tulokas onkin poika?!!?
Hmm...Taitaa olla vaan ihmisten yleinen tapa!
Jennyli+nappula 17+1