Zerako kysyi flagyl combista? Mulle määrättiin viime raskaudessa niitä, ei pitäisi mitään haittaa olevan.
Eilen tuli jo tuplarattaat ostettua, kun oltiin kesälomareissulla, täälläpäin kun ei baby welt -merkkiä myydä ja mä tykästyin niiden väreihin. Ja siis se mikä tietenkin on tärkeintä, ne mahtuu meidän autoon, vain kaikkein pienimmät mahtuu koska peräluukussakin matkustaa yksi lapsista.
Äitiyspakkausta en taida ottaa, tai voi olla että otan mutta myyn sen ystävälleni Norjaan. Joka tapauksessa, olen jokaiselle säästänyt oman vuotensa makuupussin ja siitä olisin kiinnostunut nytkin. Ei kukaan luopuisi omastaan...? :wave:
Ehkä niitä sitten tulee myyntiin huutonettiin, sieltä ostin keskimmäisen oman myös, hintaan 5e, tosin vasta vuosia jälkeenpäin. Eli kaks pakettia olen ottanut, nyt taas rahana.
Toppapuvun, 62cm ostin jo kaverilta. Äitiyspakkauksen haalari on vastasyntyneelle kyllä tosi iso.
Mun neuvolasta suosittelivat multitabs raskausvitamiinia, koska se sisältää myös rautaa. Ei kuitenkaan niin paljon, kuin itse rautatableteissa mutta siksi onkin hieman hellävaraisempi vatsalle, rautatabut saa ainakin mun vatsan pilalle.
Malla