*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - KESÄKUUSSA ***

Heipä hei pitkästä aikaa!
Olette kyllä todella ahkeria kirjoittajia, joka päivä tulee monta sivua luettavaa :)

Tänne ei mitään erikoista. Liikkeitä aloin tuntemaan n. viikko takaperin mutta nyt viime päivinä en ole juurikaan mitään tuntenut.. Mistä lie johtuu??
Täälläkin melkein päivittäin supistelee. Ja raskaiden työpäivien jälkeen kipuilee mahasta.
Rakenneultra on vasta 7.7 ja viikkoja silloin jo 21+5. Monta viikkoa täytyy vielä jaksaa odottaa että toivottavasti näkee kumpi on tulossa :heart:

Ellen- Minne päin Kreikkaa olette menossa? =)

Nennii 18+2
 
Joko se thor on ehtinyt ylittää puolivälin?!? Ja marihoikin näinä päivinä.
Uskomatonta, kuinka tää aika menee, ihan kohta meillä kaikilla on nyytit sylissä! :heart:

Mä ostin sitten tuossa puolihuomaamattani pinnasängyt.
No kun halvalla sain... Huomenna mennään hakemaan kotiin kaksi kappaletta käytettyjä valkoisia Muuramen pinniksiä.
 
Paljon ootte taas kirjotellu,luin melkei kaikki läpi.

Täällä ei liikkeitä tunnu edelleenkään kunnolla,paitsi tossa joku päivä kyllä tunsin yken potkun mutta siihen se on jäänyt,ja se vähän huolettaa että onkohan kaikki masussa hyvin kun niitä liikkeitä ei tunnu..no kait ne pian rupee tuntumaan,toivottavasti.

Huomenna mullakin taas poksuu viikot,aika menee kyllä nopeeta kun kohta ollaa jo kaikki yli puolen välin.

 
Jennulalle mahti onnittelut :heart: :hug: Ihania kuulumisia!!! :heart:

Halituksia myös gutupallolle :hug: oletpa joutunut kokemaan tosi hurjia :eek: Onneksi ja toivottavasti kaikki menisi loppuun asti hyvin!! :hug:

Chiralle koirapahoittelut :hug: :'(

Huimaa että osa on tosiaan ylittänyt jo puolivälin :eek: :D itselläkin enää vajaa kaksiviikkoa ja puolivälissä ollaan!! Aika on mennyt TODELLA nopeesti, vallankin ensimmäisen kolmanneksen jälkeen!

Täällä löytyy kans yks tuleva sulosääri :$ :whistle: Oikeessa jalassa on ollut suonikohjun alku jo vuosia ja tuntuu vain kasvavan :/ Välillä myös pullottelee ja kipuilee! Lisäksi mulla on noita pintaverisuonia katkeillu tästä samaisesta jalasta nyt ihan lähiaikoina tosi paljon. Nilkassa on 3 eri kohtaa, sellaista ympyrän muotoista, aika laajaa aluetta :kieh: Ja välillä tuo nilkka näyttää ihan mustalta :eek:
Kaksosten odotusaikana käytin tukisukkia koska jalkani väsyy ja turpoaa aika helposti! Mutta silloin oli mukavampi niitä pitää kun oli talvi-kevät. Nyt kesähelteillä en kyllä niitä ala jalkaani tumppaamaan!!

Valkoliljalle
sen verran että ei siitä mitään haittaa oo jos istukka on takaseinässä ;) Näin mullakin oli pojista! Nyt istukka on etuseinässä ja se voi tosiaan haitata liikkeen tuntemista yms. Jos istukka on alhaalla,kohdunsuulla niin siitä on haittaa synnytykselle ja sitä yleensä seurataan.
Kiva kun pinnasängyt löytyi =) Mullakin alkaa olla jo aika kova vaunukuume!!

(.) Väsymystä |O Johtuu kyllä ihan oudokseltaan yövalvomisesta. Pojat on tosiaan vieläkin kipeenä,tänään just käytiin päivystyksessä hakemassa lääkekuuri :/
Ja minoon sitten ollu ihan zippi ja sentakia myös aika kireä :ashamed: Ah, ja vauvan kanssa sitten alkaa nämä ihanat yövalvomiset, tosin tilanne on ihan eri koska sillon ei tarvii käydä töissä ;)
Supistuksia ei ole ollut pariin päivään (kopkop ) eikä liitoskipujakaan nyt kai pariin viikkoon!!
Vaavi liikku toisinaan enemmän ja toisinaan on hiljaisempaa. Liikkeet tuntuu tuolla ihan alhaalla ja useimmiten oikeella. Välillä tuntuu myös ihan käteen asti pienet tökkäsyt :heart:
Vau-kirjasesta katselin että johan tuo pikkuinen on n. 18cm ja 220g :D :heart:

Nyt on alkaneet nuo meidän kaksosetkin tajuamaan tämän äipän isontuneen masun. Taputtelevat ja sanovat että masussani on vauva, pieni tyttö kuulemma ;) :D
Sitten taputtelevat omaa masuaan ja toteavat että sielä joko on tai ei ole vauvaa, riippuen päivästä :LOL:

Löytyykö täältä muuten muita herkuttelijoita vai syökö kaikki vaan terveellisesti?! Musta tuntuu että oon alkanu taas herkutella ihan tolkuttomasti,joka päivä jotain hyvää :x Suklaa ja namitkin on alkanut taas maistua! Tänäänkin on ihan PAKKO paistaa saunan jälkeen vohveleita vanilijajäätelön kera :p

Viikon päästä olisi sitten ne ystäväni häät :heart: Vielä on vaatteet ja lahja hankkimatta :whistle: Huomenissa pitäisi lähteä kaupungille ja toivottavasti jotain löytyisi!!



 
Mua kyllä ärsyttää noi naapurit kun heillä on 1v4kk ikänen poika joka on oppinut kävelemään vähän aika sitten ja kun tässä menee tuo autotie ihan etupihan eestä niin joka päivä näen muksun tuolla autotiellä juoksevan tai konttaavan..tänääkin oli taas läheltä piti tilanne ettei jäänyt auton alle,voisivat vähän tarkemmin kattoo pojan perään..
 
Jestas, thor, ylitit jo puolenvälin! :flower: Perässä tullaan.

Jennyli, tunnustaudun myös herkuttelijaksi. Olen yrittänyt vähän hillitä makean syömistä, mutta ajoittain pitää päästä nautiskelemaan.

Heräsin tossa eräs yö kans kovaan suonenvetoon. Ihan mahdotonta oli olla paikallaan. Pitänee kokeilla tuota banaani-vinkkiä. Ja niitä suonikohjujen alkuja näyttää itsellänikin olevan. Alkoivat näkymään raskauden alkuvaiheessa. Aiemmin niistä ei ole ollut tietoakaan. Toivottavasti eivät tuosta enää pahentuisi.

Esikko77 ja Möhköfantti 17+1
 
Gutupallo oletpas ikäviä joutunut kokemaan, halauksia!!

Niin se vain alkaa puoliväli sieltä vastaan tulla, jotku jo sen ylittäneet. Itsellä olisi huomenna tasan 20+0. Aika on menny kyllä ihan hujauksessa. Torstaina olisi rakenneultra jota jo niin kovasti ollaan odotettu, sukupuolta ajattelin kysellä niin osais sit kaivella "oikean" väriset vauvan vaatteet vaatehuoneesta sitte ajallaan. Tuntuu jotenki hassulta ettei tarvitse mitään ostaa uutta vauvaa varten, kaikki on jo ennestään tuplarattaita myöten. Autoakaan ei tarvitse vaihtaa isompaan kun se vaihdettiin ku kolmas saatiin. Meillä oli silloin niin ahdas takapenkki ettei kahta istunita ja turvakaukaloa saatu sopimaan, tai olis ollu semmosta survomista. Mutta eipähän tarvitse nyt siitäkään murehtia.

Vauva sen kuin myllertää kovasti ja mahan päältäkin on jo jonkun aikaa aina silloin tällöin tuntunut. Ja maha on tosi iso, vyötärön ympärys on kasvanut jo 15-17cm :eek: Laihdutin jonkun verran ennen raskautta niin sillä muistan mitä vyötärönmitta oli kun tuli aina mittanauhan kanssa heiluttua ja mittailtua et onko laihtunut :p

Painoa olen saanut jo 5 kiloa, mikä on minusta paljon mutta epäilen et kun juuri ennen raskautta laihdutin vähän niin nyt ne tuli takaisin paljon herkemmin koska liikuntakin on jäänyt tosi vähään. Aikaisemmissa kolmessa raskaudessa ei yhdessäkään ollu paino noussu yhtään puoleen väliin mennessä ja nyt noin paljon. No jospa se painon nousu pysyis jotenki kohtuullisena niin pudottelee sitte taas vauvan syntymän jälkeen. En jaksa liikaa stressata niistä kiloista vaan nautin tästä odotusajasta täysin siemauksin :)

Säde ja masuasukki 19+6

 
Neiti/Rouva Harhaanjohtaja muutettu!


Juu puoliväli laskennallisesti ainakin ohitettu, hienolta tuntuu.


Katsotaan nyt sitten koska vaaveli syntyy, viime raskaudessa olin niin satavarma, että poika syntyy kaksi viikkoa yli lasketun ajan käynnistyksellä, että meillä oli hommat AIVAN levällään kun lapsivedet menivätkin 4 päivää ennen laskettua aikaa! :LOL: Siinä sitten hätäisesti etsittiin synnytyssairaalan numeroa, soiteltiin koiravahdille 150 km päähän, pakattiin sairaalakassia ja yritettiin häthätään siivota suurimmat sotkut... No, nyt tietenkin odotusarvot on ihan erilaiset vaikka miten itseään tsemppaisi ja aivan takulla kidun viimeiseen käynnistustippaan asti kotosalla viikolle 42+3! :whistle:

Kuiskaten ja muutkin joiden masuja en ole kommentoinut, komioita ovat ja kiva kun viitsitte olemustanne tänne meille päivitellä! Sitä on kiva itsekin vertailla.

Jennyli kyllä täältä ainakin löytyy herkuttelija! :wave:
Kaikki hyvä kelpaa sipsejä ja suklaata lukuun ottamatta, nää oli mun herkkuja ennen raskautta, mutta jostain syystä ei enää. Eipä paljon auta, kun sitten löytyy jäätelöt, pullat, irtokarkit ym... :ashamed:

Valkolilja pitäähän se ostaa kun edullisesti saa!
Ja ne Muuramen sängyt on kyllä tosi ihania ja kestäviä.

Jep, mutta nyt katsomaan telkkua ja kauhistelemaan tätä ilmaa. Täällä ukkostaa ja vettä tulee aivan jumalattoman paljon!
 
Jennyli, mä lähinnä sitä kauhistelin, että onko ihan ookoo jos istukka on kovin iso? Vai onko se normaalistikin iso... :ashamed:

Heiniksellä hupaisa nikki nykyään. :LOL:

Ja thorilla ilmeisesti netti toimii taas. ;) Tulispa se ukkonen tännekin, mä rakastan ukonilmaa! :heart: Ja luultavasti kaatosade onkin odotettavissa, kun sain just ennen saunaa kasteltua kaikki kasvit...

Nyt todella myöhään venähtäneelle illalliselle, uusia pottuja ja pihviä, nam! :p (Eli Jennyli, yksi herkuttelija täälläkin! :wave: )
 
Jennyli Täälläkin yksi jolle herkut maistuu enempi ja enempi.. alku meni hyvin ku ei maistunu, mut nyt maistuu.. :ashamed: :p

thor sie ku kävit siel tammisaaressa rakenne ultras, niin miten siel toimitaan? :D pissaamatta vaiko eikö? :D
 
:wave:

harhaanjohtaja: :D

Täällä maha täynnä grillattua kanaa ja maissia :p

Mä en oo ostanut vielä mitään vauvalle,varmaan rupeen vasta syksyllä osteleen. Meiltähän puuttuu kaikki (paitsi tyttövauvalle vaatteita on hiiiirveesti.. : ) välillä rupee kyllä ahdistamaan kun kaikki pitää hommata mut eiköhän se siitä taas suttaannu!

äitiyslomalle on jo keksinyt hommia,maalaan meen talon seinät sisältä valkosiks,pitää alottaa vaan meidän makkarista ennen vauvan syntymää! :D

Meilläkin tyttö ( 2v) odottaa kuulemma kanssa vauvaa,hänen mahaansa ei saa koskea koska vauvaan sattuu,silittää saa vaan ja pusun saa antaa :heart: Mun mahaa viivi silittelee tosi useesti ja puhuu vauvalle "herää jo,tule ulos" saa nähdä mitkä uhmakohtaukset tulee sitten kun vauva syntyy :whistle:

nyt taidan mennä nukkumaan,huomenna vielä töihin ja sitten maanantai vapaa

hauskaa sunnuntaita kaikille!!
 
Ihania massukuvia kaikilla :heart: niitä on kiva kattella =)

Jennyli :wave: tääl yksi herkkusuu..herkut maistuu :p liiaksikin...

Säde83 mulki tullu painoa reippaanlaisesti...mut sama juttu kun sulla. Treenasin tosi tiukasti, ja pudotin painoa 4kg ennen kuin tärppäsi joten ei mikään ihme että kiloja tulee nopsaa kun syön kuinka sattuu :D ja laitin vuosikortin salilta heti tauolle. Sitten taas uudella inspiksellä karistamaan raskauskiloja synnytyksen jälkeen ja kiinteyttämään venynyttä vatsaa.
En jaksa myöskään murehtia kiloista, tulee mitä tulee. Nyt nautin tästä ihanasta odotuksesta :heart:

taaperox4 :eek: :eek: :eek: |O hui kauhistus!!!! Pitäisivät nyt parempaa huolta ettei käy huonosti. On kyllä varmasti aivan kauheaa seurata tommosta vierestä. Mä jo kyllä soittaisin johki sossuu ja sanoisin tuosta. Tuskin siitä mitään suurempaa seuraa mutta varmasti säikäyttäisi ainakin vanhempia sen verran että ei päästä enään muksua yksin tielle konttailemaan!
Kyllä ne teidänkin masuasukin liikkeet pian tuntuu, ihan varmasti=)

Ensiksi ajattelin että voihan olla että noissa syke ( tyttö vai poika) jutuissa voi olla jotain perääkin mutta enään en niin ajattele. Esikoisesta neukkatäti ennusteli sykkeiden perusteella poikaa ja mahan muodon perusteella myöskin ( nauroin partoihini koska tiesin jo ultran perusteella että tyttö tulee ) nvlakorttiin ei koskaan sykkeitä merkitty. No tsekkasin kakkosen nvlakortin ja sielä oli sykkeet merkitty. Ne olivat koko raskauden ajan 130-150. Tietääkseni poikasykkeet ja tyttöhän sieltä tuli taas :heart: mahan muodosta veikattiin tuolloinkin poikaa.
Eli odotellaan nyt vain kuumeisesti sitä rakennetta ja jos jättäisin arvailut arvailuiksi :whistle:

Esikoinen ( just täytti 3v. ) on jo päättänyt mitä sukupuolta ja minkä niminen tulokas on. Se on poika ja nimi on " Daavid- vauva" :LOL:

Aamukaste ja daavid- vauva 18+2

Nyt pakko mennä nukkumaan että aamulla jaksaa herätä noiden vintiöiden kans. ( mies on viihteellä ja nukkuu kuiteskin taas koko päivän )
 
vielä pikaisesti..mä hiplasin äsken vaatteita joita oon jo vähän ostellut :whistle: no kirpparilta kylläkin tooosi halvalla sinisiä ja punaisia :heart: voi että kun pääsis jo niitä laittamaan kaappiin siisteihin pinoihin.
Kyllähän se kahden tytön jälkeen olisi ihana laittaa kaappiin noita sinisiä potkareita jossa pikkuauton kuvia :heart: mutta tottakai sitä vauvaa rakastetaan ihan yhtä paljon vaikka olisikin tyttö. Mutta saahan sitä silti ihan salaa toivoa :whistle:

Toivotteko te jompaa kumpaa sukupuolta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamukastetta:
Toivotteko te jompaa kumpaa sukupuolta?
ollaan päädytty siihen et kummassakin olisi hyvät puolensa :) siis sillä lailla että jos tulee poika niin nuo varmasti veljeksinä esikon kanssa saisivat erilailla pidemmän suhteen keskenään. Yhteistä mielenkiintoa riittäisi teininäkin varmasti eri lailla kun jos on tyttö ja poika. Meillä myös on tietysti kaikki valmiina jo pojalle =)

Tyttö taas jos tulee niin, no olisihan se mukavaa kun olisi tyttö ja poika :D mulla tai mun sisaruksilla ei kellään oo tyttöä vaan kaikilla poika joten siltäkin kantilta olisi hauska saada tyttö. Jotenkin oon myös aina kuvitellut itselleni tytön mutta toisaalta nyt on hankala ajatella käytännössä sitä enää kun on kokemusta vaan pojasta.

Saas nähdä kumpi tulee :p

Mamacita- ja vattu rv 18+0!
 
Ja kyllä on kivan kesäisen synkeetä...

Huomenta vaan, täällä tosiaan toimii netti näköjään temppuilematta ja sehän tarkoittaa viikon kiinniottoa kirjoituksissa... ;)

Teddybear82 mulle ei oikeastaan annettu ohjeita, mutta koska ajattelin etten pysty nauttimaan kokemuksesta ja vaavin katselusta rakko täynnä, kävin sitten ihan omasta päätöksestäni tyhjennyksellä juuri ennen. Ei kätilö tähän ainakaan sanonut juuta eikä jaata, eli ilmeisesti ihan hyvin näkyi.

Täällä alkaa pian jännitys netin äärellä miehen puolesta.
Hän on Jukolan viestissä suunnistamassa ja aloittaa juuri pian ankkuriosuuden. Kuulostaa joltakin, mitä en ikinä harkitsisikaan; 16,6 km juoksua kaatosateessa metsässä... :eek:

Mukavaa sunnuntaita!

Thor ja tyttö (?) 20+2
 
Huomenta kaikille!

Thor: Kiitos :D ja kyllä tää Rouva on :whistle:

Valkolilja : :D

Ihana ukkonen oli eilen illalla!! Ainoo mikä illassa ei ollut ihanaa oli se kuinka pikkuinen taas oli potkimatta..Taitaa olla todella rauhallinen vauva tulossa..Tähänkin pinoon nyt kuvaa eiliseltä poksupäivältä! Ekaa kertaa tässä raskaudessa nää housut "menee" jalkaan, pojasta taisin päästä vasta viikolla 20+ näitä käyttämään :whistle:



Hyvää sunnuntaita kaikille tasapuolisesti :wave:

Harha ja BeBe 17+1
 
Onpas mukavaa nautiskella kahvia ihan kaikessa rauhassa kun miesväki vielä nukkuu ;)

Ihania massuja :heart: Mulle taitaa vielä lappuhaalarit olla armotta liian isot,en ole edes kokeillut! Ovat tällähetkellä vielä kokoa liian isot...hitaampaa siis on tää yksösen masun kasvu ;)

Valkolilja ei syytä huoleen, istukka on kaksosia odottaessa isompi kuin muutoin ;) Eli varmasti puolet kohdunseinästä sillä täyttyy! Mulla istukka painoi 1,1kg :whistle:
Siihen sitten vielä päälle vauvaa melkein 7kg + lapsivedet, muut nesteet ja verimäärä niin mulla jäi synnärille oikeestaan kaikki 15kg mitä odotusaikana tuli! ;)
Nyt sitä sitten miettiikin kun tulee tosiaan mässättyä niin huolella :$ Että kuinka paljon nyt jää vararavinnoksi synnytyksen jälkeen :whistle: Mutta mietitään sitä vasta sitten :D

Ja kiva että muitakin herkuttelijoita löytyy :p Mulla toi ruokapuoli on kyllä ihan terveellistä mutta sitten päälle tää hirvee makeen herkuttelu :x Täytyy nyt ees ennen sokerirasitusta vähän hidastaa :whistle:

Sukupuolesta, 2 pojan jälkeen taidamme molemmat salaa toivoa tyttöä mutta myös poika on erittäin tervetullut ja pojalle löytyy kaikki vaatteista-leluihin valmiina. Lisäksi mulla on ollut alusta asti vahva poika-olo joten kohtahan tuon näkee pitääkö tunne paikkaansa ;)

Täällä on myös erittäin synkkä aamu ollut! Ukkosta tais olla yöllä ja uhkaavasti näyttää siltä että kohta sataa lisää.
Olen lähdössä pikapuoliin sinne kaupungille ja kovasti toivon että pääsisin kuivana kuitenkin takaisin ;)

Mukavaa sunnuntaita mammat :hug:



 
:wave:

kirjoituksen luettu :D

mä kyllä toivon ehkä enemmän sitä tyttöä ja toivottavasti seuraavassakin ultrassa ois tyttö :D mut sitten taas toisaalta,meidän suvussa ketään ei ole saanut vielä poikaa joten siks ois kyl kiva saada poikakin =)

Täällä oli yöllä kauhea sadekuuro mut ei kestänyt kuin ehkä 10min. ei ukkostanut. Nyt kyllä pilviä :/ mut mä meen töihin tänään joten mulle aivan sama mitä taivaalta tulee :)

huomisiin

pitää kanssa laittaa kuvaa mahasta
 
Huomenta.. :)

kaikkien kirjotukset luettu.. :)

thor kiitoksia.. :) mulle sanottiin viime ultrassa et kätilö tulee vastaan, mut ei siel ketään näkyny.. :D ja ultrauksen suoritti nuorehko mieslääkäri.. :D saas nähä miten nyt menee.. 4 yötä rakenne ultraan.. :heart:

sukupuolesta.. ei niin väliä kumpi tulee, kuhan on terve vauva.. :)

(.) aloin sit syömään niit rautatabuja(obsidian).. autto kyllä oloon, enää ei tunnu niin väsyneeltä.. :) muuten ei omassa olossa muutoksia..
 
Huh!! Olipas luettavaa kun ei ole viikkoon päässyt lukemaan kuulumisia :) Lontoosta kotiuduttu ja reissu meni hyvin,vaikkei sitä raskaustodistusta ollutkaan, kukaan ei kysellyt tai ihmetellyt mitään. Ihan yllättynyt olin siitä, kuinka hyvin sitä jaksoi nuo päivät kun käveltyä tuli valehtelematta varmasti 15 kilometriä päivässä. Ilmeisesti tosiaan se väsymys on viimein väistynyt (ja hyvä niin :))

Mukava kuulla, että täällä on iloisia tapahtumia ja odotukset etenee.

Vielä ei liikkeitä tunnu, tai sitten en ole tässä viikkoon oikein kyllä ehtinyt kuulostelemaankaan.

Neuvolasta oli tullut kirje ja rakenneultra oli siirtynyt, nyt sitten 8.7. vasta, eli odotteluaika piteni :( No, uskoisin kaiken olevan hyvin, kyllä varmasti olisi jotain ilmoitellut, jos siellä joku hätä olisi.

VAtsallaan nukkumisesta: Olen aina tottunut nukkumaan mahallani ja nyt nukun puolimahallaan kun ei ihan normaalisti enää pysty. En usko siitä olevan mitään haittaa, koska onhan tuolla asukilla vielä tilaa vähän siirtyä alta pois.

Äitiysavustus otetaan pakkauksena, koska esikoista odotellaan, eikä oikein mitään vaatetta kerry tuttaviltakaan. Sitä sitten vähän täydentää, niin eiköhän sillä alkuun pääse. :)

Nyt täytyy lähteä kuluttamaan viimeistä lomapäivää pois täältä pölyn keskeltä kotoa :) Tsemppiä kaikille odotukseen :)

Milliz + toukka 17+3
 
Hei kaikille :wave:

tulin vaan näyttäytymään ja kertomaan että elossa ollaan. en oo yksinkertasesti kerenny / jaksanu lueskella teidän juttuja :ashamed: voimat on hävinny täysin, en jaksa suoraan sanottuna yhtään mitään, paitsi pelkästään pakolliset asiat.
hyvin on muuten menny mut nyt oon reilun viikon kärsiny oikeasti kovasta pääkivusta, neuvolassaki kävin pissat ja paineet tarkistuttamassa mut kaikki oli ok, joten seuraavaksi pitäiski sitte varata lääkäri aika ja tämä on niin pirun ahdistavaa ku ennenki oon pääkipujen takia joutunu lekurille ja sillon lääkäri epäili kasvainta / aivoverenvuotoa (kumpaakaan ei onneksi löytynyt ) niin pelottaa jo valmiiksi mennä sinne. viimeksi selitys löytyi huonosta näöstä (itse en huomannut silloin mitään ) ja ajattelin käydäkkin ensin näkötarkastuksessa ja olisi kyllä taas suuri helpotus jos näkö olisikin syy, tosin ei ole varaa edes uusiin laseihin, mut kyllä ne jotenki saisi varmasti hankittua.

nyt tuntuu että rahanreikiä tulee koko ajan lisää ja monta muuta huolenaihetta..meillä olis asunnon vaihto edessä joten sitä nyt jännätään että saadaanko mistään ja minkälainen tulee olemaan ja siihen sitte taas takuuvuokra rahoja kasaamaan, pitäs ostaa kaksostenrattaat mut kaikki varteenotettavat on niin pirun kalliita ja myyjät ei juurikaan innostu siitä että maksettaisiin 2 tai 3 erässä ja muuton myötä pitäisi esikoiselle anoa paikkaa uudesta koulusta ja parisuhdekki on kyllä takkuillu viime aikoina niin pahasti että saa nähdä ollaanko yhdessä enää ku vauva syntyy.. :ashamed: pitäsköhän palkata joku assistentti hoitamaan näitä asioita..

Jennyli oli kirjottanu että heillä 2 poikaa ja salaa haaveilevat tytöstä, mulla ihan sama tilanne vaikkakin myös epäilen vahvasti että poika tulee tämäkin tulokas olemaan, maha on ihan samanlainen ja sykkeet on ollu ihan samaa luokkaa ku edellisillä kerroilla, mut saa nähdä. rakenneultra on heinäkuun 2. päivä niin sitten pääsee ainakin kysymään näkyiskö mitään merkkejä =)

piipero86 & vuokralainen 17+5
 

Yhteistyössä