Meijän esikoista kun ootin niin olin aika yksinäinen,en oikein vielä tuntenut silloin täältä ketään eikä ketään kavereitakaan ollut samassa tilanteessa silloin...Mutta nyt on kyllä aika eri tilanne,3 kaveria saa vauvan tän vuoden puolella
mä oon omista käynneistä huomannu että naiset on paljon kovakouraisempia. mulla ei koskaan miehen tekemä tutkimus oo sattunu mutta naisten tekemänä kylläkinAlkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:Zera kurjaa, että sun gyne oli noin kovakourainen, ja nainen vielä , luulis ymmärtävän paremmin nainen naista... tosin ei ne miehetkään aina ole helläkätisiä, muistan kuin eilispäivän mun synnytyksenjälkeisen rutiininomaisen jälkitarkastuksen, vedet tuli silmistä ja oli yhtä tuskaa, kun isokätinen keski-ikäinen mies runnoi runnomistaan, ja tutkimus kesti ikuisuuden. :x viimesin kokemus taas nuoresta mieslääkäristä oli erittäin onnistunut neuvolalääkärissä =)
Ma oon kanssa tata samaa asiaa pohdiskellut viime paivina. Parina yona oon herannyt ollen puoliksi mahallani, ja heti on tullut kauhea ajatus mieleen, etta jos olen jotenkin litistanyt vauvaa. Se on kuitenkin ihan siina vatsanpeitteiden alla, kun potkut tai liikkeetkin nakyy jo vatsan lapi silloin talloin. Nukun normaalisti parhaiten sellaisessa kylkiasennossa, jossa paallimmaisen jalan polvi on koukussa sangyn paalla, ja mittailin eilen, etta kyllahan siinakin asennossa alavatsa hieman litistyy. Voikohan vauvalle olla tasta haittaa? Tuskin se kohtu siella sisalla toiselle puolelle joustaa, jos ulkoapain sita joku painaa...?Alkuperäinen kirjoittaja aamukastetta:USKALLATTEKO VIELÄ NUKKUA MAHALLANNE? Hiukan jo tuntuu ilkeältä olla vatsallaan mutta voi että kun mä rakastan nukkua mahallani tai siis puoliksi kyljellään ja masullaan. Nyt en ole enään hetkeen uskaltanut mennä. Vatsa tuntuu alla jo niin selvästi.