vitsi ku on paljon tullu taas kirjoitusta, itse taas niin laiska ettei jaksa ikinä kirjoittaa mitään kuulumisia :ashamed:
(.) tuntuu että turvotus on tullut jäädäkseen, viime viikon lopulla, ja tämän viikon alussa turvotus melkein katosi,samoin huono olo. eipä jäänyt paljon oireita, ennenkuin tässä turvotus palasi, ja ei enää laske aamullakaan. voiko maha jäädä jo näkyväksi palloksi näillä viikoilla ihmettelen minä? olen kyllä todella hoikka, ja aina ollut pyykkilauta vatsa..
huomasin tässä etten ole stressaajatyyppiä, vaikka oireet hävisivätkin,liekö se kovin normaalia
. (no ehkä kun ei ole ollut vuotoa tms, muuta..) mutta menkkamaiset kivut, ja repäisykivut ovat olleet riesana. niistä sitten päätellyt että kaikki on luultavasti niinkuin pitääkin?
Koska rinnat lakkaavat kasvamasta? itsellä tulee jo paniikki kun kuppikoko on kasvanut pian yli D:stä, ja tällä kropalla sen sitte ihan varmana huomaa
ei huvittais kovin säkki päällä kulkea tuttujen lähellä, etteivät arvaisi vielä mitään. Tarkoitus olisi silloin 13.5 np-ultran jälkeen vasta kertoa kaikille, olisi silloin ne maagiset 12 vkoa täynnä, eikä tarttisi niin pelätä km..
Oon myös sortunut katselemaan sitä angelsounds doppleria,olen aika huono olemaan yli-innokas kyllä tämän raskauden kanssa, mutta toisaalta voisi olla mielenkiintoista kuunnella kotioloissa miltä tulokas kuulostaa.. ja taisi olla aikaslailla luotettava? onko kellään muita merkkejä?
=)
ja listaan saa laittaa että meillä vahvasti tunne kummallaki että esikoinen on
tyttö en tiiä mistä moinen, mutta näin ollaan se nähty..
kylläpäs tuli omaa napaa |O :kieh:
onko muita SekS synnärille tulijoita marraskuun lopussa?? olis kiva tietää onko samanikäisiä pariskuntia odottamassa tässä lähialueella
Avokki ja möykky rv 9+2