*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

Jennyli, mulle varattiin heti np-ultraan kaksosaika eli sisältää myös lääkärintarkastuksen. Sen takia ei nyt tähän alkuun ainakaan otettu sitä neuvolalääkäriä. (Terveydenhoitaja oli itsekin vähän siihen tyyliin, ettei suosittele tässä vaiheessa sille puoskarille menoa... :eek: )

Nyt ylös, ulos ja lenkille. Sitten runsas aamiainen kera formuloiden aika-ajojen. :D
 
Pomppiva Pallokala Jos en ole vielä antanut voimahalia sinulle ikävään tilanteeseen niin tässä se tulee :hug: Kovasti jaksamisia ja voimia tkurjaan tilanteeseen.

Zera Kiva kuulla, että sullakin on aikasemmat raskaudet olleet oireettomia :) Täällä itse panikoin tätä oireettomuutta, ainakin välillä.

CB No jopas on sulle sattunu ja tapahtunut. :/ Kovasti jaksamisia tilanteen kanssa :hug:

caribbee Etköhän sää pysty lillumaan siellä vedessä ihan huoleti, kyllähän se luonto hoitaa, jos homma ei olisi hyväksi (pakottaisi sinut pois vedestä tms.) Ei nuihin jnekkien kaikkiin höpötyksiin kannata uskoa ;)

Valkolilja Onneksi asiat järjestyivät, mutta kurjaa tuollainen toisen itkettäminen :( Meillä pomo ihan samanlainen, yritti tehdä kahdelle edelliselle raskaana olevalle vaikka mitä temppuja ja keksi ihan uusia sääntöjä niille. :kieh: Täälläkin maa valkoisena, onneks lunta tullut vain ihan muutama milli :) Ihanaa, että aurinko paistaa sinunkin päivääsi eilisen kurjan päivän sijaan :)

hannanmamma Mun kaverille lääkäri snoi tuosta tuhruilusta, että kroppa vain muistaa vanhat menkka ajat, jonka vuoksi tuhrua saattaa tulla, joten ole huoleti, varmasti aivan vaaratonta :hug:

Myräkkä Tsemppiä epävarmaan tilanteeseen :hug: Toivotaan, että kaikki on masussa ensi viikolla hyvin :hug:

Jennyli Täällä aivan sama juttu, välillä mietin, että onko siellä oikeasti mitään, vaikka tiedän että on. Ja samalla pelkään, että seuraavassa ultrassa pikkuisen sydän ei enää lyö :ashamed: Tämä oireettomuus saa kylä mut välillä hulluksi. Millonkas sulla on se nt-ultra? Kaikkea ne teidän kaksikko keksiikin :LOL:
 
Pikaisesti vaan merkkailen.

Ja samalla kysäisen kuinka moni haluaa tietää etukäteen vauvelin sukupuolen? Niin ja onko täällä tyttö vai poika haaveilijoita? Mulle on ihan sama kumpi tulee, toisaalta tyttö olis kiva kun ennestään on poika ja toisaalta taas poika olis parempi... Ei olla vieä päätetty, mitä sanotaan jos rakenneultrassa kysytään halutaanko tietää kumpi on tulossa. Esikoisesta ei tiedetty etukäteen kun sillon täällä Hesingin seudulla oli käytäntö, ettei sitä kerrota. Nyt on kuulemma muuttunut ja kertovat sukupuolen jos näkyy (ei tietenkään ala ettimään sitä varta vasten).

Liina 10+4 (tulikohan oikein??)
 
Mä voisin liittyä kerhon puolellekin jos joku laittaa mulle salasanan yv:llä?! :wave:

Liina me halutaan tietää sukupuoli etukäteen :wave:
Mulla on NIIN vahva tunne että tämäkin on poika mutta toisaalta on jännittävää että mahdollisuus tyttöönkin on olemassa ;)
Mulle on siis ihan sama kumpi tulee vaikka valehtelisin jos väittäisin ettei poikien jälkeen olisi kiva saada tyttö!
Mutta vahva poikaolo mulla on ja toisaalta kun kaikki poikien vanhat vaatteet ym. on säästetty niin olisi helpompaa jos tämäkin olisi poika ;)
Toisaalta taas koska tämä on meidän viimeinen lapsi niin ehkäpä pieni haikeus jää jos sitä tyttöä en ikinä tule saamaan.
Kuitenkin pääasia on että lapsi olisi terve :heart:
Pojista meille kerrottiin kyllä ihan heti ja mukisematta sukupuoli. Kolmelta eri läääkäriltä sitä tuli kysyttyä ja sitten piti jo uskoo että poikia on :D

Kaupoilla käyty ja että oli kivaa =) Täytyy kyllä sanoo että elämä yhden muksun kans on kyllä NIIN helppoo!! Ja siis käytös aivan erilainen kuin silloin jos molemmat pojat on mukana.

 
Aurinkoista lauantaakia! B)
Täällä natustellaan irtokarkkeja hyvällä halulla kun just puskettiin pitkä kävely pojan ja koiran kanssa. Aika vilpakka tuuli!!!

Myräkkä: paljon jaksamista ja positiivisia toivotuksia! Toivottavasti vielä parhaaksi kääntyy! Olihan mullakin jo selvät sävelet ja "ei toivoa" tuomio, mutta sitten olikin vaan paljon myöhemmin hedelmöittönyt kuin edes ajattelin olevan mahdollista...
Tosin kuten Jennyli totesi, niin mullakin on lievästi kauhukuvia ja pelkoja miten ekassa varsinaisessa ultrassa ei mitään olisikaan näkyvillä....nyt kun ekan kerran sain hyviä uutisia, niin jos ne otettaisiinkin multa pois... :ashamed: HUI!

Liina: mulle tuntui esikon kanssa olevan jotenkin hurjan tärkeetä että olisin saanut tytön.. :ashamed: Ja poikahan sieltä napsahti! Kovin on rakas ja en enää voisi tytöksi ajatellakaan..tokihan on kieltämättä varmaan joka äidin salainen unelma se ihana "äiti-tytär-suhde" ja ne tyttöjen omat jutut, mutta olen kovin onnellinen tästä mahdollisuudesta jonka olen saanut kurkistaa "poikien maailmaan". Ja nyt kun alkuraskaus on ollut niin rankkaa epätietoisuuden ja pelon aikaa niin voin ihan rehellisesti sanoa että kunhan olisi terve lapsi, niin sukupuolella EI väliä. Voisin kyllä sen etukäteen mielellään kuulla, ei sillä. Esikoisen kanssa ei ollut epäselvää, niin selvä pippeli siellä pomppasi ultrakuvassa esille että lääkäritätiäkin nauratti!! :LOL:
Hei, olen muuten kuullut että yöhikoilu raskauden aikana tietäisi poikaa...?!? Muutamalla tutulla on pitänyt paikkansa ja itsellä oli samaa vikaa esikoisen poikaraskaudessa. Ja nyt hikoiluttaa taas...liekö sitten poitsuli masussa??? Onko kenelläkään teistä jo pienten poikien äideillä samaa oiretta?

 
Myräkkä :hug: voimia toivottelen.

Liina-: halutaan tietää kumpi on tulossa :) Vähän sama homma kui Jennylillä, pokia on tupa täynnä niin tyttö olis kiva kun viimeinen lapsi on meille tulossa :heart: MUTTA pääasia olisi että terve pieni tulisi, ja sitä rataa :D Ei passaa valittaa, vaihto-tai palautusoikeutta ei ole :LOL: (vitsi vitsi)

caribbee: en muista että pojasta olis ollu yöhikoilua sen ihmeemmin..tosin odottelin kesäaikaan, ja olis varmaan kuka tahansa mamma hikoillut kun oli todella kuuma kesä (2004)

Täällä iski flunssa päälle :snotty: nenä tukossa ja sitä rataa..Nice. Yöllä sit hengitti suun kautta niin eikös kuivunu entisestään ja janotti. Onneks olin varautunu, ja oli vesilasi sängyn vieressä valmiina. Kolmen aikaan heräsin vessakeikalle, ja vielä puol viis kelloa vilkaisin |O Mies nousi onneks aamulla sit poikien kanssa, ja mä sain jäädä löhöilemään vielä :heart:

JEEE!!Enää 2 viikkoo niin on Thaimaahan lähtöpäivä! Oon netistä katsellut kuvi thai-herkuista ym, kuola valuen tottakai.. Oon aina tienny että siellä on halpaa, mutta yllätyin, kun katselin muutaman ravintolan ruokalistoja/hintoja..Kolmella eurolla saa jo ravintolasta ihan kunnon ruoka-annoksen!! Halvimmat annokset oli euron-parin luokkaa! Ja siis ihan oikeissa ravintoloissa, noi katukeittiöt (joita aion vältellä kyllä) on vielä halvempia.

Mutta nyt tää toivottaa kaikille hyvää viikonlopun jatkoa!

Heinis ja kirppu 9+1
 
Hei!
Ilmoittautuisin mukaan tänne, teitä onkin aika monta ja saa nähdä ehdinkö lukea kaikkia viestejä aina. Mutta mukavaa olisi jännätä ja odottaa "yhdessä".
Laskettu aika on 1.11. ja yksi tyttönen on jo, reilu 1.5 vuotias uhmaikäinen. Hyvin omatoiminen neiti, joka eilen kaupassa aloitti metelin kun ei saanut avata jätskiä vielä kaupassa sisällä, kiukutellen mennessään vei kuitenkin kiltisti kärryt takaisin paikalleen, mikä ihastutti kaupanmyyjää. Periksi koitetaan olla antamatta ja olen jo alkanut pikkaisen huomata vaikutusta, tietää kyllä ettei kiukuttelulla saa tahtoaan läpi (välilä kiukuttaa silti, yleensä joka päivä jossain vaiheessa..)
Raskaus menee nyt hyvin, oksennusolo on loppunut ja ultrassakin on käyty ja se oli vaikuttavaa taas nähdä pikkutyyppi siellä imemässä peukaloaan.
Musta tuntuu että tykkään oli poika tai tyttö, mies haluaisi poikaa, eli ehkä pikkaisen toivoisin sitä hänelle, mutta olisin kyllä tosi iloinen jos saataisiin kolmen tytön ylivoima tähän taloon.
Ehdottomasti aion kysyä, viimeksikin kysyin ja kerrottiin vaikka silloin oli se kielto ettei kerrota. Minä osaan jotenkin asennoitua ja rakastaa jo valmiiksi paremmin kun tiedän kumpaa odotan.
 
dostojevski, tervetuloa joukkoon mukaan. :flower:

Liina, me halutaan myös tietää sukupuolet. Mä olen salaa toivonut molempia, mutta mahdollisuudet siihen selvinnee np-ultrassa. Meille molemmat ovat yhtä rakkaita, ovat sitten kumpaa sukupuolta tahansa. Silti sekä mulla että miehellä on ollut omituinen poikaolo.

caribbee, Jennyli ja muut: Mä pelkään kanssa ultraa. Olen jo pitkän aikaa valmistautunut henkisesti siihen, että jommalta kummalta/molemmilta ei enää sykettä löydy... Tässä vaiheessa tuntuu, että jo toisen menettäminen olisi kauhea isku. :( Ja siis vaikka hyvin raskaanaoleva olo onkin (ja mies totesi mun vatsasta, että kyllä tuolla on pakko olla kaksi!), silti näitä pelkoja vaan on. Olenkin täällä jo tunnustanut olevani maailmankaikkeuden pessimistisin ihminen... :ashamed:

Täällä on puuhommia tehty koko päivä. Ollaan niin kauaskatseisia, että tehdään muutaman vuoden polttopuut nyt, jos sitten pari talvea voisi keskittyä oleellisimpiin asioihin. ;) Mies jatkaa hommia, minä päätin kerrankin kuunnella itseäni ja kehoani. Olen aivan puhki, joten pieni lepo tehnee ihan eetvarttia. :) Sen jälkeen sauna tulille ja makkarat kiukaalle. :D
 
Viikonloppuja. Ikkunasta näyttäisi niin kauniilta, mutta hui sentään mikä tuuli. Jää ulkoilut väliin.

Huonoja uutisia oli tullut, toivotan parempaa onnea teille kaikille ensi kertaa varten. Kunhan tietysti ensin toivutte tästä pettymyksestä. Itse kyllä ajattelin tuossa välissä, että jos tämä menee kesken niin sitten saa lapsiluku olla kaksi. Mutta pari parempaa päivää saattaa muuttaa tuotakin ajatusta.

Minulla onkin muuten maanantaina ultra, saa taas jännätä onko siellä ketään. Kuukauden päästä voisi alkaa liikkeitä tuntumaan. Se helpottaisi!

Sukupuolesta joku kyseli. Minä olen ihan varma, että tämä on tyttö. Olo on ollut niin karsea kuin esikoistyttöä odottaessa, pojasta ei tällaista ollut. Aion siis kuitenkin kysyä rakenneultrassa. Aiemmissakin kysyin, mutta ei näkynyt. Oikeastaan aika sama kumpi tulee, aluksi ehkä toivoin poikaa, mutta nyt kun tuntuu kovin tytöltä, on ihan sama kumpi tulee. Molempia kun on jo. Tytölle olisi helpompi keksiä nimi :)

Oletteko jo vaunuja katsellut? Meillä ei enää ole vanhoja vaunuja ja ostetaan nyt uudet. Olen jo oikeastaan valinnutkin (voiko paljon aikaisemmassa olla). Eli ykkösvaihtoehtona tällä hetkellä Gesslein Future 6 -kärrit. Onko kokemuksia kellään? Huono puoli on kyllä hinta, mutta jos nyt tämän kerran... :)

Ai niin laskuthan tässä piti maksaa eikä vauvajuttuja surffailla ;)

Emmama 12+3 tai 11+2
 
dostojevski tervetuloa mukaan.. :)

myräkkä :hug: ja voimia tulevaan.. toivotaan että olisi myöhemmin hedelmöittynyt ja siksi ei vielä näkyny..

Liina sukupuolesta..jos näkyy ja kertovat, niin mikäs siinä ja jos ei niin ei sekään haittaa..kuhan on terve lapsi.. :)

TB ja 'papu' 10+5 :heart:
 
Mulla on kyllä olo ollut ihan erilainen kun tyttöä odottaessa,väsymys on jotain ihan järkyttävää,oksettaa,hiukset rasvoittuu super nopeasti ja sitten toi kumma tuhruilu...Mitään näistä ei ollut kun tyttöä odotin :p Välillä vähän oli huono olo mutta muuten olo oli "normaalimpi" jos se vaikka poikaa sitten ennustaisi :D Oon kanssa yrittänyt jalat pitää vielä maassa,jos sitten tuleekin km tai mitään ei masusta löydykkään niin...no onhan se ihan hirveä kolaus silti.. :ashamed:
 
voi eih, kauhea lukea taas huonoja uutisia.. :hug: menetyksen kokeneille.

olikos Jennyli sullakin eka neuvola maanantaina, vai oonko lukenu väärästä kohtaa?
mulla on klo 15.15 ja jännittää jo ku sehän on ihan kohta :heart:

täällä oli puhetta vauvan sukupuolesta. itse en ole vielä kerinnyt moisen kysymistä ajattelemaan, tuskailen enemmän onko edes asukasta, välillä on semmoinen olo ettei olisikaan raskaana ja tulee turhaa hermoiltua. esikoisen rakenneultrassa kysyimme sukupuolta, mutta tulokas oli huonossa asennossa. itselläni oli aivan tyttömäinen olo kunnes leikkaussalissa lääkäri onnitteli pienestä pojasta.. olin niin lääkepökkyrässä että luulin asian olevan vitsi. :LOL:
nyt kuitenkin on taas tyttömäinen olo, esikoista odottaessa ei ollut pahoinvointia ja nyt olen joutunut treffaileen pöntön kanssa kahdesti. ehkä kuitenkin mukavampi, jos asia pysyy salaisuutena loppuun asti, olen niin kova suunnittelemaan ja saatan jopa pettyä, jos olen asennoitunut ultrauksen sukupuolesta.. vaikka olen tottakai onnellinen kummasta vain, kunhan olisi terve :heart: aika näyttää.

heituska 9+3
 
Iltaa!

Myräkkätoivotaan että myöhemmin masusta asukki löytyisi.Onhan noita erehdyksiä ennenkin sattunut...

dostojevski tervetuloa :wave:

Liinapitänee myöntää että tyttöä täällä toivotaan kun on ennestään jo 3 poikaa.Aijotaan myös kysyä.

Heinisihanaa!Voi kumpa kans pääsis..Olen ollut Thaimaassa 3kertaa.Ja takas aijon mennä pian.Halpaa on mutta kyllä siellä rahaa saa menemään

;) Ja pien vinkki et aikas kivoja vauvan vaatteita löytyy...

Täällä lapset sairastellut ja kauhulla odotan koska saan tartunnan.Sit kun en tiedä miten pystyn nukkumaan flunssassa ilman nenäsuihkeita ym..
Oireet on vähentyny aika paljon ja ajatukset taas lähteny laukkaamaan ettei kaikki ole hyvin.Onneks ens pe on np ultra.

rv10+4
 
Jennyli: Laitoin sulle yv:nä sen salasanan. Tuli sitten ilmeisesti 4 kertaa se viesti?! :ashamed: Pieni jumitus oli tässä koneella meneillään ja klikkasin muutamaan otteeseen, lähetettyjen perusteella se sitten lähetti sen peräti 4 kertaa, joten että tiiät sitten varmasti mikä salasana on :D
Jos joku vielä haluaa kerhon salasanaa niin minulta saa. Laita yviesti, niin näen varmasti sen kuka haluaa sen =)

Nyt ei jaksa enempää kirjoitella...olo on ollut kumman hyvä, mutta väsymys on kamala :ashamed:
 
Kiitos chira viesteistä ;) :LOL: Minä kun oon tällänen blondi niin eiköhän nyt onnista kun on varaviestejä mistä tarkistaa :LOL:
Täytyypi laittaa hakemusta tulemaan =)

Heituska juup, huomena olisi eka neuvola minullakin :wave: Oikeestaan tosi kiva jo näillä viikoilla mennäkin! Odotan kovasti josko kuunneltais jo sydänääniä ja tietysti jänskättää kuuluuko ne vai ei. Edellisessä raskaudessa kuului jo näillä viikoilla!
Samalla varaillaan nt-ultraan aikaa joka viikkojen puolesta pitäis olla sitten melko pian =)

Mulla oli eilen iltapäivästä lähtien ihme masis-itkuilta :ashamed: Oli vaan sellanen tunne ettei kukaan välitä minusta eikä tästä pinestä...joo hormonit vähän liiottelee :whistle:
Pojilla on kova uhma päällä ja mä oon ihan väsyny sen takia ja isännänkään kans ei oo kauheen hempeetä ollu aikoihin niin siinäpä sitä ollaan :ashamed:
Onneksi olette te ja yksi hyvä ystävä joka tästä raskaudesta tietää ja voi purkaa mieltään :heart: Heti helpottaa oloa!
Kyllä eilen mietin että olisi mukavaa kertoa jo muillekin ystäville mutta kyllä mä odotan sinne nt-ultraan asti.

(.) Nyt on tullu kyllä rinnat aroiksi,aiai!! Ja niitä kutittaa hirmusti :whistle:
Muuten vanhat kuviot...huippaus,väsy ja ällötys, tosin lieventyny on jo huomattavasti!

Ainiin, joku kyseli vaunuista?! Mulla olis edessä vaunujen hankinta mutta vielä en oo asiaa miettiny sen tarkemmin. Hyviä vinkkejä ja linkkejä vois kyllä laittaa tänne jos joku on todennut jonkun mallin tosi hyväksi!!


 
Heidi tai joku muu Määki voisin ottaa salasanan sinne kerhon puolelle :p

Liina Me myös halutaan tietää sukupuoli. Poikia on suvussa enemmänku laki sallii niin minä ainakin uskon poikaan ja miekkonen tyttöön :LOL:

Jennyli Vaikka ei tyttöä tuliskaan, niin kyllä ne pojat tuo sulle sitten tytöt kotiin :D Ehkä se sitten taosttaa vähän tilannetta ;)

Heinämassu Mää taas palasin thaimaasta viikko sitten B) Lämmintä piisas sen 40 astetta, 11 päivänä sato vettä, onnek yleensä vaan iltapäivällä tai illalla. Siellä sadekausi jo alkanu vaikka ei vielä ois pitäny. Mihin päin ootte menossa? Mää sain sieltä jostain ruuasta pöpön ja olin vatsataudissa päivän eli kannattaa katsoa tarkkaan mitä suuhun pistää :) Meillä meni ravintolaan yleensä se 6? per ateria, syötiin yleensä jossain ruotsalaisten pitämässä ravintolassa, ku oli vähän parempi tasosia. Kannattaa sitten tinkiä vaatteista ja tavaroista se 60% hinnasta pois. Markkinoilla kaikista edullisimmat tavarat/vaatteet, niistä voi saada puolet halvemmalla mitä esim. "kaupungin" kojuista. Ootteko muuten aikasemmin käyny? :D

Dostojevski Tervetuloa odottajiin :)

Valkolilja Täällä kans yks pessimisti. Miekkonen ei millään ymmärrä kuin pessimisti sitä ihminen voi olla. Mut oon sitä mieltä, että pessimisti ei pety niin pahasti.. :whistle:

Chira Laitan sulle yv:tä, kun myös salasanaa kaipailen :)

Linkkejä olis kiva saada kaikista vauvantarvikkeista yms. :) Onko kukaan ajatellut hankkivansa kantoliinaa? Kokemuksia? Itseäni kovasti kiehtoisi sellainen, aika hintavia vain tuntuvat olevan..
 
Voi kauhistus, mikä painajainen hiipi uniin viime yönä. :eek: Olin ystävien kanssa New Yorkissa (?!) reissussa ja siellä sitten vessassa tuli ulos ensin toinen ja hetken kuluttua toinen pikkuinen. Itkin niin kovasti siinä unessa, että heräsin siihen. Oli aivan kaamea olo enkä ole varmaan koskaan ollut niin huojentunut herätessäni, että kaikki olikin unta. Huh, vieläkin puistattaa... :/

Täytyisi alkaa valmistautumaan meidän pienen kummipoikamme kastejuhlaan. Onneksi löysin kaapin kätköistä telttamekon, joka mahtuu päälle. Isäntäkin on varmaan ruvennut syömään mun lailla kolmen edestä, kun ei sillekään mene puvun housut päälle vaan joutuu farkuissa lähtemään. Ollaan sitten todella tyylikkäinä molemmat. :D

Jennyli, mulla on puolestaan toi rintojen arkuus laantunut. Tai sitten siihen alkaa tottua. Mutta kokoa on tullut ihan kivasti, en valita. ;)

Alisa84, mun ystäväni vannoo tuon kantoliinan nimeen. On kuulemma niin älyttömän kätevä, jos tarvitsee jotain saada vähän tehtyäkin. Hänellä ainakin vanhempi kun viihtyi hirvittävän hyvin liinassa. Olen ajatellut itse kokeilla, täytynee selvittää löytyykö noitakin tuplamalleja. ;)
 
Alisa84: Ei olla ennen käyty, joten todella innolla odotan pääsyä :D Mennään ensin Bangkokiin 4 päiväksi ja sitten Hua Hiniin 7 päiväks. Oon kuullu ja lukenu että tingittyä saa hyvin..Ja siitäkin että kannattaa katsoo missä syö ja mitä pistää suuhunsa :) Mutta kiitos vinkeistä kuitenkin :D Matkusteltu ollaan kyllä kumpikin kohtuullisen paljon muualla päin maailmaa, tulee nyt sitten toi Thaimaa tarkistettua :whistle:

Viime yön nukuin hyvin, nousin kerran vessaan mutta nukahdin kyllä heti ja nukuin aika myöhään aamulla. (ja arvatkaa aloinko heti panikoimaan ettei kaikki oo kunnossa :ashamed: ) Kovasti väsyttää ja nälättää, eli täytyy mennä tästä syömään jotain.

Heinis ja kirppu 9+2
 
Heinämassu82 Koska ootte lähdössä reissuun? Mekin innostuttiin miehen kanssa varaamaan Lontoon matka heinäkuulle. Pääsee sit meijän 1,5 v. esikoinenkin ekalle ulkomaanreissulle. Jos jollain on vinkkejä mitä lapsen kanssa voi tehdä Lontoon/Englannin suunnalla niin ehdotuksia vastaanotetaan. Ollaan kyllä käyty ko paikassa ennenkin eli noi perusnähtävyydet tiedetään kyllä. Nyt tarkotuksena on mennä enemmän ton pikkukaverin ehdoilla.

Täällä näyttäs olevan paljon poikien äitejä. Saa nähdä tuleeko nyt sit iso kasa tyttöjä. Toivotaan niin ;)

Liina 10+5
 
Liina-: ollaan tossa 2.5 lähdössä..Ja tämä on siis meidän häämatka :D

Huoh..meillä ollut tässä anopista johtuvaa kinaa ja kränää, oon saanu itkettyy taas kerran..Hormonit vielä herkistää ja muuta..Uusperheen äitinä ei oo aina helppoa olla, varsinkin kun anoppi on omistushaluinen "oikeasta" lapsenlapsestaan.. Kaiken maailman vääntöä ollut tässä. Tilanne meni jo siihen pisteeseen että huusin miehelle siitä että jos anoppi haluaa sitten tulevaa lapsenlastaan nähdä, niin kannattaa miettiä mitä suustaan päästelee ja miten käyttäytyy mua kohtaan :snotty:

Vaikee löytää oma paikkansa perheessä, jos mulla on vain pelkkää hoitovastuuta ym, mutta sitten ei sananvaltaa toisen lapsen suhteen ollenkaan.

Anteeksi vuodatus, harmittaa vaan todella paljon :ashamed:
 
Kiitos kaikille pahoitteluista :) Olette niin ihania :) Toivotaan että vauva tosiaan hedelmöittynyt odotettua myöhemmin.. Mutta sitten varmaan siirryn toiseen pinoon.. Tästä pinosta kuitenkin yritän poistua; en kyllä haluais millään!! |O
 
heippa kaikille!

Nyt en oo kyllä yhtään kärryillä teidän jutuista, kun on muutama päivä jääny väliin, etten ole lukenut! Mutta koitan kohta sada vähän paremmin lueskeltua..

Sukupuolta luultavasti kysytään. Ei oo kyllä erityisiä toiveita kumpi olis. meillä on ennestään poika sekä tyttö. Mut olishan se toisaalta ihan kiva tietää..

).( ei mitään erityistä. Tuntuu että on nyt jotenkin niin seesteistä aikaa, et mitään ei oikein tapahdu. Ällötys on nyt kai alkanu vähän helpottaan. Kahviakin oon jopa jo taas pystynyt juomaan. Enää 3 päivää ja sit olis 12 viikkoa täynnä! saa sit pikkuhiljaa jo lopettaa tän kauheen ressaamisen :whistle: Malttamattomana odottelen myös torstain uusinta ultraa. Mähän kävin sillon toissaviikolla, mut sillon ei pystyttykään tutkimaan kunnolla. Raskaus ei siis ollutkaan ihan niin pitkällä, kuin menkoista laskettuna.

Mä voisin myös ottaa sen salasanan!

Sonja ja kirppu 11+4
 

Yhteistyössä