Pitkästä aikaa täällä, kiirettä on ollut sekä kotona että töissä enkä iltaisin ole jaksanut konetta avata.
Täällä oli monella ollut vuotoja, toivottavasti kenellekään ei ole mitään sattunut. Itsellänikin tuli pientä vuotoa viime viikolla, kun innostuin esikoisen jumpan jälkeen auttamaan vähän liian painavien tavaroiden kantamisessa (jumppapatjojen, penkkien yms.). Onneksi sain neuvolaan ajan samalle viikolle ja sain siellä kuulla ensimmäistä kertaa pienen sydänäänet
Hankinnoista oli ollut myös puhetta. Meillä on aika hyvin kuopuksen jäljiltä melkein kaikki isommat tallessa, vaatteita varmasti tarvitaan jonkin verran, ne kävin aikoinaan läpi ja karsin kuluneet/ei kivat pois. Vaunuina meillä on Gesslein F6 ja ne toimivat varmasti vielä kolmannella pesun jälkeen. Tavaratila noissa on surkea, muuten olen kyllä tykännyt. Kantoreppu on oikeastaan ainoa isompi juttu, jonka ostamista olen miettinyt. Meillä oli aikaisemmin Manduca, mutta en jotenkin kokenut sitä itselleni sopivaksi. Tula kiinnostaisi, mutta sillä taasen on tuota hintaa
Suosituksia saa antaa!
Mulla on myös vakituinen
työ, aloitin marraskuussa 2011. Meillä on tulossa isoja muutoksia, joten en tiedä pääsenkö samoihin tehtäviin hoitovapaan jälkeen, mutta murehdin sitä sitten joskus. Toivoisin pystyväni olemaan kotona 2018 alkuun.
Niin ja meillä oli tänään ultra! Voi, kun tätä päivää olikin odotettu! Ja siellähän se pikkuinen polskutteli
Vähän jouduttiin herättelemään, että saatiin kaikki mitattua, mutta lopulta innostui tekemään jos jonkinlaisia voltteja 
Niskaturvotusta oli 1,27 ja riskiluku 1:2600, eli hyvissä lukemissa ollaan. Pieni vastasi mittojen mukaan kolmea päivää isompaa, mutta eivät lähteneet laskettua aikaa muuttamaan. Saatiin katsoa myös 4-D-kuvaa, kun kätilö vaihtoi yhtäkkiä anturia. En aikaisemmin ole 4-D-kuvaa nähnyt, joten olihan se aika ihmeellistä
Maicylle voisin laittaa nyt viestiä facesta
Madaam ja Nyytti 12+2