Huomenna ultra ja jännittääää
Nyt ollu paljon huonoja uutisia , ja noita vuotoja. Toivottavasti kenenkään ei tarvi enää poistua
Nyt ollu paljon huonoja uutisia , ja noita vuotoja. Toivottavasti kenenkään ei tarvi enää poistua
Hyvä, että on vuoto helpottanu!
Mun on pakko vielä vähän taivastella tuota eilistä neuvolakäyntiä tai oikeesti sitä sydänäänten etsintää: terkka tosiaan ensin palpoimalla etsi mun kohdun kokeillakseen pyöristymistä. Sen jälkeen alko etsimään niitä sydänääniä, mutta ei suinkaan sieltä mistä löysi kohdun vaan ihan ympäri mahaa! 10min etsinnän jälkeen lohdutteli et "näillä viikoilla on ihan normaalia, että on vaikee löytää, kun on vielä niin paljon tilaa liikkua" no on tietenki suhteessa hänen kokoon, mutta se kohtu on sellane parin desin vetonen, ei siellä kyllä kauas pääse näin aikuisen näkökulmasta. Vai se kohtuko pitkin mun mahaa ui? Ei ihme, et on kipuja Viimein kerroin ystävällisesti, että ite oon löytäny ne äänet alempaa ja sieltähän en löyty hetkeks, mut pätkä varmaan käänty just sopivasti et katos taas. Häen ratkaisunsa ei suinkaan ollu jäädä odottamaan, et kääntyy takas VAAN "mihinköhän se nyt luikahti" ja jatkaa etsimistä ympäri mahaa!
Olin niin ällistyny tästä, että toivottavasti en pyöräyttäny silmiä. Haloo, eihän se nyt oikeesti siellä mahassa pääse liikkumaan sen kohdun alueella eli hyvin pienessä tilassa, vaikka se sikiön 10cm pituselle vartalolle onki paljon tilaa. Ihan samasta kohtaa ne kotidopplerilla ne sydänäänet löytyy joka päivä. Ymmärrän, et joku muu ajattelee, et siellä se mahassa ui, mutta ammattilainen...