Sokerirasituksesta puhtaat paperit! :wave: Tosin nyt mä olen ehtinyt googlailemaan kaikkea muuta. Mulla kun on tuo reumalääkitys ja mulla just nostettiin lääkitystä. Oon sitten miettinyt, onko näillä jokin yhteys. Mutta neuvolanlääkäri ottaa nyt siihen sitten kantaa. Voi tosin johtua ihan raskaudestakin. Rasittavaa, kun neuvolassa ei tiedetä näistä asioista yhtään mitään ja reumalla nostetaan kädet ylös, koska heidän mielestään nämä on neuvolan asioita. :stick:
Mikäs olo idadalla on nyt? Ja mites hiirenhäntä?
Kohta onkin juhannus. Me lähdetään kaupungista maalle mun vanhempien pieneen punaiseen tupaan. :heart: Jäädään sitten esikoisen kanssa sinne lomailemaan. Täytyy ottaa varmaan koko vaatekaappi mukaan, kun nämä säät näin vaihtelee.
Mäkin odottelen jo malttamattomana rakenneultraa. Annoin miehen päätettäväksi se, otetaanko sukupuolesta selvää. Jännä nähdä, kumpaanko suuntaan tuo ukkosein kallistuu. Itselle voimistunut tyttöolo.
Karole 16+5
Mikäs olo idadalla on nyt? Ja mites hiirenhäntä?
Kohta onkin juhannus. Me lähdetään kaupungista maalle mun vanhempien pieneen punaiseen tupaan. :heart: Jäädään sitten esikoisen kanssa sinne lomailemaan. Täytyy ottaa varmaan koko vaatekaappi mukaan, kun nämä säät näin vaihtelee.
Mäkin odottelen jo malttamattomana rakenneultraa. Annoin miehen päätettäväksi se, otetaanko sukupuolesta selvää. Jännä nähdä, kumpaanko suuntaan tuo ukkosein kallistuu. Itselle voimistunut tyttöolo.
Karole 16+5
Viimeksi muokattu: