Jes,, piti painaa "tummenna" ni painoinkin "lähetä" =D
Mun listassa on myös kohta "varaa itsellesi kasvohoito", "!hanki sairaalasta kotiintulovaatteet" ja "katso päivällä leffa" Eli oon listannu myös sellasia omia hemmotteluja mitkä oonki jättäny listalla nyt ihan viimeiseksi!:heart:
Tänään silitin kauheen kasan lakana/pyyhe/harsopyykkiä. Pesin jääkaapin ja järjestin molemmat pakkaset. Meillä on teatterihuoneessa sellaset vmäiset isot lepotuolit joiden kankaita ei saa irti.. joten niiden käsinpesu vei myös kivasti aikaa. Sit viel käsittelin olkkarin mustat nahkasohvat ja siivosin keittiöstä yhden "romukaapin" Eli, oon laittanu listaan kaikkea sellasta hommaa, mitä en taatusti tuu tekemään seuraavaan puoleenvuoteen (vaan haluan et ne on nyt tehtynä)
Mun lista alkaa siis kans olemaan tehnynä. Enää ku sais valokuvat teetettyä ja ne kansioihin, siinä isoin ja myöskin vmäisin homma!
Mirtsu; Mimmoset sykkeet vauvalla on ollu normaalisti? Mähän kävin kaks kertaa äippäpolilla vauvan korkeiden sykkeiden takia vkolla 35 ja 36. Eli normaalisti syke 150 ja nyt huiteli 170-200. Vauva ultrattiin kahteen eri otteeseen hyvin tarkasti eikä mitään selitystä kohonneelle sykkeelle löytynyt, muutako että Mulla oli flunssa ja myös oma syke normaalia korkeempi! No edellisessä neuvolassa sykkeet oli tasoittuneet, mut eilen lääkäris taas 170.
Lääkäri vaan totes, et vauva on vaan sen luontonen et nostaa sykkeen helposti! Tiiä sitte mimmonen tyyppi sieltä on tulos
Mut jos siis sun vatsakivut jatkuu ja yhtään on huoli vauvasta ni Äitiyspolille voi mennä aina !
Esikoisesta hyppäsin äippäpolilla 3 kertaa viimeisen 2vkon aikana ku vauva ei tuntunu liikkuvan enää yhtää .. Sillo sanottiin että ykskää kerta ei oo turha !!
Meidän iCandy Pear vaunut on vihdoin tulleet !! Meen huomenna ne hakemaan :heart:
Eikait täsä, nukkumaan sitä saa pian lähteä !!
Moon ja pikkunen 37+0