juu todella täälä vähä hiljasta..
käyn kyl ite usein lukee, varsinki nyt on ollu melkein jännittäviä hetkiä kun muutamilla tuntuu olevan että voi lähtö synnärille olla lähellä..
itelle ei oikee mitää uutta niin ei oo tullu kirjoteltuu.
huonomuistisuudesta oli tossa jo aikasemmin puhetta, ja voin kyl liittyy dementikoiden joukkoon tai siis liityin kerhoon jo heti raskauden alkuvaiheessa. saatan esim kysyä mieheltä jotain, se vastaa, sit joskus puolen tunnin päästä mä en joko muista et oon kysyny tai sit muistan ett oon kysyny mut ei mitään käsitystä mitä se vastas.. muutenki välil tosi hajamielinen olo..
osaako joku kertoo voiko tällaset olla
supistuksii ? eli siis eilen illalla tuli silleen sykäyksittäin, muutaman tunnin aikana, semmoisia hieman vihlovia pistäviä kipuja alamahalla, en osaa sanoa kestoa, aika lyhytkestoisia, ehkä 1-2 sekuntia kerrallaan ja niitä tuli jonkin verran silleen aaltomaisesti, ehkäpä parin tunnin ajan.. ei ne mitään mahdottomia olleet mutt semmosia vähän "lamauttavia" kuitenki että ei pystyny muuta tekee ja piti yrittää hengitellä rauhas.. mietin vaa ett oisko noi voinnu olla suppareita (vihdoinki..) ??? vaikee kyll vähän toi kuvaileminen.
lisäksi vauva piti samaan aikaan koko ajan aivan mahdotonta jumppaa ja tako mun oikeita kylkiluita ja tuntu että kohta tulee kyllä kyljestä läpi.. ihan mahdottoman voimakkailta potkut ja muu möyrintä kyl jo tuntuu..
meillä huomen neukka, saa nähdä mitä se sf-mitta taas on ku viimeks oli tosiaan 33, kun päiviä tais olla 32+5..
vaimo85 kiva että oli hyvä käynti pelkopolilla ja sait positiivisia uutisia
Tasse kovasti tsemppiksiä! toivottavasti ei iskis kuitenkaa se raskausmyrkytys, ainakaan kovalla voimalla. hyvä sen puoleen että kontrolleja tiheästi.
Katja-75 mä kans oon tehny listan, tykkään muutenki aina tehdä kaikenlaisia listoja..
tosin tuossa nyt ei oo kun 5 asiaa mm. just se sairaalakassi..en pidä viel kiirettä sen suhteen ku la.han kuitenki reilu 5 viikkoo viel.. ja yks sieltä listalta jo pitiki vetää yli, meinaan oli tarkotus pakkaseen tehdä jotain ruokia esim. lasagnea valmiiks että sitte ku kotiudutaa nii kummankaa ei tarttis kokkailuun pistää aikaa vaan voitas keskittyä rauhas vauvaa ja ottaa vaa pakkassesta ruokii sulaan..niin ei sinne pakastimeen kyllä nyt mahdukaan mitään johtuen tuon miehen metsästysharrastuksesta, meinaan pakkasessa on nyt puolikas peura (filettä, palvia, makkaraa yms..)
))
juu..jospas sitä lähtis koiruuksien kans lenkille ja sit helsinkiä kohti luennolle..
mukavaa päivänjatkoa kaikille
Josefiina & tyttönen 34+4