Rakenneultrassa käyty ja niinhän siinä kävi, kuten epäilin, että toinen poitsu olisi tulossa, aika selvästi jalkovälissä oli ulkonema, mulla on siitä vielä kuvakin
No eipähän tartte sitten mitään sen kummempia hankkia, kun esikoiselta sitten perii ison osan. Tosin osan vauvavaatteista olen myynnyt kirppiksellä, että jotain pitää hankkia, mutta ei mitään isompia kuitenkaan.
Kaikki oli hyvin ja kaikki näkyikin todella selvästi ja hyvin, toinen vaan tykkäsi kovasti melskata tutkimuksen aikana, ettei tahtonut perässä pysyä ja kuviakin sain vaikka kuinka monta mukaan. Esikoisesta taisin saada kokonaiset 3 kuvaa ja nekin aika huonolaatuisia, mutta nyt on jotain 6-7 kuvaa, joista suurin osa niitä 4d-kuvia.
Mulla on nyt menossa rv20+5 ja sf-mitta on nyt 17 elikkä aika keskikäyrällä mennään, hitusen taisi olla alapuolella. Rakenneultran mukaan la vahvistui siihen mikä se olikin elikkä 11.11. vastas just tota päivää.
Mulla ei ole mistään liitoskivuista vielä tietoakaan ja saa nähdä tuleeko niitä nyt, esikoisesta niitä ei tullut missään vaiheessa.
Seuraavan kerran polille pitäisi mennä sitten kun tehdään se synnytystapa-arvio, se kun mulle tehdään sektion vuoksi automaattisesti.
shihtzu + poikamönniäinen 20+6