**Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

Me laitettiin kanssa lapsivakuutushakemus menemään tänään :) Pyydettiin ensin tarjousta vakuutusyhtiöltämme Pohjolalta ja kun kuulosti ihan kohtuulliselta, niin sitä sitten haettiin. Hinta ekalta vuodelta on about 340 e (josta 270 e on varausmaksua ja vähennetään ekan vuoden hinnasta). Keskittäminen kannattaa, kun muutoin hinta olisi ollut jotain 570 egee ekalta vuodelta :p

Huomenna sitten sinne mökille käy meidän matka :heart:

vaimo ja vaavi 18+1
 
Moikka taas!

Me ei nyt vielä olla sitä vakuutusta mietitty...en ole varma otetaanko vai ei.

Mutta huomenna se kauan odotettu ultra heti aamusta....jotenki kivaa, mut samalla vähän pelottavaa :eek: =)

Meillä sitä seksiä on muutaman kerran viikossa, mut joskus on poikkeuksia. Esim. alkuraskaudessa meinasin aina nukahtaa harjoittelun jälkeen pystyyn. Mut nyt on taas perusmeininki.
Nyt olemaan!

Riikka & öttis 20+6 :heart:
 
M83
Moikka!

Täällä Äiti ja vauveli jonka la on 15.11. TAYSissa tarkoitus synnyttää ja Tampereella asustellaan. Kokeillaan muistanko kirjoitella tänne...:) Teillä on hyvin kyllä tekstiä kuukaudessa tullut!

Toinen lapsi syntymässä ja ensimmäinen on 11 kk nyt. Eli rohkeasti vaan Tampereen mammat ottamaan yhteyttäkin, tai onko teillä jotain kokoontumista ollut suunnitteilla tällä seudulla?

-M83
 
Lapsivakuutuksesta me otettiin Tapiolasta se, kun meillä on autot - koti - yrityksen vakuutukset siellä. Varausmaksu 80?, ja 0-2 ikävuoteen se oli jotain 290? / vuosi :)

Neuvolatädille meno on ensi maanantaina, oma hoitaja on lomilla niin pääsen jollekin harjoittelijasijaiselle.. saas nähdä mimmonen reissu on edessä :D
Hemoglobiinin mittausta odotan nyt, kun se on viimeeksi mitattu maaliskuussa, lisäksi veikkaan että puhuvat nyt sokerirasituksesta jos meinaavat sen tehdä :)
Mahasta pitää ottaa kuva teille tässä viikolla, kun se on jotenkin hurjan paljon kasvanut viikon-kahden sisään :D
Kauheeta ajatella, kun tasan neljän kuukauden päästä olisi laskettuaika :heart:

Tanya & herra hukkapätkä 22+4
 
piprane ema ja kaikki muut, ultrassa kaikki hyvin :D Siellä se istuskeli, toivottavasti kääntyy oikein päin niin kauan kun tilaa vielä on. Yks juttu kyllä jäi vähän vaivaamaan. istukka oli taka- ja etuseinämässä, enemmän kuitenkin taka. Lääkäri oli sitä mieltä että on olemassa riski että kun kohtu kasvaa niin istukka saattaa kasvaa enenmmän eteen jolloin alatiesynnytys ei olisi mahdollista :'(
Ja minä kun olin suunnitellut että tästä tulis samanlainen kuin kakkosen nopsasta synnytyksestä ilokaasun voimin ja seuraavana päivänä kotiin. Sectio ei oo ollut ikinä mielessä, toivottavasti siihen ei jouduta. Mutta varmaahan se ei todellakaan ole, sellainen riski nyt vaan sitten on.
Sukupuolesta ei saanut selvää, istui tosiaan jalat ristissä ja napanuora jalkojen välissä |O Ja eka kerta kun haluaisin tietää sukupuolen etukäteen niin sitä ei näy. Nooh, sen näkee sit loppuvuodesta.

Gitta 20+2

Niin ja aamulla neuvolassa mittas sf-mitan joka oli 14 :LOL:
 
Mulla selkää juilii ja säteilee sitten jalkaan joka on sen johdosta turtana ja tikkuilee.. varsinkin istuessa menee tikkuilevaksi ja polttelevaksi, seisaalteen tuntuu kipua. Ei kivaa ja mitähän lie.. Liekkö joku hermo puristuksissa?!
Seksistä Välillä haluttaa ja välillä ei.. vähemmäksi on kyllä jäänyt, kun iltaisin tahtoo kova väsykki olla.. Esikoisen aikaan oli kyllä hirveät halut kokoajan..

Ja uusille tervetuloa! :flower:

Mulla vielä 2.5vk rakenneultraan. Toivottavasti siellä saa sukupuolen selville. Kyllähän meillä neuvolassa vielä ultrataan, mutta on niin huono laite, että tuskinpa kovin selkoa saa..

puhnalle 18+5
 
Iltoja!

Onnea taas ihanista ultrauutisista! Ja onnittelut pimpulalle ja Lumi-Marjalle hienoista kontrolliuutisista!

Mimskeli ja M83 tervetuloa!

Me haetaan vakuutusta vasta kun laitokselta tullaan, aikasemmin me ei sitä saada. Taisin jo aiemmin kertoa ettei mulle sitä myönnetä koska meidän keskimmäinen on keskonen raskausmyrkytyksen takia eli riski on kuulemma liian suuri :|

Itsekkin olin eilen "kontrollissa" tai pikemminkin vain äitiysneuvolan lekurin tarkastuksessa. Paikat on kuulemma hänen mielestään kiinni, sormelle ulkosuu auki, sairaslomalle ois passittanu jos en ois jo kotona (vaikkakin kotona töitä tekevänä) sen verran kovasti siinäki supisteli, kaikki ylimääräiset hommat pois ja muutenki höllätä. Piti sille vaan vakuuttaa että työt helpottuu tästä ja mulla on kotona 15 ja 10 v pojat "auttamassa". En nyt oikeesti tässä vaiheessa vielä halua mihkään osastolle pakkomakaamaan. Luulis että sen verran voisin kotona levähtää äkkiä osastolla oleminen menee stressin puolelle... :ashamed:
Pissanäyte pitää käydä antamassa ku muistas, katotaan kuulemma ettei oo tulehduksen päälle tekassut ja sen takia noita suppareita tulis...

Seksistä: Meillä on lupa sitä harrastaa silloin ku en vuoda. Rakas haluaa mua edelleen ihan yhtä paljon ku ennenki (17v) joten peitot heiluu aina ku voidaan :LOL:

hirveästi himottaa mennä alennusmyyntejä nypläämään mutta pakko ois vielä malttaa oottaa rak.ultraan asti josko siellä näkyis sitte kumpi tuolla köllii :wave: kovasti on kyllä liikkuvaa sorttia..

 
Gitta85, voi ei! Meillä meni ihan samalla lailla eli nyt kun oikeasti oltaisiin haluttu tietää kumpi tulee niin kaveri piilotteli kyllä kaikin mahdollisin keinoin haaroväliään. Ultrauksen lopuksi teki sitten sen virheen että teki kuperkeikan raivotajonnasta pyllylleen, siinä vauhtia ponnistaessa saatiin sitten haaroväli vähän näkyviin ;) . En kuitenkaan uskalla veikkaukseen luottaa koska oli niin pikainen katselmus...Jos nyt jonkun tietynvärisen nutun kuitenkin ostaisi, saahan ne myytyä pois jos tuleekin eri sukupuolta mitä veikattiin.

Me otettiin Ifistä syntymättömän lapsen vakuutus, maksoi 121, jotain euroa eli ei paha. Sen verran ollaan edellisestä kerrasta viisastuttu että todellakin tuo otettiin, esikoisen kohdalla olisi jo pelkkä tehoaika maksanut itsensä takaisin. Tai siis vakuutuksen, hitto että on pää taas pehmeenä kun ei osaa asioita ilmaista oikein. Niin ja ainakin Ifin lapsivakuutus korvaa erityismaidot, tai korvasi vajaa 2v sitten, nykyisestä en itse asiassa edes tiedä kun en tarkistanut asiaa.

Mites muilla jotka olleet jo aiemmin askaana, onko masu kasvanut nopeammin? Mulla on ihan järkyttävän iso...Eilen, rv 21+6, oli sf jo 23 ja sen kyllä näkee. Esikoisesta ei koko raskaus näkynyt ennenkuin reilusti kolmosella alkavilla viikoilla, nyt alkoi näkymään joskus v 8 :eek: .

Tää lähtis huomenna shoppailemaan eli tuhlaamaan miehen kesälomarahat :LOL: . No ei vaan, jos löytäisi alennusmyynneistä pientä vauvanvaatetta. Yritän aloittaa tarpeeksi ajoissa jottei sitten viimetingassa tarvi laittaa kaikkia rahoja vauvantarvikkeisiin. Paljonhan me ei tarvita koska esikoisen vauva-ajoilta on kaikki tallessa, lähinnä nyt tuota pientä vaatetta kun tuli aikoinaan myytyä pois.
 
Vakuutuksista Tapiolalta meinataan kans otaa, pitänee muistaa sinne olla yhteydessä piakkoin. Aiemmin sieltä kanssa kyselin noita hintoja kun muita vakuutuksia tehtiin. Olin silloin jotain viikolla 14 ja kysyin virkailijalta että milloin se "pitää" ottaa? Tämän virkailijan ehdotus oli että heti silloin... Totesin sille että ei se nyt vielä ihan taida olla pakollista, kun ei tämä toukka vielä elossa pysyisi vaikka vakuutus maksaisi minkälaisen "tehohoidon"... Että tuossa viikon 25 paikkeilla ajattelin käydä asian sitten hoitamassa. Pitäis vain muistaa :eek:

Seksistä Esikoiselta mies ei halunnut enää ollenkaan kun maha vähän kasvoi. Pelkäsi että satuttaa joetnki lasta. Nyt ei kyllä moisia pelkoja tunnu olevan :LOL: Ei varmaan laittaisi pahakseen vaikka olisin helmat hampaissa päivät pääksystään B) Itselläkin tuo väsymys vain on vähän haluja hidastellut, kuten joku muukin totesi. Nukkuminen vain on niiiiiiin ihanaa! Mutta jos uni ei ole yllättänyt, niin onhan tuota tullut min. kerta viikoon tullut harjoiteltua :p

Onnea hyvistä ultra ja neuvola kuulumisista! Toivottavasti tulevat helteet eivät meitä odottajia turvottaisi ihan palloiksi :D
 
m83: tervetuloo mukaan :)

vakuutus: en tiedä vielä otanko, meidän pitäis vaihtaa vakuutusyhtiötä jossain välis niin sit vois tiedustella samalla tota lapsivakuutusta. muutenkin tarvis noille kahdelle lapselle ottaa jokin tapaturmavakuutus. pitää miettiä ja jutella miehen kans asiasta. olishan nuo vakuutukset hyvä olla olemassa kun ei koskaan tiedä mitä tapahtuu tulevaisuudessa..

sf-mitasta ei tietoa kun ei olla mitattu mutta kun tää on jo neljäs raskaus niin onhan tuo masu paljon isompi kuin aiemmissa raskauksissa selvästi ja näkyy jo kyllä ulkopuolisillekin jos vain osaavat katsoa masunseutua. aiemmissa raskauksissa sf-mitta on aina mennyt siellä alakäyrillä ja välillä jopa sen alapuolellakin joten kaipa se menee nytkin samalla kaavalla

käväsin esikoisen 5v kans aamulla lääkäris päänsärkyjen takia ja migreeniltä se vähän kuulosti joten ootellaan aikaa sinne lastenlääkärille..joten ollaan tää päivä pojan kans kahden kotosalla, pienempi on vikaa päivää hoidos ja mies vikaa päivää töissä ja sit alkaa kesälomailu kaikilla B)

pitäs alkaa katselemaan vauvanvaatteita kun tosiaan oon kaikki pienet vaatteet ehtinyt viemään jo kierrätykseen. parempi pikku hiljaa niitä ostella kuin kaikki sit kerralla loppuvuodesta. nyt mietin että kuis luotettava tuo ultran poikalupaus onkaan että uskaltaako sitä oikeesti ostella sinisii vaatteita..aiemmissa on sukupuoliveikkaukset pitänyt kutinsa joten sen puoleen mut josko sitä ottais varman päälle ja kattelis jotain neutraaleja värejä jotka sopis sekä että, keltaista valkoista, vihreetä, beessiä, oranssia..

kurpitsa rv20+4
 
m83 ,tervetuloa mukaan :wave:

vakuutuksesta, meinataan kyllä kans se ottaa. Mietin vain, vaikuttaakohan sen saantiin raskauden aiakiset ongelmat. Tässä jokunen vuosi sitten Pohjolalla se tuntui vaikuttavan, mutta nyt meinattas tota Ifiä, kun siellä on kaikki yhteiset vakuutukset koirasta taloon. Ifillä ei ainakaan hinta päätä huimaa.

Tasan viikon päästä oliski neuvola. Pitää vaan muistaa se pissanäyte viedä labraan sitä ennen. Ne putket sun muut sitä varten annettiin jo viime kerralla, mutta en sitte muistanu ennen terveysaseman kesäsulkua niitä viedä. No, ehtiine veilä alkuviikostakin. Toivon niin hartaasti, että se rouva kovakoura on kesälomalla. En millään viittis pilata tätä hyvää fiilistä sen ärsyttävällä asenteella ja murjomisella. Onneks siellä on ainakin nyt opiskelija kesähommissa, että hänhän sitten voipi kuunnella ääniä :)

Taas on tulossa niin lämmin päivä, että melkin hirvittää. Kahdeksan aikaan oli varjonpuolella jo 23 lämmintä. Taitaa saada tuo vanhin poitsu pestä parit isot matot tänään ja mamma jakelee jälleen fiksusti ohjeita vierestä :D

Aurinkoista kesäpäivää kaikille, Lumi-Marja ja Nuppunen 18+2
 
Kurpitsa;
Meidän poikalupaus kuopuksen kohdalla piti paikkansa, antoi rakenneultrassa oikein kuvankin pelkästä pippelistä johon oli selvyyden vuoksi kirjoittanut koneella; PIPPELI :)

Mun käsityksen mukaan on pojan sukukalleudet helpompi tunnistaa kuin tytön.

Iltapäöivästä neuvola ja se ylimääräinen lääkäri. Mä olen ihan varma, että joku tulehdus on koska alapäätä vihloo :(

Vaatteita alan hamstraamaan ens maanantain ultran jälkeen, samoin turvakaukalon hankin. Muut tilpehöörit hankitaan sitten myöhemmin.

OP ja TiTi-Uuu 20+5
 
Tervetuloa mimskeli ja m83!

Ja onnea hyvistä ultrakuulumisista! Niitä olikin taas moni saanut! :heart:

Mä olin kans neuvolassa. Kaikki oli ok paitsi hemog. on tippunut. Eikun taas rautaa popsiin. Painoakin on alkanut tulla ihan kiitettävällä tahdilla. Ei se kyllä pelkkää vauvan kasvua ole. On tullut herkuteltua vähän liikaa ja liikunta jäänyt säälittävän vähälle. Pitäis varmaan vähän ottaa itseä niskasta kii.

Vauvan vaatteitaki oon jo ostanu. Matkaan tarttui tytön vaatteita, vaikkei se tyttö ihan 100% varmaa olekaan. :LOL:

Taitaa olla hiivatulehdusta täälläkin.. :/

Ihana ilma!!

Bigwish 22+1
 
Tervetuloa uudet! :flower:

Mä olen myös saanut molemmista pojista aikoinaan 4D-ultrassa kunnon kuvat pippeleistä niin ettei ole mitään epäselvyyttä sukupuolesta jäänyt. =) Pojat on varmasti ultrassa helpompi varmuudella tunnistaa kun niillä on ne ulkonevat osat.

Mä aloitan myös vaatteiden ja muiden tarvikkeiden ostelun vasta ensi viikon tiistain jälkeen, jolloin sukupuoli pitäisi olla 100% selvillä. Voihan se olla, että maanantaina Jorvissakin jo selviää, mutten usko siihen.

Vauvavakuutusta me ei oteta, eikä sitä mulle myönnetä kun tuo Bmi ylittää sen sallitun rajan. Otetaan se vasta syntymän jälkeen jos otetaan. Meillä vakuutukset on kaikki Tapiolassa.

Nyt pitäisi mennä kauppoihin uutta uimapukua metsästämään. Vanha ei mahdu enää päälle sattuneesta syystä. ;) Meillä tiedossa viikon Ruotsin reissu, jonne lähdetään 15.7 joten olisi hyvä jos uimapuku siihen mennessä löytyisi. Olisi lomalla kiva itsekin päästä uimaan jos ilmat vain sen sallii. Samalla voin katsoa mitä muuta alennusmyynneiltä löytyy...

Katja-75 ja Elvis rv 20+0 JIPPII vihdoin puolivälissä!!!

 
Ultrassa käyty ja muksutkin oli mukana, saivat ikiomat ultrakuvatki mukaan =)

Ei ollu ulokkeita jalkovälissä eli mun mututuntuma ois sit oikeessa, että tyttö sieltä tulee. Mies oli aivan sekaisin uutisesta ja kaupassaki käveli vaan hymy korvissa koko ajan :D

Anoppi menee suorastaan sekaisin ku sillä ei lähipiirissä ole kuin tuo mun jo 9v tyttö edellisestä liitosta..

Kaikki hyvin ja kohta vuorossa neuvola viel tälle päivälle..

Gitta: kurjaa ettei sukupuolta näkynyt, mutta kyllä se sit marraskuussa viimeistään selviää =)

piprane ema ja Lotta 20+5

kojootti voi ton tyttölupauksen päivittää mulle.
 
moikka! harvemmin tulee nykyään kirjoteltua mutta aina kyllä käyn lukemassa kaiken :) nyt oli pakko tulla zaijuskalle sanomaan et jos aiotte ottaa vakuutuksen ni silloin se kannattaa ehdottomasti mahdollisimman aikaisin!! käsittääkseni vakuutuksen saa otettua rv12 eteenpäin. sen takia mahd aikaisin että jos raskauden edetessä alkaa ilmetä ongelmia (verenpainetta, raskausdiabetes tai muita ongelmia) ei vakuutusta enää välttämättä myönnetä tai siitä saatetaan rajata juttuja pois. ja ainakin tapiolalla taitaa olla et vauvavakuutus pitää hakea väh 3kk ennen laskettua aikaa eli rv 25 alkaa jo liippaamaan aika läheltä.

me ei myöskään saada vakuutusta kun esikoisesta oli raskausmyrkytys. ja silloin vakuutus kyllä maksoi itsensä takaisin vaikka vauva joutui olemaan osastolla ainoastaan 8pvää.

tasse & pingu 20+4
 
Taas tullut hyviä ultrakuulumisia =) Mä olen varmasti viimeinen joka rakenneultran kuulumiset saa kertoa :/ ja näen jo painajaisia,että olen palstan ainut pinossa jolla maha pystyssä sitten loppuvuodesta :kieh: kun tämä tietenkin menee joulukuulle.

Mahaa on täälläkin ja onhan se selväkin kun 4. raskaus menossa.

Huomenna on neuvola. Hemoglobiinista varmaan taas napistaan ja en ole rautatabuja vieläkään muistanut hankkia :ashamed: Noita multitabseja syön ja niissä on kyllä rautaa,mutta ei tarpeeksi. No,mä olen aina ollut tämmönen aneeminen tapaus :whistle:

Ja kaikille kestovaippailusta kiinnostuneille (ja jos tätä joku ulkopuolinenkin lukee ) niin mulla olisi 4kpl (muistaakseni neljä...) uusia,pakkauksessa olevia ä-pakkauksen kestovaippoja :attn: :attn: Jos jotakin kiinnostaa niin laita vaikka yv:tä!

Lämmintä tosiaan riittää,mutta huomenna vissiin sataa...


 
Onnea uusista hyvistä ultrakuulumisista kaikille niitä saaneille! Alkaa näyttää aurinkoiselta elo täällä meidänkin pinossa! :)

Kiitos Muarille kommentistasi, sitä mäkin mietin, ettei kai se mun asiani ole huolehtia lääkäriin pääsystä. Eikä mun sitten tarvinnutkaan! Eilen th soitti neuvolasta ja kertoi jutelleensa tämän äippäpuolen lääkärin kanssa, ja hän ottaa 15.pv pari ylimääräistä äitiä tarkistukseen KESKEN LOMANSA! Ja mä olen siis ainakin yksi näistä. Silloin siis saadaan tarkistus, onko alapää ihan normaali viikkoihin nähden. Jes! Täytyy kyllä nostaa hattua tälle meidän lääkärille, omistautumisesta työlleen ja asiakkailleen.

Vauvavakuutus
otettiin Fenniasta. Mies keskitti meidän kaikki vakuutukset sinne kilpailutettuaan ne kaikilla tarjoajilla. Ja samalla sitten otti vauvavakuutuksenkin sieltä. Esikoiselle meillä ei ollut ja heti syntymän jälkeen sitä olisi tarvinnut. Tosin nyt on vuosi ollut hiljaista, mutta nythän hällä on se normi lapsivakuutus. Mutta hällä oli syntyessään pehmeän suulaen halkio, joten sen vuoksi poliklinikkakäyntejä sun muita tuli vähän turhan paljon tuossa ensimmäisen vuoden aikana.

Vaatteet
hirveesti tekis mieli hamstrata!! Mutta en oo vielä yhtään uskaltanut, koska sukupuoli ei selvinnyt. Ja mulla on niin paljon esikoisen ajalta kauniita ja hyväkuntoisia poikien ja unisex-vaatteita, että pojalle en juurikaan tarvi mitään... ja tytöllekin sopivia siis löytyy niin, että alkuun pääsisi. katsotaan, josko toi oma lääkäri sitä sukupuolta näkis sit parin viikon päästä.

Ja halut ne on hakusessa täälläkin... :/

Mukavaa alkavaa heinäkuuta jokaiseen masuun!

suhveli 21+1
 
Aijuu, ja mahan koosta vielä! rv19+1 neuvolassa sfmitta oli jo 17! Eli heti yläkäyrille! Esikoisesta meni koko ajan keskikäyrällä. Siitä mietin, että ehkä tää tulokas on myös poika, jos mitta povaa pikkasen isompaa vauvaa...? Onko kellään tietoa, että povaako se iso sfmitta isohkoa vauvaa? oon kuullut, että ei, mutta silti sellanen ajatuksen häivähdys tuli mieleen..
 
LilliM, taidan minä olla se, jolla viimeisimpänä rakenneultra. 26.7. vasta. Mut joulukuulle tämäkin varmaan menee. Ellei sitten jostain kummallisesta syystä käynnistellä ennemmin tai leikata. Pidetään me sitten vielä pinoo pystyssä, kun toiset suunnittelee ristiäisia sun muuta :D Huomasin tuos äitipolilla käydessä, että talo oli täynnä uusia lääkäreitä ja kaikki ei edes erikoistuvia. Mulle osu tosin erikoistuva, mutta varsin perinpohjainen ja todella mukava nuori nainen. Oli kyllä mielyttävä kokemus. Miten helläkätinen joku lääkäri voikaan olla... Jutteli masuvauvallekkin, että siirräppä kulta sitä jalkaa vähän toiseen paikkaan, niin täti sais mitattua sun pikkuisen reisiluun....hih... pakosta alko hymyilyttään ja kaikki jännitys ja paniikki kyllä katos sen siliän tien :)

Mahasta no onhan tota. Onneks ei neljännen jälkeen muistaaksemi tässä vaiheessa ainakaan isompi ole. Jos olis, saisin kärrätä tätä jo kottareilla :LOL: Sf mittaa ei ole otettu, ehkä viikon päästä. Mut kyllä se on reippaasti yli 20. Tuntuu, että paisuu joka päivä lisää ja tämä helle ei nyt ainakaan helpota oloo. Tekis mieli vaan rillutella ilman mitään, mutta ei kehtaa ei :D

suhveli, en tiedä muista, mutta mulla on menny sf aina hirmuisesti yli ylimmän käyrän ja isoja on vauvat olleet, vaikka itte olen tällainen pätkä. Eikä kyllä mitään tekemistä ole ollu sillä, kumpi on tullu, aina ollu mahaa vähän liianki kanssa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SaZa84:
Hei oliko meillä joku FB-ryhmä? Minäkin tahtoisin liittyä, mutta mä en muista millä nimellä se löytyy...? :ashamed:
Niin ja tervetuloo mimskeli!:)

SaZa 18+3
Se taisi olla Loka- ja marraskuun vauvat 2010 :) Laita yv:tä Bad Virginille, ja laita hänelle sun fb:n sähkisosoite, niin saat liittymiskutsun :)
 
LilliM ja LumiM täällä kans yksi joka uskoo joulukuulle menevän synnytyksen.. Vaikea uskoa, että tämäkään syntyis omia aikojaan kun ei esikoisellakaan mitään kiirettä ollut.
Ja rakenne ultra mullakin vasta 16.7!

puhnalle18+6
 
Tervehdys kaikille tasapuolisesti!

Mulla jälleen kontrolli ens viikolla, samoin kolmas neuvola käynti tämän odotuksen aikana.
Paino on varmasti tippunut edellisestä kerrasta, ainakin kotipuntarin mukaan jonkun kilon, joten yritän tässä pakko ruokkia itseäni ravitsevalla porkkanalla :LOL:
Aurinko paistaa kovasti täälläkin, onneksi muksut tänään hoidossa niin ei tarvitse pelätä että kärventävät itseään tuolla pihalla. Ite en uskalla sinne edes emnnä kun olen jo niin palanut. B)
Sekstailusta on ollut puhetta täällä... Meillä eletään selibaatissa, ei vaan vois kiinnostaa vähempää..

Sellaista! Ultra ja neukkula kuulumisia sitten ensi viikolla...
 
op: kyllähän tuolla ultrassa näkyi aika isohko ulkoneva ja pussitkin ja kätilö oli kyllä aika varma että poika olis myös senkin nähden että näkyi niin selvästi munuaisaltaatkin, joten kaipa se on uskottava :)

joten uskalsin sit ostaa ekan poikavaatteen alesta, sellaisen 50cm paita/potkari -yhdistelmän, voi että kun se oli ihana =)

en mäkään usko että saan tuota vauvavakuutusta ennen vauvan syntymää koska mulla on ekassa raskaudessa ollut raskausmyrkytys/hepatoosi ja täs viimeisessäkin hepatoosi ja sit kun itellä on apc-resistenssi joten en usko saavani sitä..mut ainahan sitä kannattaa yrittää, eikös?!

 

Yhteistyössä