Onnittelut
Lumi-Marjalle ja
pimpulalla ihanista uutisista täältäkin suunnalta!
Sekstailun suhteen mulla on aika samanlaiset fiilikset kun
LilliM:elläkin, eli ei ihan hirveästi oo haluja. Miehellä taas olisi :/
Raskausarvista: Oon huomannut, että nuo arvet mahalla, jotak esikoista odottaessa tuli on alkaneet "kiipeämään" ylöspäin.. Siis uutta punaista on tullut jatkoksi
Maha onkin suht iso
Mutta onneksi tiedän, että kyse ei ainakaan ole läskin lisääntymisestä, kun edelleen menen siellä lähtöpainoon nähden miinuksella
Mun oik. nivuskivut on jotain ihan hirveätä välillä.. Ja just kun kerkesin kehuskella yhdelle kaverille, että ei oo onneksi issias-kipua ollut vielä, niin kuin esikoisesta oli, niin eikö ne sitten alkanut seuraavana päivänä tuosta keskustelusta :kieh: Tasapuolisuuden vuoksi tuo kipu sijaitsee sentään vastakkaisella puolella pakarassa tuohon nivuskipuun nähden. Eli nyt siis kipuilee vas. pakara ja oikea nivunen/häpyhuuli :/ Täytyy varmaan kysyä seuraavalla kerralla neuvolassa, että olisikohan tuohon alapääkipuun jotain hyötyä tukiliivistä... Koska mähän oon kohta ihan rampa, kun en pysty pitkiä aikoja tässäkään vaiheessa kipujen vuoksi pystyssä olla :| Mitähän sitten kun tuo maha jatkaa kasvamistaan
Keskiviikkona lähdetään sitten mökkireissuun ja tullaan takas viikon päästä maanantaina tai tiistaina, joten mäkin varmaan hetkeksi hiljenen
Mun mies on muuten meteorologi ja kuulemma näyttäisi siltä, että viikonlopusta eteenpäin vois Suomeen tulla oikein kunnon hellejakso
Mut lähempänä tietää varmemmin, mutta "säämallit" kuitenkin näyttää hyviltä
Itse en välitä helteistä, mulle riittää se 20-25 lämpötilat, mutta olishan se kiva, et sen kerran kun mökillä on niin sattuis helteetkin saapumaan
Vaimo ja Vaavi tasan 18 :heart: