Minultakin voima :hug: kaikille joilla on huolia raskauden etenemisen suhteen tai muuten vaan tukala olo.
Itsellä on ainakin tällähetkellä vielä ollut aika oireeton raskaus vaikka neljäs tulossa.Paikkoja ei ole kolottanut vielä yhtään ja kovasti koko ajan yritän luottaa ja nauttia raskaudesta. Tätä raskautta ennen oli kaksi keskenmenoa ja se on kyllä aiheuttanut pelkoa siitä kuin nyt käy.Onneksi kaikki tuntuu olevan hyvin.Ainakin tuolla masussa jokin muksii jo päivittäin :heart:
Ja huomenna meillä on ultra.Mä niin toivon et saadaan tietää kumpaa me odotetaan.
Vielä ei olla ostettu vauvalle itse mitään.Mun rakkaat ystävät kyllä ostivat jo pienen bodin ja töppöset.Kun eilen vietettiin mun polttareita
Alle kaksi viikkoa ja minusta tulee rouva.
Häiden jälkeen mulla on "lupa" vasta hullaantua vauvatarvike ostoksille.Sitä ennen mä en kuulemma saa mennä tuhlailee.Mies kieltää :kieh: ku on nyt muutakin rahan menoo.
Mut ehkä mä maltan vielä hiukan odottaa...tai sitte huomenna vahingossa eksytään vauvan vaate osastolle kun mennään yhdessä kauppaan
Jos jotain ihan pientä ostais ultran kunniaksi.
Sintsu ja vauva nimetön 19+5