MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

Päivitystä:

Tänään aevioitiin, että la ois 25.11, odotellaan siis toista lasta.

tasse oi, ymmärrän niin tuntemuksesi; olen myös kotona esikoisen kanssa ja silti väsyttää eikä saa mitään erikoista aikaseksi.. -onneks selvis, että tää väsymys johtuukin sitten uudesta raskaudesta
:)

olen muuten kanssa pohjoisesta, synnärille kertyy n. 130 kilsaa.

Zhanna 7+6
 
Minnäi:lle tsempitykset ja :hug: Toivotaan että äänet löytyy.

Dobbleria en minäkään hanki. Ei mulla erityistä syytä ole,mutta en koe tarvitsevani sellaista =)

Eipä kummempia tänne,olo ihan ok. Sämpylöitä oon leiponut ja ollut muutenkin ahkera :saint:

LilliM ja toukka 7+4
 
Nyt olis sitten ultrassa käyty!:) Siellä se pikkunen huitoi ja sydän löi. :heart: :heart: Vastasi viikkoja 9+4 eli melkeen niinkun olin ite laskenukkin, eli joudun vielä parin viikon päästä käymään uudestaan, että näkee sen niskaturvotuksen. Ihan kiva toisaalta, että pääsee näkemään pikkusen vielä kun se on vähän kasvanut, mutta jotenkin hankalaa kun pitää olla töistä sit pois ja perua potilaita ja vielä sitten korvata ne tunnit myöhemmin..

Laskettu aika olis nyt sitten näillä näkymin 14.11
. :heart:

Ultraus oli aika nopea. Vähän hämmästyin kun huone oli ihan pimeä.:D Oikeen kunnon tunnelmavalaistus. Epäilen kyllä, että se edellinen ultrassa käynyt oli halunnut valot pois kun se niitä yritti odotushuoneestakin sammutella.:D Lääkäri oli ihan asiallinen. En mä tuota alakautta ultraamista varsinaisesti pelännyt ole, mutta ei se toimenpide kyllä mikään huippukivakaan oo, onneks se huomio kiinnittyy lähinnä siihen monitoriin.:)
 
Minnäi :hug: Jos nyt kuitenkin siellä ultrassa löytyy pikkuinen ihan voimissaan.Toivotaan vielä kuitenkin parasta :hug:

Muakin laiskottaa eikä kotona saa oikeen tehtyy mitään :ashamed: Huono-olo on helpottanut ja minä tietenkin heti huolissaan ku ei ällötä koko ajan.Vaikka saattaa sitten satunnaisesti tulla takas ja ei sekää oo sitte hyvä |O

Mulle on aina np-ultra tehty ala kautta.Aina se jotenki hiukan jännittää.Mä en tykkää ollenkaa et joku vieras sörkkii mua sinne :ashamed: Inhoon muutenki kaikkia alapää tutkimuksia mut pakko niitä vaan on kestää.
Ei se satu tai mitään mut vaan ujostuttaa... :LOL: Mut luulen et mulla on tuota painoa sen verran et on ihan turha tuosta makkaran päältä kuvata.Tarkemmin sen saa kuvaan tuolta sisäkautta.

Minusta olis kyllä kiva se kotidobbleri.Mut mä olen ihan varma et mulle tulis siihen pakkomielle ja olis sitte kuunneltava joka päivä.Ja sitte jos(tai kun ku minä niitä yrittäisin) ei niitä ääniä kuulu niin ravattais yksityisellä ultrassa miloona kertaa.Mä olen aina niin malttamaton kaiken suhteen.
Ja voi olla jos täällä useampana päivänä tästä on puhetta niin mä en enää malta olla sitä ostamatta :LOL:

Sintsu ja unelma 11+1
 
Mäkin oikein odotan, että vauvamasu tulee kunnolla esiin, kun mulla on tuo makkara jo valmiiksi tuossa vattan päällä :D

Koksissa np-ultran ja rakenneultran tekee kätilö,tänään en osannut edes hävetä yhtään vaikka makailin siinä torttu levällään puolisen tuntia :LOL:
Ehkä mä luulen, että sekin kätilö on ehtinyt nähdä jo kaikenmoisia härpäkkeitä :xmas:

BV ja Chilli 11+3
 
Tänään lääkärikäynnin yhteydessä kuunneltiin papa-kokeen ja tutkimuksen jälkeen vielä pienen sydänäänet ja kiihkeesti rummutti .

Huomenna olis sitten ihan se ensimmäinen ultra :heart: voi että jännittää :ashamed: tietää että siellä on kaikki hyvin mutta silti, kaikki tämä odotus ja alkustressi niin varmaan pillahdan itkuun siellä :D

H3idi & TiinaTapani 11+5
 
Isot kiitokset tsempeistä :heart: Ootta kaikki tosi ihania ja todella harmittaa jättää teidän.
Meidän Myry pienoinen ei ollut jaksanutkaa kasvaa :'( Suru on valtava!
Myöhemmin tulen kirjoitteleen lisää, nyt pää lyö tyhjää.

Minnäi ja Myry enkeli
 
Mä kans aloin taas vuotamaan.. Ja nyt tulee oikein kunnolla, mahaan ei kyllä satu. Et saas kattoo nyt. Olin zumbassa tänään, oon ihan varma et se oli liian rankkaa. Ja se sit tekee tän et vuodan. Ja voi jeesus jos sen takia saan keskenmenon ku oli pakko päästä zumbaan!!

Minnäille iso :hug: ja lohdutushali vielä.

Ja onnea BV hyvistä uutisista!
 
Voi Minnäi. Oon niin pahoillani!! :'( :hug: Niin surullista.

Liirah yritä olla murehtimatta. Tuskin rankempikaan zumba voi aiheuttaa keskenmenoa. :hug:

Hyvistä ultrakuulumisista onnea ja niitä kuvia olisi tosi kiva nähdä. Ja Nallulla poksui jo 12. vau!! Taidatkohan olla meistä pisimmällä?

Omaan napaan ei niin mitään uutta. Päivä kerrallaan elellään ja masua kasvatellaan.
 
liirah älä nyt itseäsi syytä zumban takia, ei se voi syy olla jos joku menisi pieleen :hug:
Mitään potkunyrkkeilyä en suosittele harrastamaan raskaana :D
Eikös sulla ole ennenkin vuotoja ollut? Jos sulla on istukka kohdunsuun lähellä? :hug:

Sanokaa vaan hulluksi, mutta mä tunnen jo liikkeitä. Perhosen kutittelua ne vielä on, mutta ei nämä enää pelkkiä suolen kurahduksia on, kyllä mä nämä erotan, ihan oikeasti! :D


BV ja Chilli 11+3
 

Yhteistyössä